Pirun hyvä keikka!
Tosin ei aivan niin timanttinen kuin viimevuotinen Rocktownin toinen veto, mutta rautainen kuitenkin. Rocktownissa tuntui olevan paremmat saundit eikä siellä ollut yhtään työntäviä känniurpoja.
Fiilistä oli nyt vanhalla vähintäänkin rocktownin verran, enempi yleisöä tietenkin, mutta siitä eturivistä ei juuri taakseen kyllä vilkuilla...
Viime vuotta paremmalle paikalle pääsin. Siinä HMP:n setin loppuvaiheilla vesssassa käynti ja eturivin paikkaa kyttäämään. Irtosihan moinen, ja siinä pysyinkin koko keikan ajan salista päin katsottuna oikealla, heti keskimmäisen ja siitä seuraavan monitorin välissä.
Kuten jo mainittiinkin setti oli loistava, vain sitä Sign Of The Cross jäi vähän kaipaamaan. Saundit olivat siinä eturivissä vähän puuroiset, Rocktownissa paljon selkeämmät. Mutta kitarat eivät säröytyneet, siitä plussaa.
Hyvä sitten ettei niitä työntäviä känniurpoja ollut sitten ainakaan paljoa, nimittäin siinä missä itse olin, alkoi aikamoinen tunku heti parin ekan Blazen biisin jälkeen. HMP:n aikana kun olin settinsä loppuvaiheissa lähes samassa kohtaa, ei mitään ongelmaa. Kuvienkin otto onnistui paremmin kun ei tarvinnut toisella kädellä varmistaa ettei kaadu; niitten joittenkin urpojen vain oli pakko alkaa nojautua. Siis perkele, jalkatilaa on tasan kenkien pohjien verran, ja kuitenkin nojataan eteen, sivuille ja ties minne!

Niin, ja sinne lavan suuntaa on aika turha työntöä, lava ei juuri anna myöten...
Tuon urpoilun takia en saanut Blazen vedosta läheskään niin hyviä, enkä niin paljon kuvia kuin olisi suonut. Tuossa kuitenkin parhaimmistoa. Tai siis vähiten huonoja. Nokian 6630 kun ei ole kummoinen. Ja normikameraa en tuonne eteen viennillä ala riskeerata. Armouria katsastelin sen verran kaukaa, ettei kuvien ottamisessa ollut mitään järkeä tällä kalustolla.
Nyt vaan seuraavaa keikkaa odottelemaan.
HMP:
Blaze:
Edit: nyt kuvat järkevämmin aseteltu.