Keskustelua Maidenin virallisesta Fan Clubista

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Edward Mannerheim
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Edward Mannerheim »

Perskule, muistin justiinsa että lähetin uusimiskaavakkeen joskus kuukausi sitten Englantiin eikä sieltä ole kuulunut vielä mitään. Muistivat sentään lähettää uusimiskaavakkeen ajallaan, joten luulisi että homma toimii myös toiseen suuntaan.

Klubi toimii niin hitaasti, että sen olemassaolon ehtii unohtamaan. :evil:
- - AcesHigh - -
Hell Rat
Hell Rat

Post by - - AcesHigh - - »

Itellä kyllä aina mennyt varsinkin fc:n suuntaan suht normivauhtia noi jäsenyyden uusimiset/rahan veloitukset. Max 2vkoa kirjeen lähetyksestä. mikä lie bygii..
Jilona
Roudari
Roudari

Post by Jilona »

^ Tänä vuonna on tainnut olla vähän hitaampi tahti, ainakin meikäläisen kohdalla oli. Uusimiskaavake tuli keväällä kuukauden verran myöhemmin kuin edellisenä ja sen maksun kanssakin meni vähän kauemmin tänä vuonna, mikä melkein aiheutti harmaita hiuksia kun visa-kortti piti vaihtua just niihin aikoihin...
Die With Your Boots On...
-Rockett
Peräruiske
Peräruiske

Post by -Rockett »

Sitä on ny "vähä" aikaa tullu ooteltua sitä Tampereen IMTV -jaksoo. Olishan se vaan ihan kivä nähä et tuliko se mun ja mun kaverin haastattelu siihe :twisted: :evil:
Iron Maiden 12.11.2006, 19.07.2008, 08.08.2010
S.R.
Horus
Horus

Post by S.R. »

^Ihmeen kauan ne panttaa noita Suomen jaksoja, toivottavasti ne on tulossa.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Putee
Roudari
Roudari

Post by Putee »

^ Veikkaanpa, että tekevät nyt kaikki jaksot samalla valmiiksi ja uppaavat ne samaan aikaan.
Roskisdyykkari
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Roskisdyykkari »

Captain Edward wrote:
Osiris wrote:Kyllä, jos sulta puttuu # 81.

Mitenkäs kauan tuosta # 81 tulosta on kulunut? Itse en ole ainakaan viellä tuota saanut.. :?
Itseltänikin puuttuu vielä tämä #81. Fanclubin suuntaan olen kyllä ottanut yhteyttä, mutta minkäännäköistä vastausta ei ole kuulunut. Kyllähän se kieltämättä ärsyttää tämmöinen toiminta, varsinkin kun sitä Resub-lahjaakin sai odotella ties kuinka kauan.

Ja asiasta toiseen, pitäisi joku päivä ilmeisesti varata aikaa noiden IMTV-jaksojen katsomiseen, niitä kun ei tullut ilmestyessään katsottua kun yritin välttää settilistaspoilereita, eikä kyllä senkään jälkeen ole pahemmin innostanut. Kyllä tämä tästä :lol: .
Osiris
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Osiris »

Maidenien Gallery sivulta löysin ainakin kansiosta Gaddsy in europe kuvia tampereelta ja Helsingistä! :P Tosin toivottavasti siinä ei ollut kaikki sillä en löytänyt itseäni vielä... :roll:
** Iron Maiden **

2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
Dante
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Dante »

Suomijakso IMTV:ssa nyt ladattavana.
Sydän hakkaa ja kädet hikoaa. Keskikuvan mukaan ne sitten käytti meidän haastattelua. Jännittää ihan hulluna, kun tuli varmasti sönkötettyä kaikkea todella tyhmää paniikissa. No pakko se on kerran kärsiä ja katsoa. *kädet tärisee*
In fact, if you don't understand this next song, you might as well fuck off and die - Bruce Dickinson
Weikkonen
Peräruiske
Peräruiske

Post by Weikkonen »

Tulihan se sieltä se jakso! Kiva nähä parin pikselin kokoisena Helsingin keikan koosteen lopussa kun nappaan Adrian Smithin hikinauhan. :)
Helsinki 7.7.05.
Tampere 12.11.06.
Helsinki 18.7.08.
Pori 8.8.10
Helsinki 8.7.11.
Tampere 3.6.23
Osiris
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Osiris »

Vittu! Lataukseen meni. Näkyi jo noista kuvista, että olivat ottaneet mukaan vieressä olijani, joita haastattelivat. :P
** Iron Maiden **

-Rockett
Peräruiske
Peräruiske

Post by -Rockett »

Nyt vasta pääsin koulusta ni en oo viel nähny jaksoo, mut ny jännää ku 74% ladattuna, et näänkö mä viimein itteni telkkarist :shock:

Btw. ois kyl voinu olla Hesast ja Tampereelt omat jaksonsa:/
Osiris
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Osiris »

Tulihan se naama nähtyä oikein isona Danten Haastattelun jälkeen! :lol:
** Iron Maiden **

Osiris
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Osiris »

