W.A.S.P.

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

trooper77
Hang-Around
Hang-Around

Post by trooper77 »

Se vaan pian kun yksikin salamavalo välähtää... Blackie lopettaa soiton!

Se on kyllä tehny niin...
26 YEARS WITH MAIDEN... AND STILL COUNTING!!!!
S.R.
Horus
Horus

Post by S.R. »

trooper77 wrote:Se vaan pian kun yksikin salamavalo välähtää... Blackie lopettaa soiton!

Se on kyllä tehny niin...
Onko näin?

Eli vähän saman tyylistä touhua kuin Axl Rosella?
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

Sad wings of destiny wrote:Tietysti melko varma konsti olisi teipata kamera jesarilla reisiin kiinni.
Molempiin reisiin? :|
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
Sad wings of destiny
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Sad wings of destiny »

Petri the great wrote:
Sad wings of destiny wrote: Tietysti melko varma konsti olisi teipata kamera jesarilla reisiin kiinni.
Hahah, voin kuvitella miltä tuntuu repiä sitä kameraa irti :lol:
Kaverihan oli salakuljettanut videokameran Kissin Tukholman keikalle. Oli teipannut jesarilla kameran reisiin kiinni. Mustelmat oli jäänyt kun oli repinyt teipit irti, heh!
Sacrificing lives with apathy
torturing their captives ruthlessly
misery and anguish, morbid pleas
forgotten ghastly atrocities
Thrashnator
Paholainen
Paholainen

Post by Thrashnator »

Täältä löytyy tämän kiertueen starttikeikan settilista.
Tuskin on paljoa muuttunut.

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... emID=83592
BLACK MAGIC, UNHOLY ONE
Sad wings of destiny
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Ei kyllä oikein mahdottoman hyvältä näytä tuo settilista kyllä. Olen kuullut Crimson Idolin vasta pari kolme kertaa enkä muista levyn biiseistä oikeastaan mitään muuta kuin sen että ei ne biisit mitään huonoja olleet. Killerikamaa levyllä oli ainoastaan Chainsaw Charlie. Kyllä vähän harmittaa tuommoinen settilista. Olisin halunnut kuulla sitä perussettiä pelkästään. toki 25 e on sen verran pieni summa Waspin näkemisestä ettei saisi valittaa.
Ane
Hang-Around
Hang-Around

Post by Ane »

^Kuunteleppa useampaan kertaan tuo levy vielä. Loistava tarina ja ei yhtään heikkoa kappaletta. Minä en esim. itse ole mikään WASP:in koko uran asiantuntija, mutta tämä levy on alusta loppuun kovaa kamaa. Itse asiassa täytyy todeta, että kaikki bändin viisi ekaa levyä ovat varsin hyviä tekeleitä. Inside the electric circus ehkä heikoimpana noista.
Thrashnator
Paholainen
Paholainen

Post by Thrashnator »

Ane wrote:^Kuunteleppa useampaan kertaan tuo levy vielä. Loistava tarina ja ei yhtään heikkoa kappaletta. Minä en esim. itse ole mikään WASP:in koko uran asiantuntija, mutta tämä levy on alusta loppuun kovaa kamaa. Itse asiassa täytyy todeta, että kaikki bändin viisi ekaa levyä ovat varsin hyviä tekeleitä. Inside the electric circus ehkä heikoimpana noista.
Täysin samaa mieltä. The Crimson Idol on kyllä helvetin toimiva kokonaisuus.
Tarinasta nyt en niinkään perusta mutta kappaleet ovat ihan omaa luokkaansa.

Inside The Electric Circus on kyllä heikoin noista levyistä.
BLACK MAGIC, UNHOLY ONE
Jussi K
GammaWeen
GammaWeen

Post by Jussi K »

