Hieman pistää ihmetyttämään tuo yleisökuva?! Takakaarre oli muistini mukaan kummaltakin puolen osaltaan tyhjänä, eikä muutenkaan näkymä ollut yleisön puolesta yhtä jylhä?! Onko muilla samoja muistikuvia, vai joko sumenee silmissä liikoja...Gravehill wrote:Tässä olisi vielä yksi viikonlopun iltalehdestä.
Iltalehti 19-20.7.2008 "Huuda minulle, Helsinki!"
Maiden medioissa
Moderator: The Killer Krew
-
- Berserkki
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
Taitaa tossa kuvassakin jäädä se tyhjä alue just tonne miksausteltan taakse pois näkyvistä? Ja siitä voinee päätellä myös miks se alue oli niin tyhjä, niinkun joku jo mainittikin.Piece Of My Mind wrote:Hieman pistää ihmetyttämään tuo yleisökuva?! Takakaarre oli muistini mukaan kummaltakin puolen osaltaan tyhjänä, eikä muutenkaan näkymä ollut yleisön puolesta yhtä jylhä?! Onko muilla samoja muistikuvia, vai joko sumenee silmissä liikoja...Gravehill wrote:Tässä olisi vielä yksi viikonlopun iltalehdestä.
sXe
-
- Vempare
-
- Vempare
Tampereelle oli aivan sama juttu, 2 katsomo lohkoa takakaarteesta oli jätetty tyhjiksi, juuri sen miksauspöydän takia.Tugi wrote:Taitaa tossa kuvassakin jäädä se tyhjä alue just tonne miksausteltan taakse pois näkyvistä? Ja siitä voinee päätellä myös miks se alue oli niin tyhjä, niinkun joku jo mainittikin.Piece Of My Mind wrote:Hieman pistää ihmetyttämään tuo yleisökuva?! Takakaarre oli muistini mukaan kummaltakin puolen osaltaan tyhjänä, eikä muutenkaan näkymä ollut yleisön puolesta yhtä jylhä?! Onko muilla samoja muistikuvia, vai joko sumenee silmissä liikoja...Gravehill wrote:Tässä olisi vielä yksi viikonlopun iltalehdestä.
Kiitoksia vaan kaikille jotka on noita lehtijuttuja skannailleet. Harmi että kukaan ei ole ainakaan vielä pistänyt ilta-sanomien juttua helsingin keikasta kun omakin naama siitä löytyy suhteellisen suurena. Meikäläisen skanneri on kyllä aivan liian pieni tuon kokoiselle lehdelle mutta yritän skannata sen jotenkin.
Iron Maiden 18.7.2008
-
- Sateentekijä
No koska sitä itse lehtijuttua en löytänyt, päätin ottaa jutusta kuvan ja pistää tänne linkin. (niin ja itse olen tuo tuskaisen näköinen kaveri vasemmassa reunassa)WhiteRabbit wrote:^Itse olin khyl näkevinäni sen jutun tuolla jossain, skannattuna, tahi sitten se oli tuolla Ilta-Sanomien nettisivuilla... Tai sitten molemmat.
http://i156.photobucket.com/albums/t15/ ... 1217168609
Edit: kuva on liian pieni, suurennan sen ja pistän uuden linkin.
Edit2: eipä tunnu jostain syystä photobuckettiin tämän isompia kuvia menevän joten ei tuosta tekstistä sa vieläkään selvää. Joku muu voi kyllä pistää tuon jonnekkin muualle suurempana jos vain viitsii.
Iron Maiden 18.7.2008
Olin muuten ihan hyvä juttu, vaikkakin toimittaja sivuutti Moonchildin aivan täysin, mikä vähän laski pisteitä.AttE wrote:No koska sitä itse lehtijuttua en löytänyt, päätin ottaa jutusta kuvan ja pistää tänne linkin. (niin ja itse olen tuo tuskaisen näköinen kaveri vasemmassa reunassa)WhiteRabbit wrote:^Itse olin khyl näkevinäni sen jutun tuolla jossain, skannattuna, tahi sitten se oli tuolla Ilta-Sanomien nettisivuilla... Tai sitten molemmat.
http://i156.photobucket.com/albums/t15/ ... 1217168609
Edit: kuva on liian pieni, suurennan sen ja pistän uuden linkin.
