Itse olen nähnyt Brucen 1994, 1996 ja 1998. Näin myös 1994 promokeikat Helsingissä Auroran kentällä Rock Against Drugs tapahtumassa ja samana päivänä City Anttilan top ten osastolla. 1996 olin katsastamassa Brucen promo keikan Lista Top 40-ohjelmassa Tavastialla ja siellä pääsin backstagelle Brucen ja Alexin kanssa vaihtamaan muutaman sanankin

Itse keikkoihin, v. 1994 keikka Tavastialla oli jotain uutta ja ihmeellistä. Bruce oli häipynyt Maidenista ja tehnyt mielestäni hiukan "soundgarden soundisen" levyn Balls To Picasso. Levy on hyvä. Kovasti odotin mitä setissä on ja sieltähän tulikin Balls levyn biisit ja hitit Tattooed - levyltä. Bruce oli energiaa täynnä tuolla keikalla. Sitten kun Skunkworks näki päivän valon odotin keikkaa kuin hullu puuroa. Keikka oli hyvä, vaikka se olikin lyhyt. Prisoner setin loppupuolella oli enemmän kuin hyvä yllätys. Keikka oli energisempi kuin Balls-kiertueen keikka, johtuiko siitä että herroilla oli alla bändilevy? Sääli että tuo aikakausi Brucen tuotannossa on aliarvostettu. Chemical kiertue olikin jo askel raskaampaan, olihan mukana Mr. Adrian Smith. sääli että Roy Z oli suomen kiertueelta pois. Toisessa kitarassa ollut Guru oli ajoittain Tavastian keikalla hiukan ulkona biiseistä mutta muuten bändi ja Bruce oli liekeissä. Chemical Weddingin biisit toimivat hyvin livenä ja keikan introna toiminut air raid siren oli minusta hieno veto. Maidenin biisejä bändin soittaessa Brucesta oli aistittavissa pienen pieni kaipuu "vanhaan aikaan" ja sehän sitten toteutuikin.
Kuitenkin kaikesta huolimatta hard rockia muistuttava Skunworks-lätty ja sen Helsingin keikka ovat parasta Brucea jota olen soolona nähnyt. siinä oli raakaa virtaa ja kunnian himoa yli tarpeiden.
GOD´S NOT COMING BACK.