Sad wings of destiny wrote:Kyllä vähän harmittaa tuommoinen settilista. Olisin halunnut kuulla sitä perussettiä pelkästään.
Huh, vain soad:ilta voi odottaa tällaista. Ei vitussa taas sitä samaa, kun kerrankin on mahdollisuus johonkin muuhun & erikoisempaan kuin max. 1 h perinnesettiin.
Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
Sad wings of destiny
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Itse rankkaan kyllä Inside the electric circuksen jopa The last Commandin edelle. Debyytti, ITEC sekä The headless Children ovat parhaat Waspin levyt. The Last commandilla on kanssa äärimmäisen kovia biisejä, mutta muutama keskinkertainenkin biisi levylle on eksynyt (Widowmaker, Cries in the night, Running wild in the streets)
Sad wings of destiny
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Jussi K wrote:
Sad wings of destiny wrote:Kyllä vähän harmittaa tuommoinen settilista. Olisin halunnut kuulla sitä perussettiä pelkästään.
Huh, vain soad:ilta voi odottaa tällaista. Ei vitussa taas sitä samaa, kun kerrankin on mahdollisuus johonkin muuhun & erikoisempaan kuin max. 1 h perinnesettiin.
Olen nähnyt Waspin vasta pari kertaa ja molemmilla kerroilla olin kännissä kuten nyt yleensäkin keikoilla olen. Olisin mennyt selvinpäin tälle Waspin keikalle, mutta koska settilista on vain tuommoinen joka ei sisällä kuin muutaman äärimmäisen loistavan rallin niin ei haitta pahemmin vaikka ei muistaisi keikasta paljon mitään.

Pitää pyrkiä semmoiselle Waspin keikalle missä soittavat taas vanhat kunnon klassikkobiisit. Sinne sitten selvinpäin vasta.

BTW: Jussi K, Montakos kertaa olet nähnyt Waspin livenä ja soittavan aina sen saman perussettilistan? itse tuskin kyllästyisin perussettiin vaikka sen näkisi viisikin kertaa.
Jussi K
GammaWeen
GammaWeen

Post by Jussi K »

2 kertaa ja jo riittää, en usko olevani myöskään yksin mielipiteeni kanssa useamman (tai vähemmän) keikkoja nähneen kanssa -varsinkaan setin pituuden myötä! Nythän saadaan ennätysmäisen pitkä maratooni Blackien mittapuulla.
Puhumattakaan siitä pienenpienestä ekstrasta, miten tämän special event-kiertueen viimeisillä 2 vedolla kuullaan maailman parhain teemalevy kokonaan, mitä ei edes sen omalla rundilla tehty.

Miten 16 vuotta vanha (tai, jäähän niitä kaikenlaisia välistä pakostakin kaikilla, mutta näin tunnettu) albumi on voinut jäädä noin vähille kuunteluille? Kuitenkin melko kuuluisa. Ei mulla ole No More Tears, No Prayer For The Dying tai Cowboys From Hell jääneet välistä, jos niihin on kykeneväinen verrata :roll:
Sad wings of destiny
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Jussi K wrote:2 kertaa ja jo riittää, en usko olevani myöskään yksin mielipiteeni kanssa useamman (tai vähemmän) keikkoja nähneen kanssa
Kylläpäs sinä kyllästyt helposti bändin settilistaan. Oikeasti aika yllättävää. Et varmaan olekaan yksin mielipiteesi kanssa, entäs sitten?
Jussi K
GammaWeen
GammaWeen

Post by Jussi K »

Mikä siinä on yllättävää jos näkee täsmälleen *saman* (tai vähän lyhennettynänäkin esmes. festarisetin vuoksi) parikin kertaa?
Periaatteessa olen sitä mieltä yleensä, miten jokainen keikka on erilainen (ja samalla en kieltämättä ristiriitaisesti ymmärrä niitä, jota seuraavat bändiä useamman perätysten) ja näin näkemisen arvoinen. Mutta kun ottaa kalliiden lippujen todellisuuden ja muut seikat huomioon, niin kyllähän sitä (ja tässä tapauksessa mielipideasiana PAREMPAAN) äärimmäisen mielellään näkee jotain MUUTAKIN.
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

Onhan se perussetti puuduttava. Kolmannella kerralla ei enää huvittanut, ja poistuin keikan ajaksi paskalle (tosi kuin vesi). Sauna 06, Kulttuuritalo 06 ja MCF 08. Pakkahuoneelle suuntaan, tottakai.
Thrashnator
Paholainen
Paholainen

Post by Thrashnator »

Oisko ennen keikkaa päivällä Rautaneitosilla joku miitti jossain?
Anyone?
BLACK MAGIC, UNHOLY ONE
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

^ Vois järkätä jotain? Pussikaljaa vai kuppilaa? Paikalle kumminkin varmaan tulossa.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
Thrashnator
Paholainen
Paholainen

Post by Thrashnator »

QazKFD wrote:^ Vois järkätä jotain? Pussikaljaa vai kuppilaa? Paikalle kumminkin varmaan tulossa.
Pussikaljaa varmaan jos ajattelee ala-ikäisiä ;D.
Kuppila sopisi kyllä itselle paremmin.
BLACK MAGIC, UNHOLY ONE
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

No jos tulee junnuja ni sitten ulos? Kelivarauksella :D Kuppilahan se vähän paree tietty olis.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
stiflat
Bändäri
Bändäri

Post by stiflat »

Itse ajattelin tsekata tuon DBTL-keikan tuosta vierestä 30 eurolla.. Kerran olen jo W.A.S.P.'n nähnyt, mutta kyllä nyt jo taas keikka maistuu hyvin, vaikka samoja biisejä kuulisinkin.

