Uusi Greatest Hits
Moderator: The Killer Krew
Sinänsä ymmärrettävää että uusia faneja varten tehdään noita kokoelmia mutta tarvitseeko Maidenin mennä samalla linjalle kuin The Police, Deep Purple ja monet muut joiden levy-yhtiöt tai entiset levy-yhtiöt julkaisevat kokoelmia aina muutaman vuoden välein varsinkin ennen joulua?
Itse ainakin toivoisin että jos joku nyt on vasta alkamassa kiinnostumaan Iron Maidenista niin ehdottomasti vuosien 1980-1988 välisenä aikana julkaistuista levyistä ostaisi yhden tai muutaman mieluummin kuin näitä best of-levyjä...
Itse ainakin toivoisin että jos joku nyt on vasta alkamassa kiinnostumaan Iron Maidenista niin ehdottomasti vuosien 1980-1988 välisenä aikana julkaistuista levyistä ostaisi yhden tai muutaman mieluummin kuin näitä best of-levyjä...
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
-
- Azazel
Meinasin itse just sitä, että jotkut ihmiset luulee että bändi itse huvikseen rahan himossa suoltaa ulos noita turhanpäiväisiä kokoelmia! Kyllähän se on RAHANAHNE EMI joka niitä suoltaa! Ihan näin just joillekkin tiedoksi! 

Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Sama asia esim. Anthraxin kanssa. Levy-yhtiö on julkaissu vaikka kuinka monta kokoelmaa ilman bändin lupaa.Make#34 wrote:Meinasin itse just sitä, että jotkut ihmiset luulee että bändi itse huvikseen rahan himossa suoltaa ulos noita turhanpäiväisiä kokoelmia! Kyllähän se on RAHANAHNE EMI joka niitä suoltaa! Ihan näin just joillekkin tiedoksi!
Mielenkiintoista lukea ja katsoa ihmisten reaktioita kun edellinen Maiden kokoelma puskettiin markkinoille, nythän on jälleen tulossa uusi setti ja niin ne mielipiteet muuttuu kun fani aste kasvaa ja keräilyvimma iskeeMake#34 wrote:No onneks ei ole tulossa!Kyllä nuo aiemmin ilmestyneen kokoelmat jo riittävät!Itse en kyllä ole vielä viitsinyt hommata Edvard The Greattia koska nämä muut kokoelmat jo riittävät!Tosin yhdyn edellisiin puhujiin siinä,että noita Live äänityksiä kyllä jaksaa kuunnella ja etenkin katsella DVD:n muodossa vaikka kuinka!

Kun tuli lätkä lopetettua ja veskarin kamat myytyä ja sitten Vanbiesbrouckin kortti kokoelmasta pari tonnia niin niillähän ostettiin sitten levyjä kun keräyskohde vaihtui.
Joten jos en keräilisi noita levyjä niin en taitaisi silloin kyllä kokoelmaakaan ostaa jos nuo biisit jo löytyisivät muutamalta levyltä jo ennestäänkin!
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Perskule nyt ei voi olla kysymättä off topikkia, taisi aikamoinen kokoelma olla Johnin kortteja kun tuommoisen summan saitMake#34 wrote: Kun tuli lätkä lopetettua ja veskarin kamat myytyä ja sitten Vanbiesbrouckin kortti kokoelmasta pari tonnia niin niillähän ostettiin sitten levyjä kun keräyskohde vaihtui.

Sori off topic, mutta onhan tää aika läheltä maidenia

EDIT: Vai olikohan tuossa summassa nuo kamat myös...
EDIT PART 2 : sinne alle.... Kiitos vastauksesta, aikamoinen kokoelma on teikäläisellä sitten ollut ja hekutlin moisen summan niistä sait. Mahtaa nyt olla iso kokoelma sillä jolle myit ne puuttuvat kortit

...ja tosiaan kyllähän elämän tilanteet ja kiinnostuksen kohteet muuttuu, joten ei ole ihme jos ei aikaisemmin kokoelmat niin kiinnostanut, ymmärrän kyllä täysin.
Last edited by scorpions on Sun Mar 16, 2008 14:54, edited 2 times in total.
No vedetään pikkasen tätä Offtopiccia 
Eli joo oli noin 550 erillaista Beezerin korttia. Ja olivat kyllä silmäteräni tuo kokoelma.
Tuli haettua messuilta ja ostettua sieltä mistä vaan löytyi.
Myin huutonetissä oikeastaan kaikki. Mulla kävi hirvee tsäkä noitten myyntien suhteen, kun löytyi yksi Beezerin kerääjä joka osti kaikki kortit jotka häneltä puuttuivat. eli osti noin 270 korttia. Tietysti suurin osa arvokortteja. Laskettiin ja neuvoteltiin. Könttäsummana maksoi 1000 euroa niistä ja sovittiin että maksoi 100 eur kuussa. Homma toimi
Loput myin muutaman erikseen ja sitten loput sälät könttänä. Siiät tuli noin 1750-1800 euroa kaikkineen. Ja olin tosi tyytyväinen. Tosin ei tullut lähellekkään omia takas, mutta eipä noita sen takia kerätäkkään. Homma vaan hiipui kun lopetin itse pelaamisen.
Kamat olivat sitten erikseen
Eli kyllä ihan sakelin tiuhalla tahdilla olen noi mun levyt ostanut(katso keräily topiccia)
Kun vuoden 2005 alussa olivat vaan normi levyt pelkästään mulla ja nyt on pitkästi toista sataa.
No niin nyt loppu tämä aihe, mutta tosiaan se Edwardin kommentti oli sieltä ajalta kun eip vielä noita haeskellut joten sen takia "takki känntynyt" mulla

Eli joo oli noin 550 erillaista Beezerin korttia. Ja olivat kyllä silmäteräni tuo kokoelma.
Tuli haettua messuilta ja ostettua sieltä mistä vaan löytyi.
Myin huutonetissä oikeastaan kaikki. Mulla kävi hirvee tsäkä noitten myyntien suhteen, kun löytyi yksi Beezerin kerääjä joka osti kaikki kortit jotka häneltä puuttuivat. eli osti noin 270 korttia. Tietysti suurin osa arvokortteja. Laskettiin ja neuvoteltiin. Könttäsummana maksoi 1000 euroa niistä ja sovittiin että maksoi 100 eur kuussa. Homma toimi
Loput myin muutaman erikseen ja sitten loput sälät könttänä. Siiät tuli noin 1750-1800 euroa kaikkineen. Ja olin tosi tyytyväinen. Tosin ei tullut lähellekkään omia takas, mutta eipä noita sen takia kerätäkkään. Homma vaan hiipui kun lopetin itse pelaamisen.
Kamat olivat sitten erikseen

Eli kyllä ihan sakelin tiuhalla tahdilla olen noi mun levyt ostanut(katso keräily topiccia)
Kun vuoden 2005 alussa olivat vaan normi levyt pelkästään mulla ja nyt on pitkästi toista sataa.
No niin nyt loppu tämä aihe, mutta tosiaan se Edwardin kommentti oli sieltä ajalta kun eip vielä noita haeskellut joten sen takia "takki känntynyt" mulla