Toxic Enema wrote:Janick-puristit voi vetää herneen nokkaan

Ketä ne sellaiset on?
Kyseiset "raiskaukset" on vituttanut monia faneja jo vuosikaudet. Sitä on vaan rinta rottingilla nieltävä kyrpää ja kuunnella moisia räpellyksiä.

Moderator: The Killer Krew
Toxic Enema wrote:Janick-puristit voi vetää herneen nokkaan
Onko?Osiris wrote: Huomioi se, että Janick on ollut kauemmin Maidenissa kuin Adrian
Harmillistahan tässä on se, että Janick kuitenkin tosiaan osaa soittaa hyviä sooloja, kuten Brighter Than A Thousand Sunsin, Paschendalen ja Wasting Loven studioversiot osoittavat. Se, miksi mies sitten tykkää vetää nekin keikoilla ihan helvetilliseksi vispipuuroksi, ei ole varmaan kenelläkään tiedossa.Toxic Enema wrote:Koomisinta tässä on se, että Janick voisi korvata Nigel Tufnelin Spinal Tapissa, eikä kukaan varmaan huomaisi, että jätkä vetää tosissaan. Studiossa Steve taitaa pitää huolen, ettei levyille ihan mitä tahansa sontaa improvisoida.
Et tainnut tavoittaa pointtiani. Juho Juntunenkin arvosteli kerran Majesty of Rock albumin kommentoiden, että huono puoli tässä on se, että moni ei välttämättä ymmärrä kyseessä olevan vitsin, sillä oikeidenkin hevibändien sanoitukset ja soolot ovat melkein yhtä mauttomia ja typeriä toisinaan. Jos vertaa Janickin muutamia sooloja tällä tuoreimmallakin dvd:llä ja Nigelin soolospottia This is Spinal Tap leffassa, ei asiaan perehtymätön tanssimuusikko varmaankaan kovin suurta eroa huomaisi.Osiris wrote:Hei hei nyt alkaa menee jo liian överiksi. Nigel on Spinal Tapin yksi perustajista ja on vieläkin bändissä! Janick taas Maidenissa ja hoitanut hommansa niin kuin häneltä voi odottaakin.
Kröhm. Adrian ei Ollut debyyttialbumilla! Fail! Mutta uudelleen laskettuani tuli tasapeli:Masa93 wrote:Onko?Osiris wrote: Huomioi se, että Janick on ollut kauemmin Maidenissa kuin Adrian
Adrian 1980-1990, 1999-2009 = 20 vuotta
Janick 1990-2009 = 19 vuotta
OsmaGunner wrote:No kröhöm. "Adrian liittyi yhtyeeseen loppuvuodesta 1980, korvaten Dennis Strattonin" -Wikipedia.
No saatana sama vika täällä. Eli katsoin just Rimen ja sen jälkeen scrollasin Moonchildiin, jolloin kaikki menee jumiin, eikä mene edes virtanapista DVD-soitin pois päältä. Tepselistä irti niin taas saa päälle. Palautan liikkeeseen ja pyydän uuden tilalle.SPD10 wrote:Eilen tsekkasin dokkarin, nyt on menossa keikka-DVD. Dokumentissa ääni ja kuva ei mennyt mielestäni ihan samaan tahtiin, mutta tässä keikka-DVD:ssä näyttäis menevän. Ainakin Aces Highissä, kun Bruce lyö kongiin, eron huomaa aika selvästi. Onko muilla ollu vastaavaa havaittavissa?
Edit: Ei näköjään DVD-soitin ainakaan soita Rimestä eteenpäin, kuva vaan pysähtyy eikä mikään nappi enää toimi. Sammutin koneen ja hyppäsin suoraan Powerslaveen, mutta ei lähteny pyöriin. Pitääpä koittaa jos tietokoneella pystyis kattoon.
