Voipi olla, mutta ihmettelin vaan kun quotannut minun viestiäni... luulisi silloin ottavan kantaa lainattavaan viestiin...Trooper69 wrote:Eiköhän Ipe tarkoita levyjen "tasoa."

Moderator: The Killer Krew
Voipi olla, mutta ihmettelin vaan kun quotannut minun viestiäni... luulisi silloin ottavan kantaa lainattavaan viestiin...Trooper69 wrote:Eiköhän Ipe tarkoita levyjen "tasoa."
Tai olisivat lykänneet Load/ReLoad tuplalevyn.Samhain wrote:^Olis laittanu nuo Loadille niin ois ollu hyvä paketti kasassa,eikö?
Eli niin hyvin tunnet ne levyt.Ipe wrote:Jokainen mainitsemani levy on niin loistavaa tavaraa, ettei levyt kertaakaan ole 2000-luvulla eksyneet soittimeen.Trooper69 wrote:Eiköhän Ipe tarkoita levyjen "tasoa."
Öh? Eiköhän niitä kuralevyjä tullut luukuteltua edestä ja takaa 90-luvulla, koska jostain (pohjalta) se musiikkiharrastus täytyi aloittaa.Jazz78 wrote:Eli niin hyvin tunnet ne levyt.Ipe wrote:Jokainen mainitsemani levy on niin loistavaa tavaraa, ettei levyt kertaakaan ole 2000-luvulla eksyneet soittimeen.Trooper69 wrote:Eiköhän Ipe tarkoita levyjen "tasoa."![]()
Menikö hermo?Ipe wrote:..Mut hei Jatsifatsi; kuuntele countryä, kuuntele 'tallican kuralevyjä miten tykkäät, mä jatkan Metallican "viiden suoran" kuuntelua vältellen peräkkäisiä kuunteluvuosia, sekä muiden omien kurabändien / -levyjen kuuntelua.
Jazz78 wrote:Menikö hermo?Ipe wrote:..Mut hei Jatsifatsi; kuuntele countryä, kuuntele 'tallican kuralevyjä miten tykkäät, mä jatkan Metallican "viiden suoran" kuuntelua vältellen peräkkäisiä kuunteluvuosia, sekä muiden omien kurabändien / -levyjen kuuntelua.
Jatka sinä vain oman kurasi kanssa, niin minäkin teen. Itse asiassa en uskonut sinun edes olleen syntynyt vielä Black Albumin aikoihin...
Joo, samaa mieltä.Iivis wrote:^ Hei, voitko välillä kirjoittaa jotain järkevääkin? Noi sun yhden rivin postaukset rupeaa nyppimään, eikä niissä tunnu olevan mitään asiaa. Veikkaisin, että täällä joku muukin on samaaa mieltä.
Voin, kunhan joku muukin niin tekee.Iivis wrote:^ Hei, voitko välillä kirjoittaa jotain järkevääkin? Noi sun yhden rivin postaukset rupeaa nyppimään, eikä niissä tunnu olevan mitään asiaa. Veikkaisin, että täällä joku muukin on samaaa mieltä.
Joo. Täällä bannataan kaikki jotka dissaa Maidenia!Jazz78 wrote:Minua on myös nyppinyt nämä muutamat trollit jotka haukkuvat kaikki muut paitsi Maidenin, tod.näk. bannin pelossa.
Ja jos ei edellälainattu tätä ollut, niin sitten kuittini puisesta päästä on hyvinkin aiheellinen.Jazz78 wrote: Ketään ei tarvi pakottaa jostain pitämään, mutta ilman tarpeetonta vittuilua pitäisi myös tällä foorumilla saada olla.
Mistäs ostit? Itsekin olen myös yrittänyt kalastella tuota vähän kaikkialta, mutta eipä ole Suomen myymälöissä näkynyt. Tai no, kerran näin sen Keltaisessa Jäänsärkijässä...The Exorcist wrote:Nyt kahville ja viime viikolla hankittu Live Shit Pinge&Purge boksi DVD-soittimeen.
Mukava luottamuslause ylläpidon älykkydelle. Olen muuten sen verran huonomuistinen lehmä, että voisitko laittaa vaikka yv:llä, että ketä täältä on joskus bännätty pelkästään tällä kriteerillä?Jazz78 wrote:Minua (veikkaisin että joku muukin on asiasta samaa mieltä) on myös nyppinyt nämä muutamat trollit jotka haukkuvat kaikki muut paitsi Maidenin, tod.näk. bannin pelossa.
Tässä topicissa ns. vakkareiden, vanhojen karvaperseiden ym. lelumoderointia ja provoamista ei täällä katsota hyvällä ja jotta kenellekään ei jää asia epäselväksi, annan surutta banaania jokaiselle talikullille, joka ei osaa tästä eteenpäin käyttäytyä. Ipe nyt voi ainakin pyyhkiä niitä ruskeita vanojaan suupielestä ja nostaa suoltonsa tasoa ainakin asteella. Ja te muutkin - jättäkää se ojentaminen niille, joille se kuuluu.Jazz78 wrote:Minua vastaavasti haittaa nämä myös yhden lauseen kirjoittajat, jotka kirjoittavat vain "Metallica ei ole tehnyt mitään hyvää sitten v. 1983/1986". Ilman perusteluja. Kas kun ei siihen sitten puututa, mutta enpä ihmettele.
Kyllä tuota on ihan saatavilla edelleen. Ainakin muistaakseni pääkaupunkiseudun Anttiloissa olen sitä nähnyt. Siitä ei ole montaa vuotta kun julkaistiin vasta DVD:llä... muutama.WhiteRabbit wrote:Mistäs ostit? Itsekin olen myös yrittänyt kalastella tuota vähän kaikkialta, mutta eipä ole Suomen myymälöissä näkynyt. Tai no, kerran näin sen Keltaisessa Jäänsärkijässä...The Exorcist wrote:Nyt kahville ja viime viikolla hankittu Live Shit Pinge&Purge boksi DVD-soittimeen.
Jos vaikka Amazonilta tai Play.comista tilais, sitten kun kukkaro antaa myöten.
Laitettu YV:tä sinullekin.QazKFD wrote:Joo. Täällä bannataan kaikki jotka dissaa Maidenia!Jazz78 wrote:Minua on myös nyppinyt nämä muutamat trollit jotka haukkuvat kaikki muut paitsi Maidenin, tod.näk. bannin pelossa.
Ei vittu mikä puupää.
Ja jos ei edellälainattu tätä ollut, niin sitten kuittini puisesta päästä on hyvinkin aiheellinen.Jazz78 wrote: Ketään ei tarvi pakottaa jostain pitämään, mutta ilman tarpeetonta vittuilua pitäisi myös tällä foorumilla saada olla.