Edit2: eipä tunnu jostain syystä photobuckettiin tämän isompia kuvia menevän joten ei tuosta tekstistä sa vieläkään selvää. Joku muu voi kyllä pistää tuon jonnekkin muualle suurempana jos vain viitsii.
You're shit and you know you are
-
- Peräruiske
Sunnuntaina kait. Vissiinkin joskus 6-7 välillä illalla aloittavat soittamaanKitaramies wrote:Millonkas se käydään siel läpi sitten?Jamo wrote:Somewhere In Time on Radio Rockin TOP 100 albumilistalla sijalla 41.-toivottavasti tän kerran ees muistais kuunnella sen..

-Up the Irons-
The Ritual Has Begun, Satan's Work Is Done. 666 The Number Of The Beast. Sacrifice Is Going On Tonight.
The Ritual Has Begun, Satan's Work Is Done. 666 The Number Of The Beast. Sacrifice Is Going On Tonight.
-
- Viikonloppusoturi
Suoraan sanoen oksettaa... Nääs toi Himin levy yhtä sijaa huonommalla paikalla. Huomaa ettei tohonkaan äänestykseen osallistuneista suurin osa ymmärrä musiikin päälle mitään.The Prophet wrote:Somwhere in Time - Sehän se olikin...

"Iron Maiden are 10% cooler than every other band!" -Lars Ulrich
Nimenomaan. Mitä pitäisi ajatella listasta jolta löytyy Green Daytä, Red Hot Chili Pepperssiä, Kornia, System of a Downia ja Linkin Parkkia? Hyi vittu. Eiköhän toi loppu tuu olemaan aika Metallica/Maiden-painotteinen.Suotana wrote:Suoraan sanoen oksettaa... Nääs toi Himin levy yhtä sijaa huonommalla paikalla. Huomaa ettei tohonkaan äänestykseen osallistuneista suurin osa ymmärrä musiikin päälle mitään.The Prophet wrote:Somwhere in Time - Sehän se olikin...Noh, samapa tuo on eihän kenenkään muiden mielipiteillä ole mitään väliä.
https://youtube.com/c/bultsi
Ego: INFJ-A / Sage
Subconscious: ESTP / Persuader
Unconscious: ENFP / Advocate
Super Ego: ISTJ / Examiner
https://www.16personalities.com/fi/pers ... suustyypit
Ego: INFJ-A / Sage
Subconscious: ESTP / Persuader
Unconscious: ENFP / Advocate
Super Ego: ISTJ / Examiner
https://www.16personalities.com/fi/pers ... suustyypit
-
- Viikonloppusoturi
Minä ainakin uskon, että Metallica tai muu vastaava "äijempi" rock, kuten Kotiteollisuus, tulee jylläämään kärkisijoilla. Tietenkin monien uusienkin Maiden-fanien suosima A Matter of Life and Death -albumi voisi helposti myös olla kärjessä. Tuskinpa silti siellä mitään death- tai black-metalin tyylistä musiikkia tulee olemaan. Kuitenkin aika lailla valtavirta- / pop-metalia Radio Rock soittaa muutenkin. Kuka Radio Rockia edes kuuntelee oikeasti? Minä ainakin laitan aina jonkun oman levyn soimaan autossa, jos jonnekin lähden ajelemaan.Trooper69 wrote:Nimenomaan. Mitä pitäisi ajatella listasta jolta löytyy Green Daytä, Red Hot Chili Pepperssiä, Kornia, System of a Downia ja Linkin Parkkia? Hyi vittu. Eiköhän toi loppu tuu olemaan aika Metallica/Maiden-painotteinen.Suotana wrote:Suoraan sanoen oksettaa... Nääs toi Himin levy yhtä sijaa huonommalla paikalla. Huomaa ettei tohonkaan äänestykseen osallistuneista suurin osa ymmärrä musiikin päälle mitään.The Prophet wrote:Somwhere in Time - Sehän se olikin...Noh, samapa tuo on eihän kenenkään muiden mielipiteillä ole mitään väliä.