Huikea lavashow nyt mun mielestä on jotain muuta kun sitä, että hypitään jalalta toiselle niin että kitara lentelee miten sattuu. Paljon huikeampaa on se, että vetästään tyylikkäät kuteet päälle, otetaan kevyt haara-asento ja naulataan ne maailman parhaimmat soolot niin tikkiin, että makuuhuonekitaristeja vituttaa kun eivät ikinä pysty samaan.Osiris wrote:saavuttamassa kunnioitusta koko ajan huikeallaan lavashowllaan. Kukin vetäköön tyylillään.
Nää on niin taas näitä mielipideasioita. Mä diggaan molemmista - Adrianin jäyhyys ja nuottien ilmasta nappailu ja melkein pyörtyminen Rimen soolon aikana ainakin ilmeistä päätellen on siistiä katsottavaa. Myös Adrianin etukenohaara-asennon olen kopioinut omiin maneereihin. Samalla tavalla myös sitten Janickin soittamisesta ja lavaolemuksesta mä diggaan, koska itseironia ja huumori paistaa helvetin pitkälle. Vaikka kyllä täytyy myöntää, että Revelationsin ja Moonchildin soolot oli taas pelkkää paskaa. Janick on mies paikallaan, kunhan ei soittaisi niitä Adrianin sooloja, vaikka Hallowed nyt meneekin.Iivis wrote:^ Olipahan helvetin hienosti sanottu! Osuit kyllä NIIN naulan kantaan!
En kyllä ymmärrä tuota kommenttia, että Janickin kunnioituis "pellelavashown" ansiosta. Enemmänkin näkisin sen päinvastaisena.
Mulla tuli siinä Rimen jälkeen sellanen 10 sekunnin tauko että kaikki vaan pysähty. Olin just painamas skip-nappulaa kaukosäätimestä kun sitten taas alko pyörimään... Ihme juttuSPD10 wrote:Ei näköjään DVD-soitin ainakaan soita Rimestä eteenpäin, kuva vaan pysähtyy eikä mikään nappi enää toimi. Sammutin koneen ja hyppäsin suoraan Powerslaveen, mutta ei lähteny pyöriin. Pitääpä koittaa jos tietokoneella pystyis kattoon.
Samoilla linjoilla mennään, eli molempien lavakäyttäytyminen toimii. Kitaristit täydentää toisiaan hyvin, kun siellä on sekä vähän rauhallisempaa tyyliä Daven ja Adrianin puolelta, ja sitten taas Janickin temppuilut, pomppimiset yms. Kolme rauhallisempaa kitaristia olis omasta mielestäni tylsemmän näköistä kuin mitä lavaesiintyminen nyt, toisaalta taas kolme Janickin lailla riehuvaa kaveria olis jo vähän koomista, varsinkin kun Bruce ja Stevekin tuovat lavalle jo paljon energisyyttä ja liikettä.Fender wrote:Nää on niin taas näitä mielipideasioita. Mä diggaan molemmista - Adrianin jäyhyys ja nuottien ilmasta nappailu ja melkein pyörtyminen Rimen soolon aikana ainakin ilmeistä päätellen on siistiä katsottavaa. Myös Adrianin etukenohaara-asennon olen kopioinut omiin maneereihin. Samalla tavalla myös sitten Janickin soittamisesta ja lavaolemuksesta mä diggaan, koska itseironia ja huumori paistaa helvetin pitkälle. Vaikka kyllä täytyy myöntää, että Revelationsin ja Moonchildin soolot oli taas pelkkää paskaa. Janick on mies paikallaan, kunhan ei soittaisi niitä Adrianin sooloja, vaikka Hallowed nyt meneekin.Iivis wrote:^ Olipahan helvetin hienosti sanottu! Osuit kyllä NIIN naulan kantaan!
En kyllä ymmärrä tuota kommenttia, että Janickin kunnioituis "pellelavashown" ansiosta. Enemmänkin näkisin sen päinvastaisena.
Olihan taas vähän vitun sekava postaus.
Paremmin?Osiris wrote:Mutta kuinka onnistuis Adrianilta Janickin soolot, jos Janick joutuisi luopumaan joistain omista sooloistaan, jos sattuisivat seuraavaksi historiakiertueeksi valitsemaan 90-luvun?