Iron Maiden 6. ja 7.7.2005 Hartwell Areenalla
Moderator: The Killer Krew
Iron Maiden olisi mahdollisesti esiintynyt Finnair Stadiumilla, mutta Welldonen mukaan asukkaiden valitusten takia siellä ei voida enää järjestää minkäänlaisia konsertteja.
Welldonelta kerottiin, että toimitusjohtaja Risto Juvonen käy Lippupalvelun kanssa lipunmyynnin pelisäännöt läpi ennen myynnin aloittamista.
Welldonelta kerottiin, että toimitusjohtaja Risto Juvonen käy Lippupalvelun kanssa lipunmyynnin pelisäännöt läpi ennen myynnin aloittamista.
R.I.P. The Iron Maiden Bulletin Board 1998-2006
^eikö toi sama 5-lipun maksimi ollutkin kahdella aikasemmallakin keikalla ja Metallican keikalla?
Tottakai kenttä liput menee parissa minuutissa, kun kysyntää on niin perkeleesti.. Helposti maiden saisi kaks täyttä Hjalliksen peltipurkkia täyteen.. Mikäs on muuten Hartwallin yleisö kapasiteetti? 13000?
Tottakai kenttä liput menee parissa minuutissa, kun kysyntää on niin perkeleesti.. Helposti maiden saisi kaks täyttä Hjalliksen peltipurkkia täyteen.. Mikäs on muuten Hartwallin yleisö kapasiteetti? 13000?
^Kentällä en ole vielä Maidenia nähnyt, mutta kun viimeksi olin alakatsomossa, tunnelma oli aivan helvetin kova. En usko, että siitä kovinkaan paljon voi enää mennä yli. Tällä kertaa yritän kentälle. Tosin kuulun tuohon sarjaan alle 170 cm pitkät, joten en sinne eteen lähde ryysimään vaan jään ehkä jonnekin miksauspöydän tuntumaan. Dion keikalla turhaan menin liian lähelle ja ahtaus haittasi kyllä jonkin verran.
Rock 'N' Roll Children, alone again
Rock 'N' Roll Children, without a friend
But they got Rock 'N' Roll.
Rock 'N' Roll Children, without a friend
But they got Rock 'N' Roll.
Eikös lippupalvelussa ole nykyään käytössä systeemi, että nettivarauksia ei saa enään tehdä vaan liput on maksettava verkkopankin kautta?Finnarry wrote:5 lipun rajoitus hieman helpottaa tilannetta klo 9 jälkeisessä lipunostoruuhkassa. Kyllä kenttäpaikat ja alakatsomot menee taas 15-20 minuutissa..
Tämänhän vähentää trokarien määrää, kun ei voi myydä lippuaan huuto.netissä ennen kuin sen lunastaa.
-
- Rautaneito Crew
Itse olen nähnyt Maidenin seitsemän kertaa ja vain kerran kaksi kertaa kentällä (kerran Hartwall-arenalla ja kerran Ruisrockissa - siellähän ei mitään katsomoita tietty edes ole). Niistä viidestä kerrasta kun olen katsomossa ollut Maidenin keikalla olen ollut vain kerran paikkaani pettynyt; kyseessä oli silloin Jäähalli ja istuin takakaarteessa. Kyllä sivujen alakatsomoista näkee ihan hyvin ja kyllä sielläkin saa menoa aikaiseksi, jos vain hyvä porukka on kasassa. Ei siellä kentälläkään sitä menoa välttämättä ole kuin etummaisissa riveissä. Soundit tosin saattavat olla kentälle hieman paremmat kuin katsomoon.Diego wrote:Eipä ole täällä paljoa katsomopaikkoja kehuttu... Onko se tosiaankin niin, ettei katsomoon kannata missään nimessä mennä? Vai miten hyvin näkee esim alakatsomosta? Ja kuinka paljon huonompi fiilis on katsomossa, kuin kentällä?
