Eikö sitä nykyään enään saa nimeään tuohon korttiin..? Vai tekeekö ne niitä niin huolimattomasti, että nimet jää pois? Itse liityin viime vuoden puolella, enne tätä "massa" liittymistä ja minulla tuossa kortissa nimi on...
pezondus wrote:Jaahas, minulta kun ei löydy kumpaakaan. Pitäisi varmaan lazille lähetellä sitten e-mailia tästä.
Tuo viimeisin lehti tuli jonkin aikaa sitten, joten voi olla, että niitä ei enään ole ja näin ollen sitä ei voida uusille jäsenille lähettää. Ja Lazin mukaan uusi lehti on tulossa ihan lähiaikoina, sen varmasti saat. Jos et niin sitten on syytä ottaa yhteyttä. Ja jos Laziin aikoo yhteyttä ottaa, soittaminen voipi olla paras vaihtoehto...sähköpostia kun sille tulee niin hirveesti, että ei ehdi kaikkiin vastata...
"My son ask for thyself another Kingdom,
for that which I leave is too small for thee"
eddie-rips-up wrote: Eikö sitä nykyään enään saa nimeään tuohon korttiin..? Vai tekeekö ne niitä niin huolimattomasti, että nimet jää pois? Itse liityin viime vuoden puolella, enne tätä "massa" liittymistä ja minulla tuossa kortissa nimi on...
Itse liityin 2000-luvun alkupuolella (ennen tätä "massaliittymistä"), eikä mulle mitään nimeä korttiin laitettu. Ennemminkin toi nimi kortissa on vissiin joku uusi (?) villitys. Onko se nimi siis etu- vai takapuolella? Itselläni ei lue edessä kuin Iron Maiden FC ja takana jäsennumero.
eddie-rips-up wrote: Eikö sitä nykyään enään saa nimeään tuohon korttiin..? Vai tekeekö ne niitä niin huolimattomasti, että nimet jää pois? Itse liityin viime vuoden puolella, enne tätä "massa" liittymistä ja minulla tuossa kortissa nimi on...
Itse liityin 2000-luvun alkupuolella (ennen tätä "massaliittymistä"), eikä mulle mitään nimeä korttiin laitettu. Ennemminkin toi nimi kortissa on vissiin joku uusi (?) villitys. Onko se nimi siis etu- vai takapuolella? Itselläni ei lue edessä kuin Iron Maiden FC ja takana jäsennumero.
Sama juttu täällä. Mutta eikös se uudempi kortti pitänyt tulla uudelleen liittymisen yhteydessä, vai?
asa wrote:Itse liityin 2000-luvun alkupuolella (ennen tätä "massaliittymistä"), eikä mulle mitään nimeä korttiin laitettu. Ennemminkin toi nimi kortissa on vissiin joku uusi (?) villitys. Onko se nimi siis etu- vai takapuolella? Itselläni ei lue edessä kuin Iron Maiden FC ja takana jäsennumero.
Minun kortissa etupuolella lukee Iron Maiden FC ja on se Trooper Eddie ja takana sitten nimi sekä jäsennumero.
FC Magazine 78 wrote:New Membership Card
We've decided to issue a new membership card (see below). This will be sent with all new memberships processed from 18th July. Membership mumber 26724 onwards.
Anyone rusubscribing from 1st August 2007 will receive a new membership card with their resub t-shirt....
...You will get one automatically when you resubcribe.
Kaikilla uusilla jäsenillä (26724 eteenpäin) pitäisi olla tuollainen kortti ja vanhemmat jäsenet saavat sen jäsenyyden uusimisen yhtydessä.
"My son ask for thyself another Kingdom,
for that which I leave is too small for thee"
HenrikRamone wrote:
Siis jos menen FC Forumista edit profileen ja siellä lukee Henrik Vuoksenmaa, niin se ei välttämättä tarkoita, että virallisissa kirjoissa olisin Henrik Vuoksenmaa?
Pitääkin sitten ruveta rustaamaan mailia sinne Lontoon päähän...
No kyllä se sitten luulisi olevan kunnossa, jos siellä lukee oikea nimi. Tuosta sun viestistä sai vaan sellaisen käsityksen, että olisit antanut heille henk.koht. tiedoiksi oman käyttäjätunnuksen nimen.
No prkle ei pitäisi jetlagissa kirjoitella näitä viestejä juu...
Tollasen käsityksen mun viestistä kyllä saa kun sen nyt uudestaam luin.
Turha tätä kyllä on miettiä, kun ei se kuitenkaan arpaonni käy kohdalle, kaikki on jo käytetty arvonnassa, jossa voitin jääkiekkomailan kaikilla HIFK:n 2001-2002 pelaajien nimmareilla
asa wrote:Itse liityin 2000-luvun alkupuolella (ennen tätä "massaliittymistä"), eikä mulle mitään nimeä korttiin laitettu. Ennemminkin toi nimi kortissa on vissiin joku uusi (?) villitys. Onko se nimi siis etu- vai takapuolella? Itselläni ei lue edessä kuin Iron Maiden FC ja takana jäsennumero.
