^Tuohon aikaan Janick oli jonkun perhesyynsä takia pois hetken aikaa ruodusta. Esimerkiksi yksi toinen tv-veto The Angel And The Gamblerista (muistaakseni Espanjasta) on vedetty myös tuolla samalla varamiehellä, kuka sitten olikin. Tai on.
Sopivasti muuten leikattu tuosta versiosta Janickin soolo pois.
Maiden pekko wrote:^Hyvinhän Adrian laulaa.Tausta-lauluista kun ei oiken erota hänen ääntä.Oikein yllätyin.
Kannattaa kuunnella myös biisi nimeltä Reach Out, jossa myöskin Adrian laulamassa...taitaa olla ainut Maidenin biisi/coveri missä ei laula joku laulajista...niin no onhan tietenkin se Nickon laulama Age Of Innocence
"My son ask for thyself another Kingdom,
for that which I leave is too small for thee"
Sunnuntain Madison square gardenin keikalla lähti power kesken Powerslaven ja mitäs peribrittiläistä pojat alkoivatkaan puuhata:
a) juoda olutta
b) pelata jalkapalloa
c) syödä shepherds pieta?
Bruce and Dave on Rockline
-Aikasta mielenkiintoinen haastattelu Rockline Radiolta, kyseiseen radio-ohjelmaanhan pystyi soittamaan ja kysymään kysymyksiä Brucelta tai Davelta...
En yhtään ihmettele miksi Nickokin rakastaa erityisesti Hallowedin soittamista. On se hienon kuuloista ja olisi niin helvetin mahtavaa joskus itse oppia myös soittamaan
rockinrio wrote:En yhtään ihmettele miksi Nickokin rakastaa erityisesti Hallowedin soittamista. On se hienon kuuloista ja olisi niin helvetin mahtavaa joskus itse oppia myös soittamaan
rockinrio wrote:En yhtään ihmettele miksi Nickokin rakastaa erityisesti Hallowedin soittamista. On se hienon kuuloista ja olisi niin helvetin mahtavaa joskus itse oppia myös soittamaan
Mini documentary about the first visit of iron maiden in athens ( nea philadelpheia ) 1988 by public television.Very cult times for the greek metalheads in the 80's.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
condemned wrote:Ihan kiva, vaikkei ole oikea proshot.
Toi pätkä Madisonilta, eikö tuossa ole samaa matskua kuin screeneiltä tulee? Jos jollain tutulla on tämä DVD ja pystyis pistämään mullekin, niin voin maksaa parikymppiä.