Omasta fiiliksestä keikkanautinto toki enimmäkseen syntyy, ehkä muutamaa ensimmäistä kenttäriviä lukuunottamatta. Soundit taas mielestäni ovat siellä huonoimmat eli molempi pahempiparempi. Kentälle itse yritän, mutta parhaiten ehkä kuitenkin näkee lavaa lähimmistä alakatsomoista. Soundit parhaimmillaan ehkä 20m lavasta kentällä.
Onneksi 1.11 alkaa klo 9 tentti niin ei tarvi ite lähteä lippua jonottamaan..
Onneksi 1.11 alkaa klo 9 tentti niin ei tarvi ite lähteä lippua jonottamaan..
-
- Viikonloppusoturi
^ Paras paikka jäällä on miksaaja pöydän vieressä siinä yleensä on paras saundi. Ja jos ei pääse lavan eteen niin sieltä näkee myös hiton hyvin.
Nyt pitää kyllä ottaa töistä vapaa päivä ja lähteä ostamaan suoraan lippupalvelun luukulta se lippu viimeksi sain istumapaikan vaikka kello oli jotain 9.05, ku tilasin netin kautta.
Nyt pitää kyllä ottaa töistä vapaa päivä ja lähteä ostamaan suoraan lippupalvelun luukulta se lippu viimeksi sain istumapaikan vaikka kello oli jotain 9.05, ku tilasin netin kautta.
Hartwallin maksimi yleisökapasiteetti on 13655, saa nähdä paljonko lippuja tuleepoolrules wrote:Esimerkiksi edellisellä sivullaitikka^ wrote:Mikäs on muuten Hartwallin yleisö kapasiteetti? 13000?Eli pientä tarkkaavaisuutta kun luetaan näitä topiceja.ploughman wrote:Hartwallille taas n. 12 000.
yhteensä myyntiin?
http://www.hartwall-areena.com/englanti/c/c_main.htm
-
- Viikonloppusoturi
Ensimmäiseksi täytyy tietenkin sanoa:
HIENOA! Hyvä että meidät vielä muistetaan! Allekirjoittanut klo 8:00 Oulun Veikkausrastilla
Harmi sinänsä jos Tukholman keikkaa ei ole, onko se nyt aivan varmaa että Pohjoismaissa on nyt vain kaksi keikkaa?
Suunnitelmana nimittäin on ollut käydä katsomassa se Tukholman keikka kun seuraavan kerran sinne tulevat
Täytynee harkita tuota teini"death"metallin mekkaa sitten, harmi ettei mietintäaikaa ole kovin kauaa.. Miks ne liput pitää myydä aina niin helvetin aikaisin?
Toinen keikka Helsingissä ois rautaa mutta kyllä tuo yksikin minulle riittää, hyvä että tulevat
UP THE IRONS!!!
EDIT:
Ainiin, vielä piti mainita tuosta Event Clubista (vai mikä lie..)
Ehkä Welldone armahtaisi meitä jotenkin (siinä maksussa) jos voimme todistaa olevamme "Suomen Iron Maiden Fan Club"..
Mutta minä voin ainakin tulla mukaan!
HIENOA! Hyvä että meidät vielä muistetaan! Allekirjoittanut klo 8:00 Oulun Veikkausrastilla

