Btw, kumpis noista kitaristeista nyt oli darealjyra?

Edit/ Voiks noita vetoja tsekkailla myöhemmin netistä jostain vielä, kun kiinnostais nähä se alkukin The Darkest Gracesta?
Moderator: The Killer Krew
En muuten huomannut laulajassa mitään vikaa mutta alusaa oli pientä epävireisyyttä. Ja kitaralla tuli 1 pieni virhe joka on biisin pituuteen nähden (13min) uskomatonta.Lowerslave wrote:Viheliäiset, soititte etuajassa, ja missasin pari ensimmäistä minuuttia. Kuvittelinko muuten, vai oliko laulajan kohdalla vähän yliyrittämistä? Hyvin veditte kuitenkin
.
Ja toi juontaja on aivan helvetin ärsyttävä.
Totta hemmetissä. Alunperin asetettu tavoite päästä vähintään semeihin saavutettiin ja lisäksi saatiin uskomaton kokemus "kylkiäisenä", joten ei voi kuin olla hemmetin positiivisilla fiiliksillä tällä hetkellä. Voittoa tahi top-3 paikkaa ei tullut, mutta pienen alkupettymyksen jälkeen hommasta jäi vain hyvä maku. Kun katsoo aikaisempia top-3 bändejä Ä&V:ssä, niin samankaltaisuutta on tähänkin vuoteen huomattavissa. Home Junioria itse asiassa tuumittiin meidän leirissäkin voittajaehdokkaaksi semipäivänä. Mukavia jätkiä, joskaan musiikki ei sinänsä itselle kympillä uppoakkaan.Yrms_ wrote:11 parhaan joukkoon pääseminen 240:stä on jo sen verta hyvä suoritus että kannattaa olla ylpeä jo pelkästään siitä!
Mie olen se camohousuinen, eli yleisöstä kattoen oikealla oleva.puolisukeltaja wrote:Btw, kumpis noista kitaristeista nyt oli darealjyra?
Edit/ Voiks noita vetoja tsekkailla myöhemmin netistä jostain vielä, kun kiinnostais nähä se alkukin The Darkest Gracesta?
Ipe wrote:^ Muuten hyvä, mutta biisin nimi vain väärin!
"Constantine - Death`s Architect"
Tackar. Tuonne semifinaaliin pysty itse asiassa aika rennosti lähtemään, finaali olikin sitten vähän jännempi paikka...Asamael wrote:Hyvin kyllä veditte, ja mielestäni aika rennon näköisesti, vaikka jännäkakkaa mahtoi olla housuissa?