-
- Rautakansleri
Musta Radio Rock on vitusti paljon parempi kanava kuin mikään muu tällä hetkellä olemassa olevista. Oma levy ja radio eivät mielestäni edes kilpaile keskenään. Ei radiota musiikin takia välttämättä niin hirveästi tule kuunneltua. Taustamölinäähän se on suuremmaksi osaksi remonttia, maalaushommia, autopesua, siivotessa, tai muuten vaan terassilla istuskellessa. Jos väliin tulee jonkun asiallisemman sepän, kuten vaikka Klaus Flamingin tarinaa, niin sehän on vaan plussaa. Ja Nikula on oikeasti ihq.The Prophet wrote:Kuka Radio Rockia edes kuuntelee oikeasti? Minä ainakin laitan aina jonkun oman levyn soimaan autossa, jos jonnekin lähden ajelemaan.
Äänestys ja se missä joku Maiden siellä nyt sitten sijoittuu on ihan se yks ja sama. Koko levyn soittaminen putkeen ei itseäni niin hirveästi sytytä, kun olen jo oman osani siitä varmasti tehnyt, mutta jutut biisien väliin ovat mielenkiintoisia.
Mutta onhan ihan helvetin undergroundia ja varmasti coolia sanoa, että Radio Rock on ihan perseestä. Paljon kuulimpaahan se on kuin sanoa, että Nova on anuksesta.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
En mä tiedä muuta, kuin että mun mielestä Radio Rock on perseestä. Oli se sitten UG tai ei sanoa niin. Mutta niin mun mielestä on about kaikki muutkin radiokanavat perseestä. Tollainen taustamölinämeininki ei kiinnosta. Mieluummin kuuntelen vaikka jotain pelkkää puheohjelmaa, kuin soittolistakuraa. Mutta makunsa kullakin.
No rutkun rutkun taas näistä listoista. Somewhere in Time on yksi suosikkilevyistäni koskaan, mutta ei Radio Rockia pelkät hevidiggarit kuuntele. Kyllä ne Green Dayta, the Offspringia ja HIMiäkin diggailevat kuuntelevat Radio Rockia. Miksi jonkun HIM-fanin pitäisi kuunnella YleX:ää tai Novaa? Voi vamma sentään, HIM on myös rockia (ja joku voi popiksikin sanoa, mutta samapa tuo), joten eiköhän lähin asia mitä bändistä pitävät kuuntele ole muulainen rokki. Saa toki käyttää omaa päätään myös!
Ja korkeimmalle sijoittuvat Maidenin levy tulee olemaan The Number of the Beast, ihan vain sen klassikkostatuksensa ja kahden biisin ansiosta.
Ja korkeimmalle sijoittuvat Maidenin levy tulee olemaan The Number of the Beast, ihan vain sen klassikkostatuksensa ja kahden biisin ansiosta.
-
- Viikonloppusoturi
^ Minun puolestani ainakin jokainen saa kuunnella Radio Rockia tai radiota yleensäkin, jos vain mieli tekee. En vain pidä Sirinkin mainitsemasta soittolista-systeemistä, eli, kun pari päivää kuuntelet vaikka sitten Radio Rockia, kuuntelu käy aika pian tylsäksi, kun soitetaan koko ajan samoja biisejä vaikka tietenkin Klaus Flaming vähän pakkaa sekoittaakin. Radio Rockilla puheosuudetkin ovat tylsiä; puheosuudet ovat rock-jorinaa, jossa isoegoiset "äijä"-persoonat selittävät ihan omiaan.Varsinkin Korporaatiota kuunnellessa tulee välillä todella myötähäpeä-olo, kun jätkillä on vitsit vähän vähissä siellä. Sika-Harri, who?
Radio Rockia parempi kanava on Radio SuomiPop, jossa on aina hyvät juontajat sekä hyvät biisitkin. Biisilista saisi silti vaihdella enemmänkin, sillä, jos Radio SuomiPopia kuuntelee huomaa Radio Rockin tapaisesti monen biisin kierrättyvän soitossa päivästä toiseen. Kuitenkin radiota jaksaa kaiken kaikkiaankin kuunnella pienissä tunnelmapalasissa. Sitä kautta siis myös biisilistat pysyvät suhteellisen tuoreina.
Radio Rockia parempi kanava on Radio SuomiPop, jossa on aina hyvät juontajat sekä hyvät biisitkin. Biisilista saisi silti vaihdella enemmänkin, sillä, jos Radio SuomiPopia kuuntelee huomaa Radio Rockin tapaisesti monen biisin kierrättyvän soitossa päivästä toiseen. Kuitenkin radiota jaksaa kaiken kaikkiaankin kuunnella pienissä tunnelmapalasissa. Sitä kautta siis myös biisilistat pysyvät suhteellisen tuoreina.