No mitähän niin huvittavaa Jonissa nyt on? Mies on kova säveltäjä / sanoittaja, omista sooloista ei ole hirveesti tietoa, mutta varmana ei paljoa jää Savatage-tason alle. Ja Jon livenä olisi varmasti huikea kokemus kaikkine Hall Of The Mountain Kingseineen. Ja tuo Asamaelin url oli varsin jees.
"His mindless unholy music of random creation and destruction"
No sinä sen nyt sanoit, en bongannutkaan tuota tuolta. Savatage on kova kyllä, mutta pitänee vähän katsella Olivan omia biisejä. Siltikin, luultavasti korkeintaan puistoon menen istuskelemaan.
Aika heikko startti. Pestilence ei jaksa innostaa, jos meinaavat jättää alkuaikojen materiaalit soittamatta. Taitaa mennä täysin puistodokailun puolelle, vaikka ilmeisesti ihan koko viikonloppua ei paikalla ehdi tällä kertaa olemaan.
Terminator X wrote:Aika heikko startti. Pestilence ei jaksa innostaa, jos meinaavat jättää alkuaikojen materiaalit soittamatta. Taitaa mennä täysin puistodokailun puolelle, vaikka ilmeisesti ihan koko viikonloppua ei paikalla ehdi tällä kertaa olemaan.
Juurikin näin. Pe ja la puistodokailua. Old-school-kamaa
^^Tuska sattuu olemaan puistossa ja sinne viereisille alueille pääsee ihan ilman lippuakin istuskelemaan. Mikäli kiinnostavia bändejä ei tule niin en tosiaan lähde festarialueelle, mutta saatan olla kavereiden kanssa lähettyvillä dokailemassa, koska sinne nyt sattuu kertymään aika paljon tuttuja.
Aivan vitun turha tulla heittelemään mitään "se on Tuska, sinne on pakko mennä"-vittuilua, kun en kuulu siihen porukkaan, jonka täytyy päästä tuskaan kun se on niin ihana hevifestari ja siellä on ihQmeno ja ihania goottivaatteita, eli imasepa munaa.
KTULU wrote:Mitä järkee lähtee festarille "puistodokaileen"?
Mitä järkeä on 12-vuotiaan 'vetää yxin kaljaa & dokata laiturinnokassa' kuten angst-KTULU meille elämänsä kohokohdista taannoin kertoili?
Ei mitään, mutta miten se nyt tähän liittyy? Muutenkin vähän heittää mitään kuittia, jos on kysymys jutuista jotka oon tehnyt ala-asteikäisenä. Ja sit toi "angst-ktulu"-kommentti vielä. Mä siis olen "angst-ktulu" sen takia että hermoilin todella paljon jostain Sauna Open Airin pelleilystä? Odotin vaan niin innoissani niitä esiintyjäjulkaisuja, että meni koko ilta vaan Saunan sivuja kyttäillen ja se johti siihen että jaoin ilmaisjakelua aamu neljään ja kuuden jälkeen heräsin kouluun. Onko sulla muita perusteita mun angstauksen suhteen? En uskonutkaan.
Terminator X wrote:Aivan vitun turha tulla heittelemään mitään "se on Tuska, sinne on pakko mennä"-vittuilua, kun en kuulu siihen porukkaan, jonka täytyy päästä tuskaan kun se on niin ihana hevifestari ja siellä on ihQmeno ja ihania goottivaatteita, eli imasepa munaa.
Heh, älä nyt ittees telo. Mut no joo, en mä nyt oikeestaan sulle tota kysymystä suunnanutkaan kun kuitenkin stadissa asut. Lähinnä meinaan niitä tyyppejä jotka matkustaa kauempaa tonne Kaisaniemen puistoon pelkästään ryyppäämään.
OMC:n debyytti on sitä kunnon melo bm:ää. Beherith on normi bm:ää ja jotain ambienthomoilua taisi olla pari levyä.
KTULU wrote:Mitä järkee lähtee festarille "puistodokaileen"?
Mitä järkeä on 12-vuotiaan 'vetää yxin kaljaa & dokata laiturinnokassa' kuten angst-KTULU meille elämänsä kohokohdista taannoin kertoili?
Ei mitään, mutta miten se nyt tähän liittyy? Muutenkin vähän heittää mitään kuittia, jos on kysymys jutuista jotka oon tehnyt ala-asteikäisenä. Ja sit toi "angst-ktulu"-kommentti vielä. Mä siis olen "angst-ktulu" sen takia että hermoilin todella paljon jostain Sauna Open Airin pelleilystä? Odotin vaan niin innoissani niitä esiintyjäjulkaisuja, että meni koko ilta vaan Saunan sivuja kyttäillen ja se johti siihen että jaoin ilmaisjakelua aamu neljään ja kuuden jälkeen heräsin kouluun. Onko sulla muita perusteita mun angstauksen suhteen? En uskonutkaan.
