Onslaught - Power from Hell!
Power!
Power!
Power!
Power from Hell!!!

Moderator: The Killer Krew
Eikä kun Rick Astleyta. Se on "jäätävintä parhautta".condemned wrote:Paskoja ne on vittu kaikki. Saatana. Älkää kuunnelko thrashia, älkää mitään heviä vahingossakaan. Kuunnelkaa vittu Whamia.
Tuntuu välillä, että sinulta on jäänyt suhteellisen kova määrä kovia klassikoita kuulemattaSad wings of destiny wrote:Onslaught on vain ihan ok muistaakseni.
No kylläpäs on, History of a Time to Come ja Dreamweaver pitäisicondemned wrote:Niin no Sabbatilla ei ole edes sitäkään.
Sabbat on kyllä melko uniikki bändi. Sanotukset ja promokuvat ei ihan luulis menevän yhteen musiikin kanssa, niistä kun tulee lähinnä mieleen joku Shakespeare(?). Saisivat tulla tännekin joku päivä, on nimittäin astetta kovempi reunion kyseessä. Andy Sneap oli ekaa levyä tehtäessä vasta 17v, melkosia riffejä puski ikäisekseen! Tänä päivänä onkin sitten päätynyt tuottamishommiin, esim. erään tunnetumman bändin kanssa.Thrashnator wrote:No kylläpäs on, History of a Time to Come ja Dreamweaver pitäisicondemned wrote:Niin no Sabbatilla ei ole edes sitäkään.
iskeä kyllä kovimmille lenkkarijätkille.
Musta tuntuu vähän siltä, että jos Sädäri huomaa jonkun klassikko thrash-bändin olemassaolon myöhässä ja sit miettii et "Hävettää kyllä kun kaikilla muilla on toi loistava klassikko paitsi mulla. Milläköhän mä selitän sen puutoksen...". Ja sit älynväläys: "Haukun sitä paskaks!".Thrashnator wrote:Tuntuu välillä, että sinulta on jäänyt suhteellisen kova määrä kovia klassikoita kuulemattaSad wings of destiny wrote:Onslaught on vain ihan ok muistaakseni.
tai sitten et pidä niistä kuten Destruction.
Sädärillä tuntuu usein unohtuvan myös se fakta, että niiden vanhojen bändien levyillä myös soittaa usein TEINIT.condemned wrote:Et taida yksinkertaisesti vaan uskaltaa myöntää että joku siis ihan oikein TEINI on löytänyt jonkun vanhan bändin sinua ennen.
Sädäriä yhtään puolustelematta, mutta mä en tajua, miksi tietyistä bändeistä/levyistä pitäisi diggailla vain sillä syyllä, että ne ovat "klassikoita". Toisaalta paskaksi haukkuminen muutaman biisin kuuntelun jälkeen ei kovin fiksua ole sekään.KTULU wrote: Musta tuntuu vähän siltä, että jos Sädäri huomaa jonkun klassikko thrash-bändin olemassaolon myöhässä ja sit miettii et "Hävettää kyllä kun kaikilla muilla on toi loistava klassikko paitsi mulla. Milläköhän mä selitän sen puutoksen...". Ja sit älynväläys: "Haukun sitä paskaks!".
Ei todella pidäkään, mutta klassikot ovat yleensä saaneet maineensa ansiosta ja todellisilla meriiteillä = ovat vitun hyviä. Toisaalta taas kun kuuntelee Radio Rockin Rockin 100 kaikkien aikojen parasta levyä, voi vaan pyöritellä päätään miten ihmiset sekoittavat hyvät/legendaariset levyt ja suositut levyt keskenään. Ei ole ainakaan mun kirjoissa sama asia. Esim sijat 23. SOAD Toxicity ja 44. Linkin Park Hybrid Theory. Mun päähän ei vaan mahdu että OIKEASTI hyvien ja legendaaristen levyjen joukkoon mahtuu tommoista höttöä, joilla ei oikein ole mitään... No kröhöm... "taiteellista" (paremman sanan puutteessa) arvoa/laatua. Ymmärrän hyvin että listalla on Pink Floydia, Ramonesia, The Doorsia, Mötley Crueta ja Hanoi Rocksia, joista en henkilökohtaisesti suuremmin välitä, mutta pystyn kyllä myöntämään että ovat saaneet aikaan historiassa jotain tusinahöttöä suurempaa.Purkkiliha wrote:
Sädäriä yhtään puolustelematta, mutta mä en tajua, miksi tietyistä bändeistä/levyistä pitäisi diggailla vain sillä syyllä, että ne ovat "klassikoita". Toisaalta paskaksi haukkuminen muutaman biisin kuuntelun jälkeen ei kovin fiksua ole sekään.
Kiitokset Konstalle vaan.Iron Constable wrote:TJänöpupu hankkii itelleen ekaksi kuitenkin Overkillin debyytin, Feel The Fire ja seuraavaksi Taking Overin. Paljon parempaa kun ei ole. Luokittelut sikseen, rässinsekaista voimametallia tai jotain vastaavaa.
Totta. Ei sekään mun mielestä kuitenkaan hyvä ole.condemned wrote:Blood On Icen voi vielä kehtaa ostavansa.
No puhuuhan täällä joku vähän asiaakin. Itsellä toki vasta tuo 1 löytyy, mutta joskus pitäisi myös tuo 2 hommata. Tosin mulle putoileekin paremmin Bathoryn viikinkin osasto kuin ne ensimmäiset levyt.Asamael wrote:No itehän oon lähinnä Bathorylta luukuttanut noita Nordland 1&2 levyjä. Ne onkin sitten aivan helvetin mahtavaa jylhistelyä. Hakkaa tosiaan aika pirun monta viikinkimetalliviritelmää. Mun musamaku nyt tietysti poikkeaa sen verran Straton vastaavasta että en tiedä onko tällä mitään painoarvoa.
Siis hei, Bathoryn thrash-henkiset vedot on ihan vitun kovia. Ette vaan tajua.condemned wrote:Siitä ei kuitenkaan paista läpi väkisinvääntäminen niin kuin niistä thrash-kurayrityksistä, kun se levy oli kuitenkin jossain määrin tehty jo 80-luvulla.