Stokkis - Stadi - Tampere saalis + IMTV haastis, saa nähdä pistävätkö linjoille.
Moderator: The Killer Krew
Muistanko ihan väärin vai olivatko vuoden 2006 keikalla paidat vitosen kalliimpia? Onko managementti tullut vanhuudenhöperöksi jos hinnat ovat laskeneet?poolrules wrote:Hivenen muuten oli pistetty kattetta kohdilleen tämän paidan kanssa, kun 50e lappu oli koristeena.WhiteRabbit wrote:KAIKKI T-PAIDAT 30 EUROA!!!
Itse ainakin maksoin AMoLAD -kiertueella Nordic Tour -paidasta 40€. Itselläni on periaate, että jokaiselta suosikkibändieni kiertueelta millä keikalla käyn pyrin varallisuuden salliessa ostamaan paidan josta löytyy keikkapaikka ja -päivämäärä joten olin todella positiivisesti yllättynyt kun Nordic Tour -paita irtosi tällä kertaa kybän halvemmalla.Flanker wrote:Muistanko ihan väärin vai olivatko vuoden 2006 keikalla paidat vitosen kalliimpia? Onko managementti tullut vanhuudenhöperöksi jos hinnat ovat laskeneet?
Thanks....paljoa ei ehditty jutskata vaikka yhteinen maja olikin pe-la.... mutta sitten myöhemmin ajan kanssa, my friendpaul wrote:Kiitos Jarmo, Make ja Iivis!!!!! Lov ya!!! Ja kiitos muillekkin joita nähtiin Stockholm-Hellsinki-Tampester-akselilla....MAIDEN!!!!!!!!!!
Edit:Pekelle myös suuuuuuuuri kiitos!!!!!!
Tampereen keikan jälkeen ostin Maidenin Nordic Tour -paidan 30 euron hintaan.The_Air_Raid_Siren wrote:Itse ainakin maksoin AMoLAD -kiertueella Nordic Tour -paidasta 40€. Itselläni on periaate, että jokaiselta suosikkibändieni kiertueelta millä keikalla käyn pyrin varallisuuden salliessa ostamaan paidan josta löytyy keikkapaikka ja -päivämäärä joten olin todella positiivisesti yllättynyt kun Nordic Tour -paita irtosi tällä kertaa kybän halvemmalla.Flanker wrote:Muistanko ihan väärin vai olivatko vuoden 2006 keikalla paidat vitosen kalliimpia? Onko managementti tullut vanhuudenhöperöksi jos hinnat ovat laskeneet?
Itse kävin myös samaisen taistelun. Se Trooper-paita nyt on sellainen erilainen paita erilaisille ihmisille.Stratocaster wrote:Täytyypä muuten mainita että perskeles kun olikin hienot kiertuepaidat tänä vuonna! Päädyin ostamaan Nordic-paidan, joskin kävin rankan sisäisen kamppailun Nordicin ja sinisen Powerslave-paidan välillä, kun raha ei riittänyt molempiin. Ainoa mikä ihmetytti oli se helvetin ruma harmaa allover Trooper-paita jossa oli logokin raiskattu ja hintaa 50€.
Olikse se sellanen missä selässä Old English Stylella Iron Maiden... mallia Rainbow Rising Fontti?Stratocaster wrote:Täytyypä muuten mainita että perskeles kun olikin hienot kiertuepaidat tänä vuonna! Päädyin ostamaan Nordic-paidan, joskin kävin rankan sisäisen kamppailun Nordicin ja sinisen Powerslave-paidan välillä, kun raha ei riittänyt molempiin. Ainoa mikä ihmetytti oli se helvetin ruma harmaa allover Trooper-paita jossa oli logokin raiskattu ja hintaa 50€.
Juu, puhumme samasta paidasta. Minusta erittäin ruma väännös tuo Trooper-paita. Maidenin logo vaan on pyhä, siihen ei saa kajota eikä bändin nimeä sovi kirjoittaa millään muulla fontilla.Peke wrote:Olikse se sellanen missä selässä Old English Stylella Iron Maiden... mallia Rainbow Rising Fontti?Stratocaster wrote:Täytyypä muuten mainita että perskeles kun olikin hienot kiertuepaidat tänä vuonna! Päädyin ostamaan Nordic-paidan, joskin kävin rankan sisäisen kamppailun Nordicin ja sinisen Powerslave-paidan välillä, kun raha ei riittänyt molempiin. Ainoa mikä ihmetytti oli se helvetin ruma harmaa allover Trooper-paita jossa oli logokin raiskattu ja hintaa 50€.
Aika moni oli noitakin paitoja kuitenkin ostanut, hinnasta huolimatta. Kieltämättä erilaisella fontilla varustettu paita ei aiheuta samanlaista pavlovilaista reaktiota kuin perinteinen Maiden-fontti*. Omasta mielestäni tuo troopperipaita oli kuitenkin sopivan hillityn tyylikäs.Stratocaster wrote: Juu, puhumme samasta paidasta. Minusta erittäin ruma väännös tuo Trooper-paita. Maidenin logo vaan on pyhä, siihen ei saa kajota eikä bändin nimeä sovi kirjoittaa millään muulla fontilla.