Q/A - Kysy asiantuntijoilta
Moderator: The Killer Krew
Mua on jo hetken aikaa metittäny semmone asia ku ostin joskus pari vuotta sitten virosta piraatti DoDin, joka kyllä oli hirvittävä teko, niin siinä on viimenen biisi semmonen ku Pass The Jam ja siinä vaa huudetaan jotain, ja soitetaan jotain kummallista, eikä sitä kai oo normaalilla DoDilla, niin onko se jollain special-limited-super-editionilla, vai mikä se on ku siinä selvästi laulaa Bruce? Kiitosta etukätee
Iron Maiden 12.11.2006, 19.07.2008, 08.08.2010
Pass The Jam löytyy Wildest Dreams -singleltä. Ei kuulu todellakaan albumille.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Onkos muuten Dance of Deathista saatavilla missään ei-kopiosuojattua versiota? Olishan toki sekin ihan kiva saada kopioitua kovalevylle ilman vippaskonsteja.
Ja juujuu, tiedän, että P2P-ohjelmilla on hoidettavissa vaikka saatana Thaimaalainen teinipimu suoraan kotiin imemään mun meisseliä, mutta kun en harrasta moisia.
Ja juujuu, tiedän, että P2P-ohjelmilla on hoidettavissa vaikka saatana Thaimaalainen teinipimu suoraan kotiin imemään mun meisseliä, mutta kun en harrasta moisia.

Eikös niitä tuolta Mustamäen torilta saa 

"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Joka foorumilla pitää olla oma pikku lipevä väistelijä.Sir wrote:Mutta sä et nyt vastannut mun kysymykseen, håmå!
Meikä on teflonia.
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Pyllyssä on hyvä olla. Ja luulex et tää on joku kysymys- ja vastauspalsta niiq?Sir wrote:Rectumista sä olet.Jukka wrote:Joka foorumilla pitää olla oma pikku lipevä väistelijä.Sir wrote:Mutta sä et nyt vastannut mun kysymykseen, håmå!
Meikä on teflonia.
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
No on tää sellanen niiQ. Voinx mä tulla raskaax jos mä uin järvessä qu siinä on uinu miehii? Jos siel ui kato vaik niiku sellasii siittiöitä?! Vastaax sä mulle dear Doc? T: Nimim. "Ritsapillu -94".Jukka wrote:Pyllyssä on hyvä olla. Ja luulex et tää on joku kysymys- ja vastauspalsta niiq?Sir wrote:Rectumista sä olet.Jukka wrote:Joka foorumilla pitää olla oma pikku lipevä väistelijä.Sir wrote:Mutta sä et nyt vastannut mun kysymykseen, håmå!
Meikä on teflonia.

-
- Sateentekijä
Osta jenkkipainos, siinä ei ole suojauksia. Itse ostin jenkkiversion kun euroversio ei suostunut toimimaan kannettavassa cd/mp3-soittimessa.Sir wrote:Onkos muuten Dance of Deathista saatavilla missään ei-kopiosuojattua versiota? Olishan toki sekin ihan kiva saada kopioitua kovalevylle ilman vippaskonsteja.

