Menen sille Keikalle!!!!Tää on NIIN mahtavaa,että en usko tätä todeksi!Vuoden fanittanut Maidenia ja keikalle AAAH Hiihtolomalla mun iskä ehdotti tätä kerran myöhään hiihtomökillä.SITTEN tilattiin liput!Olin loppu päivän sekaisin innosta.Ja muuten se keikka just mun syntymäpäivänä 13 vuotiaan eka keikka tulemaan ja vielä IRON MAIDEN
Osiris wrote:Et sitten itse huomannut että Maiden tulee Suomeen?
Ja minkähän valtakunnan merkitystä sillä on? Suosittelen tutustumaan termiin "sisälukutaito" ja palaamaan asiaan, kun on homma hallussa. Kysy vaikka opelta. Se kyllä neuvoo.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Osiris wrote:Et sitten itse huomannut että Maiden tulee Suomeen?
Ja minkähän valtakunnan merkitystä sillä on? Suosittelen tutustumaan termiin "sisälukutaito" ja palaamaan asiaan, kun on homma hallussa. Kysy vaikka opelta. Se kyllä neuvoo.
Eihän sillä' mitään väliä ole. Ja tuohan olikin pelkkä läppä vaan... Pääasia että Maiden saa lisää fanejaan.
** Iron Maiden **
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
Dark Rider wrote:Hiihtolomalla mun iskä ehdotti tätä kerran myöhään hiihtomökillä.
Et sitten itse huomannut että Maiden tulee Suomeen?
Totta kai tiesin.Olin sitä juttua itekkin miettinyt jos menis.Mutta olin hieman epävarma asiasta meenkö sinne vai en.Esim pääseekö sinne näin nuori.Mutta viimenen päätös tapahtu mökillä.Mun isä mietti sitä sen vaimon kanssa pari iltaa.Sitten se soitti sen yhelle kaverille että varaisitko ne liput netin kautta,mutta sillä oli tunnukset(mitä lie) töissä niin se ilmotti,että huomenna menee varaa ne.Hän kertoi että kyllä niitä on vielä tallella että saa nähä onko niitä sitten huomenna kun se menee varaa liput.Arvatkaa mitkä paineet mulla oli yöllä kun lähin nukkuu ''MITÄ JOS NE VARATTAISKIN ENNEN AAMUA KAIKKI!''.Mutta aamulla tuli sitten kuului onnen huutoja
^Tervetuloa foorumille !
Hieno juttu että pääset keikalle ja vielä noin nuorena. Eipä olisi varmaan itsellä välttämällä ollut mahdollisuutta päästä kahtomaan, sillon kauan sitten.
Hienoa kun Maidenille aina riittää uusia tulevia faneja, vieläkin "muutama vuosi" perustamisensa jälkeen.
^^Heh,tulee mieleen ihan oma lapsuus kun äitimuori pitkän viivytystaistelun jälkeen antoi 9-vuotiaalle Hanged manille vuonna-86 luvan lähteä sukulaisten mukaan Somewhere on tourin Hellsingin keikalle.
Ei meinannut kyllä uni tulla keikkaa edeltävänä iltana mutta tuo keikka onkin ehkä parhaita lapsuus muistojani...
Voe niitä aikoja...
When the time is up you'll know
Not just one power runs the show
Meinasi melkein itku päästä kun en kaikkien kikkailujenkaan jälkeen saanut Helsingin keikan lippuja. Stten taas ei meinannut olla ilolla rajoja kun sain kulla että Iron Maiden esiintyy myös Tampereella. Minun näkö kulmasta olikin parempi kun sain liput Tampereen keikalle enkä Helsingin keikalle. Ihan vain järjestelyn kannalta. Ja nyt kun on saatu loputkin liput keikalle myytyä (-trokarit) niin on varmasti tulossa hieno keikka.
Infinite_93 wrote:Meinasi melkein itku päästä kun en kaikkien kikkailujenkaan jälkeen saanut Helsingin keikan lippuja. Stten taas ei meinannut olla ilolla rajoja kun sain kulla että Iron Maiden esiintyy myös Tampereella.
Jep jep, sama. Vielä kun itse asun Tampereella niin oli aikas hieno homma tämä Ratina mielestäni. Settilistassa sais kyllä noitten aiempien keikkojen perusteella olla vähän enemmän näitä "ei-niin-puhkikulutettuja" biisejä, mutta se on taidettu näissä ketjuissa sanoa aikas monta kertaa.
Finnarry wrote:Nyt se on tämäkin loppuunmyyty. Enpä olis uskonut että Maiden myy 2 stadionia Suomessa loppuun.
Minä olin taas varma,koska kyllä Maiden on sen verran kova juttu suomessa Mutta kun tarkkaan ajatteleen niin aikapaljon porukkaa varmasti menee kesällä maidenin keikalle kun on ISOT paikat.
Juuri luin Iltasanomista, että Paul Anka oli pistänyt Helsingin Hysteeriseksi, kun oli tullut, mutta miten sitten Maiden pistää SUOMEN hysteeriseksi kuin toivottavasti tulevat omalla koneellaan ja bändin näkee päälle 70 000 fania? Mahtaa olla keikan jälkeen kaaos molemmissa kaupungeissa. Onneksi sentään nyt noi molemmat ovat loppunmyytyjä ja kun viimeksi maidenin näki joku 35 000 fania, että nyt senkin fanimäärän voi tuplata! Mahtaa tulla kunnon bileet! Pistetään joukolla Suomi hysteriaan 18.07.08 eteenpäin!
** Iron Maiden **
Olisiko kenelläkään antaa yösijaa minulle ja raskaana olevalle vaimolleni Tampereen keikan jälkeen? Jäi hotellivaraukset tekemättä, ja nyt on jo liian myöhäistä...
Tai jos jollain on jo varatussa hotellihuoneessa tilaa kahdelle, niin ottakaa yhteyttä. Kits.
asa wrote:Olisiko kenelläkään antaa yösijaa minulle ja raskaana olevalle vaimolleni Tampereen keikan jälkeen? Jäi hotellivaraukset tekemättä, ja nyt on jo liian myöhäistä...
Tai jos jollain on jo varatussa hotellihuoneessa tilaa kahdelle, niin ottakaa yhteyttä. Kits.
Tänne kans majoitusta, kaksi henkilöä olisi tulossa.
No nyt tuli sitten vihdoin löydettyä yösija mahdollisimman läheltä keikkaa eli Nokian Hotelli Edeniissä oli yksi ainoa paikka jäljellä, kun kaikki muut Treen hotellit ovat jo täysin buukattuja.
** Iron Maiden **
Kokeilkaapas vielä Homelandia, oikeastaan ihan keskustassa, viitisen minsaa juna-asemalle kävellen. Sijaitsee siis juna-asemalta "ylöspäin" Pakkahuoneen puolelle keskustaa. Tuolla oli mulla varaus double-huoneelle, ja juuri vähän aikaa sitten tuli peruttua varaus, harmi kun ei tiennyt teidän tilanteesta vielä pari päivää sitten. Hintatasokin ihan menettelevä, toivottavasti vielä onnistuu.
"Life is a bitch, too expensive to be your friend"
Johan on lämppärit! Lauren Harris ja Avenged Sevenfold... Eeeeeeeeiiii välttämättä kiinnosta, ainakaan meikäläistä.
Mitenköhän Ratinassa on järkätty tämä oluen myynti?