-Rockett wrote: Btw. ois kyl voinu olla Hesast ja Tampereelt omat jaksonsa:/
^ Btw Videolla Dave kertoo että hesassa oli ollut teknisiä ongelmia joten siinä sulle syy tohon...
** Iron Maiden **

-Rockett
Peräruiske
Peräruiske

Post by -Rockett »

Osiris wrote:
-Rockett wrote: Btw. ois kyl voinu olla Hesast ja Tampereelt omat jaksonsa:/
^ Btw Videolla Dave kertoo että hesassa oli ollut teknisiä ongelmia joten siinä sulle syy tohon...
Joo mä just katoin jakson. Ei sit ollu sitä mun ja Majavan haastista. Mut meijät melkein näki;)
Dante
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Dante »

Nonni, tuli nähtyä ja ei tarvi toista kertaa katsoa. Hävettää sen verran lahjakkaasti. Olisi pitänyt olla turpa kiinni ja antaa miehen puhua pelkästään. Alkaa vaan paniikissa tulemaan jos jonkinlaista settiä ulos turvasta sen paremmin miettimättä :lol:
Se on muuten jännä, ettei sitä itse puhuessa edes huomaa, kuinka heikko englanti itsellä on :lol:
In fact, if you don't understand this next song, you might as well fuck off and die - Bruce Dickinson
Osiris
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Osiris »

Dante wrote:Nonni, tuli nähtyä ja ei tarvi toista kertaa katsoa. Hävettää sen verran lahjakkaasti. Olisi pitänyt olla turpa kiinni ja antaa miehen puhua pelkästään. Alkaa vaan paniikissa tulemaan jos jonkinlaista settiä ulos turvasta sen paremmin miettimättä :lol:
Se on muuten jännä, ettei sitä itse puhuessa edes huomaa, kuinka heikko englanti itsellä on :lol:
Juuri siksi itse peruinkin haastattelun kun he kysyivät haluanko, kun suusta ei tullut vaan mitään... :D

Ps. Tos viel video naama kohdasta:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=S ... d=88899242
** Iron Maiden **

Thunderoar
Wimp
Wimp

Post by Thunderoar »

Kuinkas pitkä tämä video on? Saisiko tätä juutuuppiin tai johonkin mistä sen voi ladata kun vielä en ole ehtinyt IM FC jäseneksi?
Osiris
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Osiris »

Thunderoar wrote:Kuinkas pitkä tämä video on? Saisiko tätä juutuuppiin tai johonkin mistä sen voi ladata kun vielä en ole ehtinyt IM FC jäseneksi?
Pituus on 12:32, joten se täytyisi olla kahdessa osassa.
** Iron Maiden **

OsmaGunner
Kundalini
Kundalini

Post by OsmaGunner »

Osiris wrote:
Thunderoar wrote:Kuinkas pitkä tämä video on? Saisiko tätä juutuuppiin tai johonkin mistä sen voi ladata kun vielä en ole ehtinyt IM FC jäseneksi?
No jos sen verran viitsit nähdä vaivaa, että laitat kahdessa osassa niin hyvä. :D
poolrules
Veriveli
Veriveli

Post by poolrules »

Alkoi tuo suomipätkä sitten kiinnostamaan sen verran, että tuli hankittua tuo online jäsenyys, vaikka pitkään on tullut sitäkin välteltyä. Kaippa tuosta jotain muutakin hyötyä sitten irtoaa. :)
Backlet
Roudari
Roudari

Post by Backlet »

Vähän turhan lyhyt pätkä oli, eikä edes omaa pärstää näkyny. Hesan matskusta tuli kyllä niitä kuuluisia väreitä oikein kunnolla.
Fender
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Fender »

^ Jep, mutta muuten tosi köykäinen paketti mun mielestä. En tykänny sen pahemmin, vaikka Helsingin keikasta lavan takaosista otetut pätkät olikin mielenkiintosta katseltavaa! Samoin kuin Danten + miehen haastattelu.
You're shit and you know you are
Osiris
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Osiris »

OsmaGunner wrote:
Osiris wrote:
No jos sen verran viitsit nähdä vaivaa, että laitat kahdessa osassa niin hyvä. :D
No muuten laittaisin vaikka mitä, mutta meine eine nettiyhteys on niin überhidas, että en saa edes 3 sekunnin videota laitettuu kun tuntikin menee siinä joten siis 12:32 minuutin video olisi mulla varmaa jotain vuoden lataamista... :x Mutta jos jollain muulla olisi nopeampi netti kuin mulla, voisi laittaa sen sinne...
** Iron Maiden **

Thunderoar
Wimp
Wimp

Post by Thunderoar »

Osiris wrote:No muuten laittaisin vaikka mitä, mutta meine eine nettiyhteys on niin überhidas, että en saa edes 3 sekunnin videota laitettuu kun tuntikin menee siinä joten siis 12:32 minuutin video olisi mulla varmaa jotain vuoden lataamista... :x Mutta jos jollain muulla olisi nopeampi netti kuin mulla, voisi laittaa sen sinne...
Laita vaikka yöksi uploadiin tai sitte laita vaikka torrent tiedostona.
Last edited by Thunderoar on Wed Sep 03, 2008 20:08, edited 1 time in total.
Post Reply