Onko muuten jotain infoa millaista settiä on luvassa noissa 'ei Crimson Idol' -keikoissa...? Oikeastaan en edes niin välittäisikään tuosta videosta ja koko levyn soitosta, vaan mielelläni kuulen niitä perusbiisejä... Oikeastaan voisin vaihtaa koko CI-shown pelkkään Mean Man biisiin.
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

W.A.S.P:ia on fiilistelty nyt yöllä Ktulun kanssa. Tietenkin legendaarista debyyttilevyä! Vittu kun on hyvä levy, täynnä huippuvetoja...omina suosikeinani BAD, Love Machine (paras!) ja Hellion. Torstaina sitten Pakkahuoneelle tsekkaamaan tämä legendabändi. Crimson Idolia en omista mutta kuuntelin levyn vetoja youtubesta ja saivat minut vakuutettua kyllä, todella kovalta kamalta vaikutti. Ja mikä tärkeintä, settilistaan kuuluvat Love Machine ja Wild Child. 8) Eli keikalla nähdään torstaina!
Edward Mannerheim
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Edward Mannerheim »

Huomenna katsastamaan Mustin ja kumppaneiden nykykunto. Mikäli vetävät lähellekään yhtä hyvin kuin Trasselinaattorin postaamassa linkissä, niin on hyvä keikka tiedossa. Ja olishan se nannaa kerrankin nähdä ja kuulla kunnon mittainen setti eikä mitään tunnin mittaisia rypistyksiä.

EDIT: Niinhän se Blackie tämän päivän Turun Sanomissa haastoi, että "festarisettiä" on tiedossa tänään. Eli Crimson Idolia ei kuulla kokonaan vaan "hyökätään nopeasti ja kovaa". Niinpä tietysti, setistä tiputetaan Idolin rauhallisemmat osiot pois ja muuten biisilista pysyy samana. Ja kas kummaa, taitaa olla se tunnin keikka tiedossa... Ihme juttu sinänsä, käytännössä WASP on tämän päivän ainoa esiintyjä festariteltassa, luulisi että Blackie ja kumppanit vetäisivät kunnon Crimson Idol-setin, koska kaikki paikalla saapuvat ovat todellakin tulleet kuulemaan vain ja ainoastaan WASPia. No joo, illalla se nähdään ja kuullaan.
CreepingDeath
Hang-Around
Hang-Around

Post by CreepingDeath »

Kertokaapa joku, onko W.A.S.P.:n playbackina soitto vain huhu, vai ihan oikeasti totta? On tullut harkittua lähtemistä tuonne torstain keikalle (juu, olen todella aikaisin liikkeessä), muttei kyllä huvittaisi maksaa reilua 80 euroa (junaliput + itse keikkalippu) taustanauhan kuulemisesta.

Pikaista vastausta toivotaan.
Akiman
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Akiman »

CreepingDeath wrote:Kertokaapa joku, onko W.A.S.P.:n playbackina soitto vain huhu, vai ihan oikeasti totta? On tullut harkittua lähtemistä tuonne torstain keikalle (juu, olen todella aikaisin liikkeessä), muttei kyllä huvittaisi maksaa reilua 80 euroa (junaliput + itse keikkalippu) taustanauhan kuulemisesta.

Pikaista vastausta toivotaan.
Mitään faktoja ei ole antaa, mutta vähän juupaseipäs tuntemukset on tuon suhteen muutaman keikan perusteella, Tuska viimeisimpänä. Toisaalta soitto ja varsinkin laulu on ollut paikka paikoin niin luokatonta, ettei sitä playbackiksi uskoisi. Sitten taas välillä oikein näki, etteivät kädet käyneet ihan oikean soiton tahtiin ja toisinaan varsinkin Blackie näytti jopa lopettavan soittamisen kokonaan, mutta kahdet kitarat kuuluivat silti. Mene ja tiedä.
| http://www.inferno.fi" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.imperiumi.net" onclick="window.open(this.href);return false; |
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

Sitä suoraa keikkatilannetta en mene väittämään playbackiksi, mutta ainakin jollain keikkavideolla Blackien soitto kuuluu sujuvasti, vaikka molemmat kädet ovat irti bassosta.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Post Reply