Instrumentin soitto ja treenaaminen
Moderator: The Killer Krew
-
- Viimeinen voitelija
-
- Rautaneito IRC Crew
http://www.bcrich.com/chuckstealth/
Sieltä About Chuck osiosta voi kattella kun esim Pat O'Brian (Cannibal Corpse) vinguttaa Chuck Stealthia ja samalla puhuu menneistä ajoista.
Sieltä About Chuck osiosta voi kattella kun esim Pat O'Brian (Cannibal Corpse) vinguttaa Chuck Stealthia ja samalla puhuu menneistä ajoista.
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Tuli tuossa tänään hankittua uusi Fender hihna Tokaihini ja myös hihnalukot lähti mukaan F-Musiikista. Hihnalukkojani laittaessa, Tokain Ast-33:n hihnanupit olivat liian paksut, joten onneksi hihnalukko paketissa tuli ylimääräiset nupit mukaan jotka laitoin. Mutta paketin mukana tulleet ruuvit olivat liian pieniä, ja kitarassa olevat eivät mahtuneen uusiin nuppeihin. Piti hakea uudet ruuvit. Otin ohkaisemmat kuin alkuperäiset, mutta pidemmät, jotta menisivät syvemmällä.
Ne menikin jo onnistuneesti hyvin.
Päätin vielä "huoltaa" vähän Stratoani. Jakki oli taas löystyny, joten sitä piti hieman kiristää, mutta kun ei ollut oikeaa työkalua tuohon niin se täytyikin tehdä sormilla... Nyt täytyykin kohta aloittaa tallan kiristäminen yms. liittyvä. Korjatkaa jos oon tehny jotain väärin, että voin vielä korjata asian ennen ku kitara halkee kahtia...

Päätin vielä "huoltaa" vähän Stratoani. Jakki oli taas löystyny, joten sitä piti hieman kiristää, mutta kun ei ollut oikeaa työkalua tuohon niin se täytyikin tehdä sormilla... Nyt täytyykin kohta aloittaa tallan kiristäminen yms. liittyvä. Korjatkaa jos oon tehny jotain väärin, että voin vielä korjata asian ennen ku kitara halkee kahtia...
** Iron Maiden **
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
Oiskos kellään antaa noista kitaramikeistä mitään ehdotuksia mulle kun oon ajatellu kohta vaihtaa nuo kitaran mikitki. Eli Fenderin vai Seymour Duncanin mikit? Sitten jos oisi vielä jotain ehdotuksia, niistä mikkiseteistä. Suorat linkitki voi antaa mulle (Thomanin) jokaisesta mikistä, eli mitä ehdottaa mulle talla mikiksi ja mitä kaulamikiksi jne...
** Iron Maiden **
-
- Berserkki
Murrayn soundeja toki etsin. Mulle ehdotettiinkin tätä: SEYMOUR DUNCAN SSHR-1B WHDeathrasher wrote:No sehän riippuu ihan siitä, minkälaista saundia haet? Mutta näin merkin perusteella olen Seymour Duncanin puolella, niistä on todella hyvät kokemukset. Kannattaa vain vilkuilla esim juuri Seymourin kotisivuja, siellä on hyvät ja todenmukaiset tone chartit mistä voi kuunnella.
Onko hyvä?
** Iron Maiden **
-
- Berserkki
Niitä aionkin, eli nää:Deathrasher wrote:^
Ei ole kyllä tuosta kokemusta eikä näytä Duncanin sivuillakaan sitä enään olevan, mutta siis kaikenkaikkiaan nuo Duncanin niin yksikelaiset Humbuckerit kuin ihan tavallisetkin ovat erittäin laadukasta kamaa. Ja Murray saundista, mikset vaan ostaisi suoraan niitä Hot Railseja
http://www.thomann.de/fi/seymour_duncan_sshr1b_wh.htm
http://www.thomann.de/fi/seymour_duncan ... _white.htm
http://www.thomann.de/fi/seymour_duncan_ssvr1n_wh.htm
** Iron Maiden **
-
- Hang-Around
Mulla taas tuo Cube kuulostaa kuulokkeiden kanssa melkeinpä paremmalta. Enemmän kuitenkin tykkään soittaa ilman niitä enkä häslätä kaikkien piuhojen kanssa.Osiris wrote:Oon soitellut joskus huvikseni kuulokkeilla vahvistimesta, mutta sen sanon, että jos soittaa Marsu vahvistimilla kuulokkeet päällä, niin soundit ei ole mitään maailman parhaita...Pelkkää puuroa enimmäkseen...
Saas nähdä miltä tuo jonkin aikaa sitten ostettu Pod xt Live saundaa pääteasteen ja kaapin kanssa. Joskus ensi viikolla pääsee testaamaan. Ainakin kuulokkeiden kanssa sieltä on tullut ihan siedettävän kuuloistakin tavaraa. Lähinnä jollain marsu-mallinnuksella, en nyt muista millä. Hyvät puhtaat ja pikkurosot löytyy helposti, mutta higain-puolella joutuu kyllä säätämään aika lailla. Totesinkin olevani niin laiska, että en jaksa niitä itse ruveta säätämään ja otan tuolta Line6:sen sivuilta niitä muiden tekemiä patcheja.
Jos jotakuta kiinnostaa, niin mulla on myynnissä hyväkuntoinen Engl Powerball-nuppi, hinta n.1150€.
Ja se soundi on ennen kaikkea mielettömän kuiva.Osiris wrote:Oon soitellut joskus huvikseni kuulokkeilla vahvistimesta, mutta sen sanon, että jos soittaa Marsu vahvistimilla kuulokkeet päällä, niin soundit ei ole mitään maailman parhaita...Pelkkää puuroa enimmäkseen...
You're shit and you know you are
-
- Azazel
-
- Hiippari
Äsken ostin käytettynä Laney Aor Pro tube lead 100w putkinupin ja siihen 4x12 kaapin alle. JUMALAUTA mitkä saundit ku testailin. Ei sinänsä yllätys ku kaverilla samanlainen setti.
Tästä ku pääsee tonne Pohojanmaalle päin täältä kaupungista huomenna niin tiedän kyllä mitä siellä teen. 
Lähtee muuten sabbathit...

Lähtee muuten sabbathit...
-
- Viimeinen voitelija
-
- Sateentekijä
Johan oli turhaa ja yhdentekevää tykitystä. Koska nämä pedrot tajuavat, että musiikki on muutakin kuin miljoonien yhdentekevien nuottien pistämistä yhteen pötköön mahdollisimman nopeasti?
Tyylitajua kehiin, olkaapa hyvät.
-
- Viimeinen voitelija
Jotenkin arvas ennen kuin painoi tuota linkkiä että seuraavaksi tulee Pink Floydia.Edward Mannerheim wrote:Johan oli turhaa ja yhdentekevää tykitystä. Koska nämä pedrot tajuavat, että musiikki on muutakin kuin miljoonien yhdentekevien nuottien pistämistä yhteen pötköön mahdollisimman nopeasti?

** Iron Maiden **