Trooper69 wrote:Creeping Death
Fuel
Wherever I May Roam
Harvester of Sorrow
Bleeding Me (!)
King Nothing (!)
No Remorse (!)
Devil's Dance (!)
Welcome Home Sanitarium
Master of Puppets
Damage Inc
-----------
Nothing Else Matters
Sad But True
One
Enter Sandman
-----------
Last Caress
So What
Seek and Destroy
Noita neljää biisiä lukuunottamatta perus-setti. Niin tylsää nyky-Metallicaa. Soittakaa ne VITUN HITIT JOKA VITUN KEIKALLA. Huono esitys tänään koko bändiltä.
Aika hauskaa kitinää. Muistanpa hyvin ajat, kun ihmiset itki Welcome Homea, Damage Inc.:tä, Etc. Settiin.
Ja nyt, kun ne siellä ovat, kitinä jatkuu. Rohkeata heittää jotain Bleeding Me:tä settiin mukaan. Devil's Dance tosin on hyvä biisi.
Kyllähän Metallica on isoista bändeistä juurikin se bändi, jolla on munaa vaihdella settilistaansa miten haluaa.
Fuel
Wherever I May Roam
Harvester of Sorrow
Bleeding Me (!)
King Nothing (!)
No Remorse (!)
Devil's Dance (!)
Welcome Home Sanitarium
Master of Puppets
Damage Inc
-----------
Nothing Else Matters
Sad But True
One
Enter Sandman
-----------
Last Caress
So What
Seek and Destroy
Noita neljää biisiä lukuunottamatta perus-setti. Niin tylsää nyky-Metallicaa. Soittakaa ne VITUN HITIT JOKA VITUN KEIKALLA. Huono esitys tänään koko bändiltä.
Aika hauskaa kitinää. Muistanpa hyvin ajat, kun ihmiset itki Welcome Homea, Damage Inc.:tä, Etc. Settiin.
Ja nyt, kun ne siellä ovat, kitinä jatkuu. Rohkeata heittää jotain Bleeding Me:tä settiin mukaan. Devil's Dance tosin on hyvä biisi. Kyllähän Metallica on isoista bändeistä juurikin se bändi, jolla on munaa vaihdella settilistaansa miten haluaa.
Itse miellän ainakin ennemmin Dream Theaterin kuin Metallican "isoista bändeistä" sellaiseksi, joka vaihtelee settiään paljon ja miten lystää, ellei joka keikkaa varten. Eikä tuosta Metallican setistä löydy omasta mielestäni muuta valittamista kuin nuo ianikuiset Black Albumin hittibiisit.
PS. Outlaw Tornin saisivat ottaa liverepertuaariin, Loadin kovin biisi Bleeding Men ohella.
"I don't trust anyone who doesn't like Slayer."
-Mike Patton
Näytetäänköhän tänään MTV:llä sitten koko keikka, kun tuli vähä telkku.comia katseltua ja näyttäisi koko koosteelle olevan aikaa klo 22-24 eli metallicalle vain tunti?
iiron maiden wrote:Näytetäänköhän tänään MTV:llä sitten koko keikka, kun tuli vähä telkku.comia katseltua ja näyttäisi koko koosteelle olevan aikaa klo 22-24 eli metallicalle vain tunti?
Tuommosen kuvauksen löysin ohjelmasta:
Kooste vuoden 2008 Rock am Ring -festaritaltioinnista. Esiintyjinä nähdään muun muassa Metallica, Prodigy, Motorhead, Rage Against the Machine, Serj Tankian, The Verve, Chris Cornell, Kate Nash, Offspring, Fratellis ja Kid Rock.
Jos noilta kaikilta nähdään materiaalia, niin Metallicalle suodaan kait 2-3 biisiä lähetykseen. Taidanpa vilkaista.
We'd go where no man has gone before. And stay twice as long.
Fuel
Wherever I May Roam
Harvester of Sorrow
Bleeding Me (!)
King Nothing (!)
No Remorse (!)
Devil's Dance (!)
Welcome Home Sanitarium
Master of Puppets
Damage Inc
-----------
Nothing Else Matters
Sad But True
One
Enter Sandman
-----------
Last Caress
So What
Seek and Destroy
Ja nyt, kun ne siellä ovat, kitinä jatkuu. Rohkeata heittää jotain Bleeding Me:tä settiin mukaan. Devil's Dance tosin on hyvä biisi. Kyllähän Metallica on isoista bändeistä juurikin se bändi, jolla on munaa vaihdella settilistaansa miten haluaa.
Itse miellän ainakin ennemmin Dream Theaterin kuin Metallican "isoista bändeistä" sellaiseksi, joka vaihtelee settiään paljon ja miten lystää, ellei joka keikkaa varten. Eikä tuosta Metallican setistä löydy omasta mielestäni muuta valittamista kuin nuo ianikuiset Black Albumin hittibiisit.
PS. Outlaw Tornin saisivat ottaa liverepertuaariin, Loadin kovin biisi Bleeding Men ohella.
Dream Theater nyt ei ole mun silmissä iso bändi. Iso toki, mutta... Metallica, Slayer, Manowar ja Iron Maiden.