Wut!? Mulla on kopiosuojattu versio ja ihan hyvin onnistu koneelle kopiointi wintoosa media playerillä ja kannettava cd soitinkin tykkää toistaa sitä (lidlin laatua!).Edward Mannerheim wrote:Osta jenkkipainos, siinä ei ole suojauksia. Itse ostin jenkkiversion kun euroversio ei suostunut toimimaan kannettavassa cd/mp3-soittimessa.Sir wrote:Onkos muuten Dance of Deathista saatavilla missään ei-kopiosuojattua versiota? Olishan toki sekin ihan kiva saada kopioitua kovalevylle ilman vippaskonsteja.
"Iron Maiden are 10% cooler than every other band!" -Lars Ulrich
-
- Sateentekijä
Mjoo, tämä siis tapahtui 5 vuotta sitten Philipsin huigeen laadukkaalla cd-soittimella, joka toistaa myös mp3-cdr:iä, selvästikään se masiina ei tykännyt copy controllista. Rippaamista en muistaakseni edes yrittänyt, mutta eiköhän se onnistu myös kopiosuojatuista levyistä, ainakin isot pojat ovat moista kaupungilla väittäneet. Vittu, rahaa löytyy aina ainakin kolkyt donaa takataskusta, mähän ostan uuden version levystä ku levystä jos siltä tuntuu.Suotana wrote:Wut!? Mulla on kopiosuojattu versio ja ihan hyvin onnistu koneelle kopiointi wintoosa media playerillä ja kannettava cd soitinkin tykkää toistaa sitä (lidlin laatua!).Edward Mannerheim wrote:Osta jenkkipainos, siinä ei ole suojauksia. Itse ostin jenkkiversion kun euroversio ei suostunut toimimaan kannettavassa cd/mp3-soittimessa.Sir wrote:Onkos muuten Dance of Deathista saatavilla missään ei-kopiosuojattua versiota? Olishan toki sekin ihan kiva saada kopioitua kovalevylle ilman vippaskonsteja.
Siis jos haluaa hankkia kopiosuojaamattoman version, niin jenkkiversio ostolistalle.
Onko alkuperäisessä Live at Doningtonin äänitteessä Run to the Hillsin loppuun lisätty Live After Deadin thank yout ja good nightit?
https://youtube.com/c/bultsi
Ego: INFJ-A / Sage
Subconscious: ESTP / Persuader
Unconscious: ENFP / Advocate
Super Ego: ISTJ / Examiner
https://www.16personalities.com/fi/pers ... suustyypit
Ego: INFJ-A / Sage
Subconscious: ESTP / Persuader
Unconscious: ENFP / Advocate
Super Ego: ISTJ / Examiner
https://www.16personalities.com/fi/pers ... suustyypit
http://www.ironmaiden.com/plugins/p17_i ... d_2790.jpg
Kuka hemmetti tämä Nickon vierellä oleva herra on? Mua on häirinnyt jo kauan se, tuntuu olevan jotain sukua Nickolle kun Early Days dokkarilla puhuu aivan samalla äänellä kuin Brain ja ulkonäössäkin on jotain samaa?
Kuka hemmetti tämä Nickon vierellä oleva herra on? Mua on häirinnyt jo kauan se, tuntuu olevan jotain sukua Nickolle kun Early Days dokkarilla puhuu aivan samalla äänellä kuin Brain ja ulkonäössäkin on jotain samaa?
Half Lives... Eat But Never Kill
UUPSFender wrote:Miten mulle tulee kyseisestä äijästä joki Martin Birch-kytkös, mutta eikai se se nyt ole kuitenkaan?
Last edited by jarmila on Wed Jul 02, 2008 12:42, edited 1 time in total.
83-84-86-88-90-03-03-05-05-05-06-06-06-06-06-06-06-07-07-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-09-10-10-10-10-10-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-13-13-13-13-13-14-14
Kylläpä kyseessä on Maidenin kiertuemanageri Steve Gadd. Eikös miestä esitellä siinä Early Daysillä kun eka kertaa puhuu?? En jaksa nyt tarkistaa.Yrms_ wrote:http://www.ironmaiden.com/plugins/p17_i ... d_2790.jpg
Sori jos on puhuttu ennen, mutta vaikka kovasti etsin niin en löytänyt aihetta koskevaa topicia.
Eli mitkä on porukan suunnitelmat päästä näkemään Maidenin poikia esiintymisen ulkopuolella? Muistan lukeneeni hesarin Nyt-liitteestä v. 2006 jonkun artikkelin jossa kirjoittaja oli ollut kärkkymässä Maidenin nimmareita niiden hotellilla, ja ihmeen helpolta se homma näytti. Mutta ajattelin vaan kysyä onko ylipäänsä mahdollista törmätä bändin jäseniin esim. lentokentällä/hotellilla? Ja onko jollakulla suunnitelmia tämänkaltaiselle?
Eli mitkä on porukan suunnitelmat päästä näkemään Maidenin poikia esiintymisen ulkopuolella? Muistan lukeneeni hesarin Nyt-liitteestä v. 2006 jonkun artikkelin jossa kirjoittaja oli ollut kärkkymässä Maidenin nimmareita niiden hotellilla, ja ihmeen helpolta se homma näytti. Mutta ajattelin vaan kysyä onko ylipäänsä mahdollista törmätä bändin jäseniin esim. lentokentällä/hotellilla? Ja onko jollakulla suunnitelmia tämänkaltaiselle?
^Eipä ole vielä suunniltelmia suuntaan tai toiseen, lauantaina voisi kiertää parit irkku-pubit läpi ainakin.
Taitaa olla aika sattuman kauppaa jos meinaa että törmää Maiden-ukkoihin jossain, varmaan se hotelli on paras vaihtoehto jos haluaa nähdä ne off-stagella
Taitaa olla aika sattuman kauppaa jos meinaa että törmää Maiden-ukkoihin jossain, varmaan se hotelli on paras vaihtoehto jos haluaa nähdä ne off-stagella

"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
-
- Hang-Around