Minun kortissa etupuolella lukee Iron Maiden FC ja on se Trooper Eddie ja takana sitten nimi sekä jäsennumero.
We've decided to issue a new membership card (see below). This will be sent with all new memberships processed from 18th July. Membership mumber 26724 onwards.
Anyone rusubscribing from 1st August 2007 will receive a new membership card with their resub t-shirt....
Kaikilla uusilla jäsenillä (26724 eteenpäin) pitäisi olla tuollainen kortti ja vanhemmat jäsenet saavat sen jäsenyyden uusimisen yhtydessä.
Itselläni on tuollainen vanhanmallinen kortti, jossa on takana vain jäsennumero. Ja mitään uutta korttia ei ole tullut, uusimisen jälkeen tipahti keväällä postiluukusta se T-paita, ei muuta.
Itselläni on tuollainen vanhanmallinen kortti, jossa on takana vain jäsennumero. Ja mitään uutta korttia ei ole tullut, uusimisen jälkeen tipahti keväällä postiluukusta se T-paita, ei muuta.
Mulla taasen tuli tammikuussa t-paidan mukana tollanen uus kortti missä trooper eddien kuva ja takana nimi ja jäsennumero.
And your last thought was that you have become a noise a thin, nameless noise, among all these others howling in the empty dark room.
^ Hmmm... Jokohan ne ovat luopuneet korttien uusimisesta?? Jo se uusimiskaavakkeen saaminen kesti tänä keväänä kuukauden kauemmin kuin viime vuonna. Vai tulikohan tutkittua postipussin sisältö huolimattomasti...
IMTV pätkä Albuquerquesta tullu.
Toivottavasti tällä kertaa lataa kerral loppuun eikä taas jätä johonkin 200 megaan ja joudu lataa sit uudestaa koko pätkän.
Onkos muuten kukaan saanut viel FC:lehteä numero 81 tai sitä uudempii? Kun nyt on jo puol vuotta mennyt tästä vodesta ja kun vuodessa pitäisi tulla yhteensä 3 lehteä ja tän vuoden lehtiä ei ole vielä edes ilmeisesti tullutkaan...
** Iron Maiden **
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
Osiris wrote:Onkos muuten kukaan saanut viel FC:lehteä numero 81 tai sitä uudempii? Kun nyt on jo puol vuotta mennyt tästä vodesta ja kun vuodessa pitäisi tulla yhteensä 3 lehteä ja tän vuoden lehtiä ei ole vielä edes ilmeisesti tullutkaan...
Lähipäivinä pitäisi uusimman lehden tulla, se taitaa olla numeroltaan 82.
Osiris wrote:Onkos muuten kukaan saanut viel FC:lehteä numero 81 tai sitä uudempii? Kun nyt on jo puol vuotta mennyt tästä vodesta ja kun vuodessa pitäisi tulla yhteensä 3 lehteä ja tän vuoden lehtiä ei ole vielä edes ilmeisesti tullutkaan...
Jaahas..? Itse olen ainakin saanut viimeksi lehden numero 80.
Lisäksi on tullut odoteltua vaikka kuinka kauan tuota uudestaanliittymis-lahjaa, eli T-paitaa.
Jaahas..? Itse olen ainakin saanut viimeksi lehden numero 80.
Lisäksi on tullut odoteltua vaikka kuinka kauan tuota uudestaanliittymis-lahjaa, eli T-paitaa.
Sinuna kyselisin Lazilta lahjasta ja numero 81:sta.
** Iron Maiden **
Osiris wrote:Sinuna kyselisin Lazilta lahjasta ja numero 81:sta.
Mitä, mitä? Onkos 81 tullut jossain vaiheessa..? Itseltä löytyy vain 80, jossa kansikuvana tuo "Eddie Explodes".
Ei ole tännekkään tullut 81 vielä.
There are times when I've wondered
And times when I've cried
When my prayers they were answered
At times when I've lied
But if you asked me a question
Would I tell you the truth
Now there's something to bet on
You've got nothing to lose
Nyt on sitten tullut jo IMTV:n Phoenixistakin video. Pitää laittaa latautuu.. Näitähän tulee nyt tiuhaan tahtiin. Ajattelin tehdä näistä IMTV:stä jonkun dvd:n. Vois sitten katella kiertueen jälkeen tai ennen keikkaa, että saa keikka fiilikset ylös!
** Iron Maiden **
Mites tuo jäsennumeron saa helpoiten selville jos sen on hukannut
Pitäis päivitellä noita tietoja IMOCiin ja uusia viimein oma jäsennyys... korttii ei löydy mistään.