Vittu. Niinpä, kyllä täälläkin on melkein kyynel ollut silmässäpaul wrote:Ja vielä kerran Läprantin mies itkee kun ei päässyt messiin tollassiin bileisiin, mut ensi kerralla 100varmasti messissä...

Moderator: The Killer Krew
Vittu. Niinpä, kyllä täälläkin on melkein kyynel ollut silmässäpaul wrote:Ja vielä kerran Läprantin mies itkee kun ei päässyt messiin tollassiin bileisiin, mut ensi kerralla 100varmasti messissä...
Uunon sanoin ! "Muisti palailee pätkittäin"Toni Brigatti wrote:Länsi-Suomi Messi-liite 23.1.2009 Kansi - Rautaneito yhdistää
Messi-liite 23.1.2009 sivu 6
Messi-liite 23.1.2009 sivu 7 ½
Messi-liite 23.1.2009 sivu 7 ½
Skannaukset on ihan perseestä, joten ne jotka haluaa oikean lehden, voisivat laittaa pikapikaa viestiä, niin yritän saada real thingin laitettua postiin.
Taidampa olla samoilla linjoilla.Ipe wrote:Rauma jäi välistä, Blaze (ja saunominen) Tampereella ei.
Sori offtopic.. Mutta mitäs mitäs? Näinkö sitä alkaa mielipiteet muuttumaan..?Viper wrote:Jos Tampesteriin pippalot saadaan, tulen takuulla mukaan. Ja tuon varmaan avecinkin. Rajaportin sauna on muuten maineensa veroinen. Oikein hyvä paikka.
Mulla on sen eli Tonin kanssa ihan sama ongelma. Mutta miehen tuska tämän asian suhteen on varmasti vielä suurempi.Viper wrote:(Tämän lisäksi se on minulle ihan liian seksuaalinen.)
Mitä mami sanoi? Lentääkö dokumentti? Moniko päätyy lehteen tällä kertaa? Entä jos ei lasketa Rikospostia ja Alibia? Kauanko Dante morkkistelee tämän session jälkeen? Onko Hellä loppuunmyyty? Pääsenkö itse paikalle? Kestänkö Brigattin löylyt?Toni Brigatti wrote:Heitetäänpä nyt villi ajatus ilman mitään sitoumuksia ja perheen kanssa keskusteluja - tsekkasin, että Flight 666 dokkari ja Blaze olisivat pe 24.4.09 Tampereella... Myös joku Rajaportin tyyppinen sauna saattaisi olla lämpimänä tuolloin...
En tiedä, mutta aika hyvässä paikassa Suomea olisi pari juttua samaan aikaan. Katsotaan, mitä mami sanoo.
p.s. johan tässä jo entisistä kemuista toivuttiin.
Jos totta puhutaan, viime aikoina on tuska tosiaan ollut aika suurta. Älkää ihastuko kavereihinne, etenkään jos ne ovat teitä moninverroin seksuaalisempia.Sanna Brigatti wrote:Mulla on sen eli Tonin kanssa ihan sama ongelma. Mutta miehen tuska tämän asian suhteen on varmasti vielä suurempi.Viper wrote:(Tämän lisäksi se on minulle ihan liian seksuaalinen.)