Metallica, Megadeth, Anthrax ja Slayer ovat jo ennestään tuttuja.
Moderator: The Killer Krew
Pakkohankinnat:WhiteRabbit wrote:Nyt tarvittaisiin hyviä trashmetal -bändejä! Osaako kukaan suositella sellaisia toimivia pumppuja? Uudet ja vanhat käy.![]()
Kyseistä levyä en kyllä itse suosittelisi kenellekkään. Itseasiassa koko bändi on mielestäni aika yliarvostettua tasapaksua keskiluokan thrashia.Thrashtard wrote:Sabbat - History Of A Time To Come
Testament! Luulis iskevän teikäläiselle (neljän ison perusteella), meikälle se ykkönen thrashin saralla vaikka jakaakin mielipiteitä aika rankasti. The Legacy, The New Order, Practice What You Preach ja jos vähän uudempaa haluaa niin The Gathering hankintaan, jos putoilee niin sitten niitä miuta levyjä. First Strike Still Deadly -kokoelmaa suosittelen kanssa, sisältää uudelleenäänitettyinä kahen ekan rieskan biisejä tapposoundeilla.WhiteRabbit wrote:Nyt tarvittaisiin hyviä trashmetal -bändejä! Osaako kukaan suositella sellaisia toimivia pumppuja? Uudet ja vanhat käy.![]()
Älähän jauha paskaa!Purkkiliha wrote:Kyseistä levyä en kyllä itse suosittelisi kenellekkään. Itseasiassa koko bändi on mielestäni aika yliarvostettua tasapaksua keskiluokan thrashia.Thrashtard wrote:Sabbat - History Of A Time To Come
Sabbat oli brittiläisen thrashin kovimpia orkestereita. Suuri osa siltä saarelta tulleista kuulemistani alan viritelmistä oli jotenkin väsyneitä yritelmiä, mutta Sabbat ei sellainen ollut.Thrashnator wrote:Älähän jauha paskaa!Purkkiliha wrote:Kyseistä levyä en kyllä itse suosittelisi kenellekkään. Itseasiassa koko bändi on mielestäni aika yliarvostettua tasapaksua keskiluokan thrashia.Thrashtard wrote:Sabbat - History Of A Time To Come
Haha, oon niin jämäjätkä et jopa tykkään noista. Mikään ei oo mitään mailmaanmullistavaa, mut ihan toimivaa kyllä. Tyylitajuisista Brittithrash-bändeistä maininnan ansaitsee myös Cerebral Fix. Kuunnelkaa tää: http://www.youtube.com/watch?v=x4hQeo73QNI" onclick="window.open(this.href);return false;Sir wrote:Acid Reign, Xentrix, Re-Animator - jämäkamaa kaikki tyynni.
KTULU wrote:Ei sitä Whiterabbittia varmaan tarvi hengiltä suositella.
Haha, oon niin jämäjätkä et jopa tykkään noista. Mikään ei oo mitään mailmaanmullistavaa, mut ihan toimivaa kyllä. Tyylitajuisista Brittithrash-bändeistä maininnan ansaitsee myös Cerebral Fix. Kuunnelkaa tää: http://www.youtube.com/watch?v=x4hQeo73QNI" onclick="window.open(this.href);return false;Sir wrote:Acid Reign, Xentrix, Re-Animator - jämäkamaa kaikki tyynni.
KTULU wrote:Ei sitä Whiterabbittia varmaan tarvi hengiltä suositella.
Joo, suosittelut myös täältä. Helvetin kova levy.Jukka wrote:Vielä aikalaissuositus JänöJussille:
Dekapitator - The Storm Before the Calm
No kyllä se nyt rupeaa tuollaisten levyjen kuten Bonded By Blood rinnalla kalpenemaan eikä minusta tuollaisiaRawhead wrote:^^&^Toiset kompit täältäkin. Ei kalpene kyseinen levy yhtään bondedbybloodien ym. rinnalla. Tiukkaa!
Tulihan se sieltä. Parhaita thrashbändejä: ikinä.Sir wrote:Onslaught
No jos haukut Sabbatia huonoksi bändiksi niin mietihänPurkkiliha wrote:Tulihan se sieltä. Parhaita thrashbändejä: ikinä.Sir wrote:Onslaught