Harmi sinänsä jos Tukholman keikkaa ei ole, onko se nyt aivan varmaa että Pohjoismaissa on nyt vain kaksi keikkaa?
Suunnitelmana nimittäin on ollut käydä katsomassa se Tukholman keikka kun seuraavan kerran sinne tulevat

Täytynee harkita tuota teini"death"metallin mekkaa sitten, harmi ettei mietintäaikaa ole kovin kauaa.. Miks ne liput pitää myydä aina niin helvetin aikaisin?
Toinen keikka Helsingissä ois rautaa mutta kyllä tuo yksikin minulle riittää, hyvä että tulevat

UP THE IRONS!!!
EDIT:
Ainiin, vielä piti mainita tuosta Event Clubista (vai mikä lie..)
Ehkä Welldone armahtaisi meitä jotenkin (siinä maksussa) jos voimme todistaa olevamme "Suomen Iron Maiden Fan Club"..
Mutta minä voin ainakin tulla mukaan!
No johan nyt on jumalauta. Onhan sinne taas sitten mentävä. Harmi, ettei tullu kahta iltaa putkeen, se vasta nannaa olis.
Kerran olikohan kesän keikka kun saavuin kouluun n. 8:55 ja tyynesti veppihin ja 9:02 tais olla liput jo tilattu.
Viime liput tilasin töissä aamutoimina, samalla kaavalla. Noita aikasemmat puhelimella.
..katsomohan on perkeleen helmi mesta keikan kannalta, ihan oma meininkinsä ja näkeekin paljon paremmin. Valoshow ja kaikki tuntuvat ihan erilaisilta.
Neljä kertaa Maidenin kentällä nähnyt, enkä kertaakaan jonottanutIron Constable wrote:Kyllä se on onnen kauppaa saada ne kenttäliput, riippuu niin paikasta missä olet jonottamassa

Viime liput tilasin töissä aamutoimina, samalla kaavalla. Noita aikasemmat puhelimella.
No enpäs mitään bändiä ole katsomosta katsonut, mutta enpä aio katsoakaan. Eikun mitäs helvettiä, siisDiego wrote:Eipä ole täällä paljoa katsomopaikkoja kehuttu... Onko se tosiaankin niin, ettei katsomoon kannata missään nimessä mennä? Vai miten hyvin näkee esim alakatsomosta? Ja kuinka paljon huonompi fiilis on katsomossa, kuin kentällä?
..katsomohan on perkeleen helmi mesta keikan kannalta, ihan oma meininkinsä ja näkeekin paljon paremmin. Valoshow ja kaikki tuntuvat ihan erilaisilta.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
-
- Crusader
-
- Berserkki
Totta puhut... Onnenkauppaa.Iron Constable wrote:^Niin kuin sanoin, onnenkauppaa. Nimim. neljä kertaa kentällä ja kolme katsomossa.
Vain 2000 kenttä paikkaa...
Toivottavasti olen noiden onnellisten kahdentuhannen joukossa...
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
-
- Hell Rat
Olen päättäny olla tuossa 2000 joukossa.Piece Of My Mind wrote:Totta puhut... Onnenkauppaa.Iron Constable wrote:^Niin kuin sanoin, onnenkauppaa. Nimim. neljä kertaa kentällä ja kolme katsomossa.
Vain 2000 kenttä paikkaa...
Toivottavasti olen noiden onnellisten kahdentuhannen joukossa...
Ja sain just kuulla et joillakin on jo liput tonne

Itelläkin hirvee häsä ku joensuun lippupalvelu ei myy tonne lippuja vaan pitää yrittää netistä.
"Murder", he screamed "Oh why?"
but that's a lie
You killed me first, so now die
but that's a lie
You killed me first, so now die
-
- Vempare
No voe! Kyllä ne nyt ramppaa täällä
Onhan se mahtava homma, että taas on keikka tiedossa
Kaiken järjen mukaan setin pitäisi kyllä poiketa paljon kahdesta edellisistä. Mun mielestä olis ainakin hivenen outoa soittaa biisejä muulta ajalta kuin mitä tuo uusi DVD kattaa.
Eka keikkani oli Virtual kiertueella ja sen jälkeen on tullut käytyä Ed hunter- , toissa kesän- ja viime joulun keíkoilla. Ja aina yläkatsomossa. Kyllä puuroiset saundit v***tti etenkin viime keikalla. Tällä kertaa tähtäimenä ei ole enempää eikä vähempää kuin lattia. Kertokaas nyt ennen kokeneet että onko se siellä mikseripöydän paikkeilla sitä että jengi hyppii edessä ja näkeminen on vähän sitä sun tätä? Stadionilla se ainakin on just tota. Saundeissahan ei varmaan ole valittamista.

Onhan se mahtava homma, että taas on keikka tiedossa

Eka keikkani oli Virtual kiertueella ja sen jälkeen on tullut käytyä Ed hunter- , toissa kesän- ja viime joulun keíkoilla. Ja aina yläkatsomossa. Kyllä puuroiset saundit v***tti etenkin viime keikalla. Tällä kertaa tähtäimenä ei ole enempää eikä vähempää kuin lattia. Kertokaas nyt ennen kokeneet että onko se siellä mikseripöydän paikkeilla sitä että jengi hyppii edessä ja näkeminen on vähän sitä sun tätä? Stadionilla se ainakin on just tota. Saundeissahan ei varmaan ole valittamista.