Siinä noi isoimmat äkkiseltään
^Nojoo, itse kullakin varmasti on omat määritelmänsä isoista bändeistä. Itse vain mielsin tuon Dream Theaterin raskaamman musiikin puolelta noihin isoimpiin heavy-yhtyeisiin (Manowar, Maiden, Slayer, Megadeth jne).
-Mike Patton
Tätä bändiä olen fanittanut jo 2 kuukautta ja parhaat biisit on st.anger ja enter sändmän vai mikä nyt olikaan.koulussa väittävät että olen joku vanabii fani mutta olen kyllä aika kova fani
Open legs for a different view and nothing else matters...
GLAM stands for Gay LA Metal. I mean, if you have to dress up like a chick on stage to get people comin to check you out, you gotta ask yourself. First, you got unsolved issues. Second off, is your music really that good? -Dave Mustaine
Asiaan, sano Juhantalo. Eipä ole mitään odotuksia tulevan Death Magnetic-lätyn suhteen. Kenties kansikuvaksi tuleva karmaiseva tekele, joka muutama kirjain kerrallaan paljastettiin kotisivuilla, ei ainakaan odotuksia nostanut. Noita ennakkopätkiä biiseistä kun on kuullut, niin on sieltä pari hyvää riffia tullut bongattua, mutta se ei ole paljon se. Kattellaan.
-Mike Patton
^ Ei sulla kovat odotukset ole jos riittää, että St. Angerin päihittää. Sehän on kertakaikkisen paska levy, ei millään ilveellä tule soitettua.
Bändihän on jo kolmatta kesää Euroopassa samaa biisilistaa vääntämässä studiosta paenneena/kyllästyneenä, joten toivottavaa olis että tulisi edes kuunneltavaa kamaa. Toivotaan parasta ja pelätään Nostradamusta.
Njooh. Jostain syystä mäkin olen kyllä sen peruskyynisen asenteen Metallican nykylevytystason takia koko bändiä kohtaan ominut, ja mulle on pelkkää plussaa ja iloista yllätystä jos se on edes vähän parempi kun St. Anger.
Itse ainakin tsekkaan uuden levyn, vaikkei Metallica kuulukkaan ihan viiden parhaan bändini joukkoon. St. Angerin laadusta on aika varmasti menty ylöspäin, kun tuottajakin on vaihtunut.
Kansikuvasta sen verran, että eipä tuohon varmaan ole paljoa aikaa käytetty, kun vain Death Magnetic teksti on ns. "hienoilla fonteilla" valkosella taustalla, toki tuosta fontin hienoudesta voi olla montaa mieltä taas.
... mutta musiikki ratkaisee omalta osalta, kansitaide ei ole loppujen lopuksi niin tärkeä juttu, jos musiikki on jo itsessään mainiota.
Here's a message to you my friend: Just search, you'll find the way
Slaughter - Times They Change
No juu, niin tuo taitaa kyllä ollakkin. Eli pelkkä kansikuvassa oleva logo tuo on, johon sit pohjalle tulee itse kansitaide. Pitipä korjata oma virheeni.
Here's a message to you my friend: Just search, you'll find the way
Slaughter - Times They Change
Jyyd wrote:
... mutta musiikki ratkaisee omalta osalta, kansitaide ei ole loppujen lopuksi niin tärkeä juttu, jos musiikki on jo itsessään mainiota.
Niin, omasta mielestä on sama, vaikka kannessa pomppisi muumeja ja teletappeja jos musiikki olisi edes puoliksi sitä mitä oli MOP-RTL-aikoina..
No joo, Metallican tapauksessa pääasia olisi tehdä musiikillinen parannus. Mutta noin yleisesti ottaen levyn kansitaiteella on tärkeä tehtävä saattaa kuuntelija (minut itseni nyt ainakin) levyn fiilikseen. Tuossa nyt julkaistussa kuvassa ei ole mitään fiilistä. Se on täyisin sieluton. Tuskinpa tuo mihinkään päätyy tuo kuva.
We'd go where no man has gone before. And stay twice as long.
No eipä sillä kannella loppujen lopuksi kovin paljoa väliä olekaan, mutta vähän vaikea vielä tässä vaiheessa on sitä itse musiikkia lähteä arvostelemaan.
Testamentin Legacykin on tavallaan aivan törkeän ruma kansi, mutta klassikkoasema on tehnyt siitä semmosen teoksen että kantta tulee harvemmin moitittua. Sama pätee myös vaikka Exciterin Violence & Forceen joka tökeryydessään on niin överi että ei sitä voi pitää edes rumana.
Mutta noin yleisesti ottaen levyn kansitaiteella on tärkeä tehtävä saattaa kuuntelija (minut itseni nyt ainakin) levyn fiilikseen.
Totta! Ehkä täydellisimpänä esimerkkinä Somewhere In Time.
On this night, in this hour
We call upon the ancient power
Now swallow his demons semen stream
From the realms where Satan reigns supreme
No tuskinpa tuokaan mikään valmis kansi ole. Tosin kansitaiteilla on ensisijaisesti väliä vain niille jotka välittävät siitä miltä jokin VAIN näyttää, ei siltä miltä jokin kuulostaa.
Last edited by P.K. on Thu Jun 19, 2008 21:03, edited 1 time in total.