Terminator X wrote:Aivan vitun turha tulla heittelemään mitään "se on Tuska, sinne on pakko mennä"-vittuilua, kun en kuulu siihen porukkaan, jonka täytyy päästä tuskaan kun se on niin ihana hevifestari ja siellä on ihQmeno ja ihania goottivaatteita, eli imasepa munaa.
Heh, älä nyt ittees telo. Mut no joo, en mä nyt oikeestaan sulle tota kysymystä suunnanutkaan kun kuitenkin stadissa asut. Lähinnä meinaan niitä tyyppejä jotka matkustaa kauempaa tonne Kaisaniemen puistoon pelkästään ryyppäämään.
Z-juna menee Stadiin tunnissa. Käyn reeneissä harva se viikonloppu stadissa muutenkin. Ihmisillä Hesassa menee toi tunti jo duunimatkoihin.
Myös suuri osa mun läheisistä ystävistä asuu Stadissa. Ja kuten Terminator X jo totesi, tuolla Tuskassa, nimenomaan ulkoalueella, näkee frendejä.
Mun vastine tälle järkevälle keskustelulle.
Ja Esim. Nummirockiin porukka menee ympäri Suomea, bändeistä riippumatta. Myös sinne mennään " vain hengailemaan, dokaamaan ja haistelemaan ilmapiiriä ". Ehkä tiedät, mistä puhutaan sitten, kun käyt jommallakummalla festareilla. Joko inessä tai ulkoalueella
Festareiden parasta antia on dokaaminen ja tähän läheisesti liittyvät kännijorisijat, jotka tulevat porisemaan jostain random-aiheista ("Siis sulla on huivi päässä? Vittu sä et tuu ikinä saamaan!") aivan tuhannen lärveissä ja jakelemaan elämänviisauksia. Pari vitun kovaa bändiä vielä kaupan päälle, niin bueno, mutta ei missään nimessä liikaa, koska silloin mene aikaa epäolennaiseen. Läppäfanituksilla, tyyliin Sonata ja Stratovarius, pääsee kyllä pitkälle.
Tuskan puisto on vaan liian kätevä huonompina vuosina itse alueeseen verrattuna.
Joo, alkanut vaan toisinaan vituttamaan kitinä siitä kuinka festareille ei saisi lähteä "vaan dokailemaan". Jokainen toimikoot kuten tahtoo. On sitä lähdetty muihin kaupunkeihin juopottelemaan ihan ilman festareitakin
Terminator X wrote:
Joo, alkanut vaan toisinaan vituttamaan kitinä siitä kuinka festareille ei saisi lähteä "vaan dokailemaan". Jokainen toimikoot kuten tahtoo. On sitä lähdetty muihin kaupunkeihin juopottelemaan ihan ilman festareitakin
Jep. Ihan kun kapakkaankin tarvis jonkun muun syyn kun sen, että dokaa. Ja kai ny jumalauta dokata saa jos tahtoo.
Terminator X wrote:
Toki, mutta jos on ostanut lipun, niin kyllähän sitä bändejä kannattaa mennä katsomaan. Ja mikä estää dokaamassa samalla, Tuskassahan se on jopa mahdollista. Jos ei osta lippua, niin kai se on ihan jees dokailla siinä puistossa ja lähteä vaikka siitä sit jatkoklubeille, itse olen aina lipun ostanut.
Ääriesimerkki tuosta festareille pelkästään dokaamisesta on, kun yks tuttu ei nähnyt viime vuoden viikon Wackenin reissulla yhtään bändiä! Kuuli kuulemma pelkästään puolet jonkun bändin soundchekistä ja that's it. Dokas vaan vitusti teltoilla ja oli kotimatkalla ihan paskana
Tuska-festival.fi wrote:IMMORTAL, ALL THAT REMAINS, BLACK DAHLIA MURDER ja EVILE lisätty esiintyjälistaan.
Pari uutta lisystä. Vaikka Immortal tuli jo nähtyä 2007 niin kyllähän meikälle kelpaa. Saas nyt nähä että tuleeko tonne kuitenkaan ollenkaan lähdettyä. Lähinnä Pestilence, Immortal ja Legions Of The Damned kiinnostavat.
Jonin nappaaminen mukaan on ihan mielenkiintoinen juttu, Savatage tai Jon Oliva bändinsä kanssa ei ole tainnut käydä kovinkaan montaa kertaa suomessa aiemmin, jos ovat käyneet kertaakaa. Yleensä nuo kiertelee just Tanskassa ja ehkä Ruotsissakin, mutta sen lähempänä ei olla varmaan käyty, toki voin olla väärässäkin.
Ja tossa aiemmassa videossa Jon vetää kyl vitun tunteella ton biisin, veli Crissin kuolema on varmasti vieläkin raskas asia Jonille, tuskin koskaan pääsee tosta yli. Varmaan sekin yhtenä syynä miehen kasvaneeseen lihavuuteen, joka alkoi etenkin Crissin kuoleman jälkeen, toki syitä voi olla muitakin. Toivottavasti Jon vetää tuskassa kovan keikan kaikesta huolimatta, kokenut esiintyjä.
Here's a message to you my friend: Just search, you'll find the way
Slaughter - Times They Change