Niinpä tietenkin - siitähän se johtuu. Ja johan mun majavattomuus on jo toista vuorokautta kestänytkin...
Mutta joo, sen hotellin esiintyjäkaarti on pääasiassa tota seniilikamaa tai sitten pahinta suomijunttirock-osastoa. Ainakin sen perusteella, mitä itse olen kuullut. Majaviahan sellainen toki paikalle vetää, mutta minkälaisia, onkin sitten varmaankin jo vähän toinen juttu. Mistä ihmeestä voi edes keskustella naisen kanssa, joka palvoo jotain vitun Popedaa?! Iskunvaimentimista, Toyotan tuunauksesta ja Koskenkorvasta?
^Majavalle täysin tuntemattomia aiheita. Pakko keksiä muuta keskusteltavaa. Esimerkiksi turkinhoitoaineiden vertailutestistä riittää aina poristavaa. Äärimmäisen hämmästynyt olen myös tuon hieman aikaisemman uutisen Formula-Majavasta. Yleisen elämänkatsomuksen mukaan majavan karkoittamiseen paikalta riittää useimmiten löyhäkin viittaus Formuloihin, taikka esimerkiksi taikasanojen "Kimi Räikkönen" lausuminen, joiden ilmoille päästyä majava yleensä irvistää kärsivän näköisenä ja alkaa häiritä kommunikaatioyhteyksiä.
Myös siitä oli juttua tuossa aiemmin ja se jos mikä, ei hämmästytä minua laisinkaan. Hampaathan ovat vaaralliset otuksella kuin otuksella, tämä tulee muistaa etenkin turkin syväpuhdistusta suoritettaessa, sillä talttamaisten hampaiden purema saattaa olla perin tuskallinen ja aiheuttaa vammat, joiden paraneminen vaatii luokattoman paljon aikaa.
Sir wrote:Saatanan saatana. Erehdyin sitten EM-kisojen kunniaksi pelaamaan jalkapalloa majavan kanssa. Se otti kaksi palloa kerrallaan kiinni, ja kiusasi kumipipon unohtanutta keskushyökkääjääni niin, että siltä tuli oksennus. Julma otus.
Sidon itseni häpeäpaaluun ja ruoskin itseäni.
T: Langennut jäsen #1
Älä suotta ruoski itseäsi. Wanhan kansan suussahan elää sanonta "jouluna ja juhannuksena". Meilläkin oli tuo juhannus eilen. Ensin tietenkin pää pensaaseen, sitten sain leikkiä keppihevosta, väliin vähän kyntöhommia ja lopuksi koiraleikit.
Iron Constable wrote:Hampaathan ovat vaaralliset otuksella kuin otuksella, tämä tulee muistaa etenkin turkin syväpuhdistusta suoritettaessa, sillä talttamaisten hampaiden purema saattaa olla perin tuskallinen ja aiheuttaa vammat, joiden paraneminen vaatii luokattoman paljon aikaa.
Juhannukseen otettiin täälläkin varaslähtö viikonloppuna. Ja verta vuotavista majavista sen verran, että juuri, kun aloin päästä majavan makuun, se alkoi vuotaa verta. Tulee mieleen se kuolematon ikiaikainen viisaus:
"Älä luota mihinkään olentoon, joka vuotaa päiväkausia verta kuolematta."
Shaatana.
Ja "Tosimies ajaa kelillä, kuin kelillä" -tyyppisiä lausuntoja ei tueta. Yök. En syö.
"When Gabriel lies sleeping,
This child was born to die"
Ennen olin kovakin majavan metsästäjä, nyt jostain syystä homma mennyt haulikolla ampumiseksi, eikä yhtään majavaa ole haaviin tarttunut. Missä vika? Majavista ei muuten ole loppupeleissä mitään hyötyä, ne on ihan perseestä. Anuksesta.
Pyrin siis majavaliiton #30-jäseneksi, mitkä ne pääsykokeet olikaan?
Lappis wrote:Joskus ( viime weekend ) on majavan kanssa tullut painittua niinkin ahkerasti, että oma koneisto on Ns. herkkänä pari päivää.
Majava on varsin kiva otus, kunhan ei rakenna patoa.
Ja faktahan on se, että pääosa majavista on varsin yliarvostettuja.
Onneksi löytyy yksi poikkeus
Lappis käy ihan siirappiseksi! Ja majavat ja painiminen on jees, vaikka sedät kertookin aivan toista (Viperikin vaan rohkeasti metsälle). Tätä tää nuoruus sitten taitaa vaan olla, mut kohtahan mäkin vanhemmaksi...
Sameli wrote:Ja majavat ja painiminen on jees, vaikka sedät kertookin aivan toista (Viperikin vaan rohkeasti metsälle).
Joo, jahka saan tärkeämmät(?) asiat alta pois (tentit yms.) niin katsotaan miten käy. Yksi itävaltalainen majava on tulossa Suomeen käymään meikäläisen luokse Maidenin Stadikan konsertin jälkeen. Saa nähdä joudunko pyörtämään täällä puheitani vai pelitänkö normaalilla tavallani tilanteen suohon.
Last edited by Viper on Wed Jun 18, 2008 0:46, edited 1 time in total.
"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
Tapanani ei ole tarkkailla majavan verenvuototaudin tilaa, vuotakoon kuiviin, prkl. Yleensä kuitenkin majavan käytöksestä pystyy päättelemään, koska tauti alkaa olla voitettu kanta. Siitä vaan ilkeä tauti, liekkö viruspohjainen, että tuppaa uusiutumaan erittäin säännöllisesti.
Nyt vasta majava villiksi rupesi vieläpä aamutuimaan. Tämä eläinlajeista petollisin käytti hyväksi aamukankeani ja raiskasi minut, enkä kyennyt pistämään vastaan. Olkaa varuillanne majavien kanssa.
^Hyvänen aika. Tuollaisesta käytöksestä on liikkunut huhuja ja legendoja, mutta mitään varmuutta moisesta ei ole saatu. Ennenkuin nyt. Kyseessä on sensaatiomainen löydös, tai muuten vain harvinainen yksilö. Sanovat, asiantuntijat, että majavat saattavat pysyvänoloisen pesän rakennettuaan parikin vuotta näyttäytyä säännöllisesti, jopa eri vuorokauden aikoina, mutta pysyvää tämänkaltainen käytös ei ole.
Olen taipuvainen uskomaan asiantuntijoita, sillä vuosien vieriessä ainakin tuntemani majava näyttäytyy yhä harvemmin ja harvemmin. Turkki kyllä kiiltää, mutta jakaukseen ei saa koskea. Majava myös väsyy helpommin mitä vanhemmaksi käy ja nukkuminen tulee entistä tärkeämmäksi, mutta tämä ilmiö saattaa olla yhteistä kaikelle elolliselle ?