Jos Peke veivaa jossain näistä Karhula-Kotka-akselin bändeistä, niin juttua on jo varmaankin ollut. Nimimerkillä "Uutta Omnium Gatherumia odotellessa".Jamo wrote:
Niin, ja minä ainakin kannatan lehtijuttua Pekestä.

Moderator: The Killer Krew
Jos Peke veivaa jossain näistä Karhula-Kotka-akselin bändeistä, niin juttua on jo varmaankin ollut. Nimimerkillä "Uutta Omnium Gatherumia odotellessa".Jamo wrote:
Ääh.. miä olen fanilinjalla liikkeellä .....Kaartinen wrote:Jos Peke veivaa jossain näistä Karhula-Kotka-akselin bändeistä, niin juttua on jo varmaankin ollut. Nimimerkillä "Uutta Omnium Gatherumia odotellessa".Jamo wrote:
Vanhempi fani olen, mutta milloin tulee Seepra-lehdessä juttu?Kaartinen wrote:Toivottavasti Rautaneidon riveistä löytyy nuoria faneja, jotka jaksaisivat vastailla näihin muutamiin kysymyksiin![]()
Kiitoksia jo etukäteen!
T: Niko Kaartinen
Joona, 15Kaartinen wrote: 1. Milloin ja mitä kautta löysit Iron Maidenin musiikin?
2. Mikä Iron Maidenissa viehtättää? Miksi Maiden on hyvä bändi?
3. Mitä musiikkia kuuntelet Maidenin lisäksi? Mitenkäs nämä nykypäivän metallibändit, kiinnostavatko?
4. Onko kukaan koskaan tullut ihmettelemään, miten alta parikymppinen diggailee Maidenista?
5. Montako Maidenin keikkaa olet nähnyt? Entä montako levyä löytyy hyllystä?
6. Maidenin paras biisi?
Poika Vantaalta 16vKaartinen wrote:Moip!
1. Milloin ja mitä kautta löysit Iron Maidenin musiikin?
3. Mitä musiikkia kuuntelet Maidenin lisäksi? Mitenkäs nämä nykypäivän metallibändit, kiinnostavatko?
4. Onko kukaan koskaan tullut ihmettelemään, miten alta parikymppinen diggailee Maidenista?
6. Maidenin paras biisi?
Että tämmöistä! Toivottavasti Rautaneidon riveistä löytyy nuoria faneja, jotka jaksaisivat vastailla näihin muutamiin kysymyksiin![]()
Kiitoksia jo etukäteen!
Una, 15 wKaartinen wrote:Moip!
Kerrotaans nyt kärkeen, että kyselen seuraavia asioita ihan lehtijuttua varten. Teksti on tulossa Kouvolan Sanomien, Kymen Sanomien ja Etelä-Saimaan yhteiseen viikkolehti Seepraan. Juttu on hieman kuin mainosta tuleville keikoille.
Ja hakusessa ovat nyt alle juomaikäiset Iron Maiden -fanit. Kysymyksiä ei ole kuin nämä muutamat allaolevat, ja vastata saa ihan tähän topikkiin, kunhan muistaa mainita etunimensä ja ikänsä. Mutta, kysymykset ovat seuraavanlaiset.
6. Maidenin paras biisi?
Että tämmöistä! Toivottavasti Rautaneidon riveistä löytyy nuoria faneja, jotka jaksaisivat vastailla näihin muutamiin kysymyksiin![]()
Kiitoksia jo etukäteen!
Sampsa 13.vKaartinen wrote:
6. Maidenin paras biisi?
Kiitoksia jo etukäteen!
No, oletko vinkannut? Itse en ainakaan onnistunut löytämään sitä tuolta teidän sivuilta. Voisitko mahdollisesti skannata sen jutun tänne, mikäli sitä ei saa tuonne sivuille? Tai voihan sen joku muukin skannata.Kaartinen wrote:Voisin vinkata webbimestarille, että laittaisivat jutun myös Seepran kotisivuille. Kysyn jos moinen onnistuu.
Tämä kyselyhän oli kyseistä lehtijuttua varten, mutta tuskin se haittaa jos nuoret laittaa juttujaan tänne meidän kaikkien luettavaksi ja lanka pysyy auki.Kaartinen wrote:Moip!
Kerrotaans nyt kärkeen, että kyselen seuraavia asioita ihan lehtijuttua varten. Teksti on tulossa Kouvolan Sanomien, Kymen Sanomien ja Etelä-Saimaan yhteiseen viikkolehti Seepraan. Juttu on hieman kuin mainosta tuleville keikoille.
Ja hakusessa ovat nyt alle juomaikäiset Iron Maiden -fanit. Kysymyksiä ei ole kuin nämä muutamat allaolevat, ja vastata saa ihan tähän topikkiin, kunhan muistaa mainita etunimensä ja ikänsä. Mutta, kysymykset ovat seuraavanlaiset.