OLI KYLLÄ MAHTAVA KEIKKA

Kyllä Maiden osaa hoitaa nämä livet

Ensimmäinen Konsertti näin 13vuotiaalta oli edessä,mut itse asiassa keski edessä. Kaiteitten luona ja niitten edessä oli vielä se pikku pläntti. Oli lämppäreitten aikana pieni kusi hätä (ilmeisesti Jännityksestä) ja itkin vähän peloissaa että ''vittu näin hyvät paikat ja Maiden tulee!'' mut sitten kun maiden tuli lavalle kaik' huolet meni ja riehuin niin paljon kuin sielu riitti

mä olin yksi riehakkaimpia siellä mun lähi paikois...ainakin mun mielestä , kun näki sielläkin niitä kädet taskusa seisojia

No ei se mua itseasiassa haitannut kun ONNEKSI oli yks englannin kielinen tyyppi siinä mun vieres joka riehu ja laulo about yhtä paljon kuin minä

ja oli siellä MUITAKIN totta kai ja varsinkin edessä siellä IHAN edessä melkein kaikki. Mut takaa päin tais olla vaisumpaa. No ei se mua haitannut paljookaa , kun bändi soitti niin perhanan hyvin

Rime Of The Ancient MARINER

Mun iskä ja sen vaimo jätti mut yksin etee ja he jäivät taakse

Ja ennen sitä kun oltiin siellä areenalla , kun me etsittiin sitä keikka paikkaa niin tuli ekaa kertaa ahdistava tunne nähdä niin pirusti Maiden paitasia tyyppejä! Sen takia koska ajattelin (apua hehän vievät kaikki hyvät paikat

) . Mut kun oltiin siellä niin yllättävän lepposaa väkeä, ettei he silleen stressannut paikoista. Up the Iron!