Paljos sulla niitä neliöitä olikaan? Voisin meinaan tulla itsekin tähän kimppamajoitukseen mukaan.darealjyra wrote:Tulkaas Jyväskylään, mie voin majoittaa Blazen ja pojat
Entä kuuluuko tarjoukseen aamupala vuoteeseen?
Moderator: The Killer Krew
Eli ihan silkkaa taloudellista ahdinkoa. Ei muuta.Eli lupia ei myönnetä mm. seuraavista syistä.
Ensimmäinen tilikausi oli tapphollinen, josta voidaan vetää johtopäätös että tappio on jatkuvaa(mitä vittua). Alkoholilain 21a § mukaan luvan voi myöntää vain taloudellisesti kannattavaan liiketoimintaa.
- Kirjanpitolain 2 luvun 4 §:n
mukainen kassakirjanpito on laatimatta
(Kirjanpitoon liitetyt kassatilitys raportit ovat X1 eli väliraportteja eikä Z1
tai Z2 tilitysraportteja, tämän perusteella tilityksien perustetta ei voida
pitää luotettavana),
Tämä johtuu siitä että ravintolassa on sharp ravintolajärjestelmä, jota puolet tampereen ravintoloista käyttää ja olen niitannut yöajoraporttiin(A4) x-nauhan kiinni. Mikä on vaikeaa ymmärtää, että ne A4 niput on niitä (z-nauhoja)
- Yhtiö on anniskelun jatkoaikahakemuksessaan esittänyt ohjelmalistan, jossa on
kirjanpidon laatimisen ajalta 15 eri maksullista bändi tapahtumaa. Vastaavasti
yhtiön kirjanpidossa on vastaavalta ajalta 10 tapahtumaa. (mistä johtuu
mainittu ero vai onko yhtiössä maksettu esiintyjille kirjanpidon ulkopuolisia
suorituksia vai perustuuko esitetty ohjelmalista tosiasiallisiin tapahtumiin?)
Missään vaiheessa en ole väittänyt että olen maksanut kaikille pändeille.
Veroja maksettu myöhässä=
veronmaksulaiminlyönnit ovat
johtaneet siihen, että yhtiö on laiminlyönneillään perusteetta välttänyt veroa
ja pidättänyt varat itsellään.
Eivät sitten otta huomioon sitä, että laiminlyöntien takia olen maksanut n. 4000 ylimääräistä veroa.
Suomen asiakastiedossa on merkintöjä 4kpl.
Niin on, mutta kaikki on maksettu.
Vaikka kaikkeen mistä minua syytetään on vastaus ei minulla riitä rahat lähteä tappelemaan. Vuokra hämeenkadulla ei ole halpa, eikä limukeikat ole tuottaneet, kuin persnettoa.
Tokihan yksi keikka menee aina selvinkinpäin, etenkin kun baareja löytyy sitten jatkopaikoiksi hitosti.Rider Of The Storm wrote:Meinaako toi nyt sitä että myös Blazen keikka Hellässä on alkoholiton?Eli siis noi 2 keikkaa ainakin Hellässä järjestetään sivujen mukaan.No ei siinä mitään.Kyllä sitä yhden keikan kestää ilman sidukkaa.
Skebamaster wrote:Varmistan vain, että onko tuo Tampereen keikka siis kaikille sallittu?
Saa noita aiempiakin viestejä lukeaVekkuli wrote: Tämä alkoholittomuus ei siis kuitenkaan ole vielä täysin varmaa, joten alaikäisten EI kannata vielä alkaa ennakkoon lippuja haalimaan, ettei sitten tule paha mieli!
Jos mahdollista niin alkoholinpaskaa tullaan myymään. Tässä vaiheessa näyttää siltä, että alkoholitilanteen osalta lopullinen varmuus saataneen vasta huhtikuun alussa.
No kun ei todellakaan ole. Jos Hellä luvat ajoissa saa niin tokihan baari haluaa tuolloin myydä viinaa. Tämän ainakin itse ymmärrän erittäin hyvin. Ei Hämeenkadulla sijaitsevaa paikkaa pidetä pystyssä lipputuloprovikoilla vaan esim. keskioluesta saatavalla katteella.Pentelesh wrote:^Tampereen keikastahan saa sallitun kaiken ikäisille, jos niin vain sovitte baarin kanssa. Etenkin tällä hetkellä luulisi olevan helppoa, kun ei ole anniskelulupia.
rocker kirjoitti:
Tuossa Alive in Poland-dvd:n haastiksessa Blaze kertoi haluavansa soittaa bändinsä kanssa ennemmin tai myöhemmin The Clansmanin, toivottavasti näin tapahtuisi tänä keväänä.
Onhan tuossa haastiksessa ihan kivasti mittaa. Blaze heittäytyy välillä hyvinkin filosofiseksi/syvälliseksi jne...scorpions wrote:
Onko pitkäkin haastattelu sessio? Minkäslaista settiä äijät heittää, sivutaanko esim. Maidenia tai Wolfsbanea noin muuten kuin biiseistä puhuttaessa?