Moderator: The Killer Krew
Johtajalla kiertue vaan jatkuukiden wrote:Budapest oli yllattavan kova. Huomenna Basel.
Minä + Make + Tommi + Toni (se hesen kaveriToni Brigatti wrote:Johtajalla kiertue vaan jatkuukiden wrote:Budapest oli yllattavan kova. Huomenna Basel.! Loistavaa! Soittelekko sitten, kun kotiudut ja olet vähän toipunut reissusta.
Jarmila, miten pääsitte tuonne Prahan HCW:hen? Oliko siellä muita kuin sinä, olin havaitsevinani juutuupin videosta Iiviksen ja Paulin myös.
Make kertoi moikanneensa äijää, ennen Laurenia kiitoksella eilisestä(praq). Minä siitä sitten takaosan kentältä yksin etuloossiin. Ja ei herraa missään. Onneksi ennen maidenia, herra näyttäyty istuen lavalla(Adrianin puolella). Ympärilläni oli paljon ihmisiä ympärillä, kuitenkin siirryin aidalle ja aloin heiluttaan suomen lippua. Ja hän huomasi sen lähes heti. Sitten tapahtui aivan käsittämätön asia. Äijä kiipesi kuin apina salamavauhtia alas, tarjoten lapasta minulle. Ja kiitoksia sateli sinne päin lavalle pääsyn johdosta. Hetken rupattelu ja apina touhu taas jatkui. Ihmiset ympärillä ihmettelivät "what a f***" Siitä sitten alkoi minun pienoinen piirittäminen, paikallisten taholta. Ottivat kuvaa ranneke_ranteesta ym. " Mitä tuo äskeinen oli? " ym HEHMake#34 wrote:Splitin keikan jälkeen miehelle viimeiset morjenstelut ja toivoi että näemme Next Tour too
Oliko varmasti Bassoteknikko? Yleensä tämän homman tekee Michael Kenney, kosketinsoittaja.Make#34 wrote: Sitten se hetki kun Steven Basso teknikko laskee sormet ylhäällä Three, Two, One and GO!
Voe helevata!