Iron Maiden 6. ja 7.7.2005 Hartwell Areenalla
Moderator: The Killer Krew
-
- Hell Rat
mua alkoi hieman häiritseen se että ne liput kuitenkin myydään loppun jossakin 30 sekunnissa. toivottavasti minulle+parille kaverillekkin riittää...
ja sekin hieman harmittaa että sellaiset veteraanit jotka on ollu tyyliin 13 kertaa Maidenin keikalla, on siellä katselemassa, joiden sijasta MINÄ ensikertalainen voisin olla. yhyhyhyhyy
ja sekin hieman harmittaa että sellaiset veteraanit jotka on ollu tyyliin 13 kertaa Maidenin keikalla, on siellä katselemassa, joiden sijasta MINÄ ensikertalainen voisin olla. yhyhyhyhyy
-
- Kärpästen Herra
kyllä liput kannattaa hommata porukalla, värvää joku kamu kuka ei ole kanariallaEDDIEIRONMAIDEN wrote:Perkele ku mä oon tuolloin kanarian saarilla. Jos ois tästä tiennyt aikasemmin nii en ois ollenkaan lähtenyt. Onhan nyt kuitenkin kyseessä MAIDEN! Ellei saa jonkun sukulaisen hakemaan.
Into Iron Maiden Since 1983
-
- Kärpästen Herra
Minuukin pari hyvää kaveria varoitteli netin temppuilusta, mutta ei voi varmasti sanoo, etteikö nettivaraus toimi. Miä menen jonoon "tappelemaan" lipuista.rokkariarvid wrote:Kyllä on ehkä kuitenkin parasta käydä itse lippuluukulla niin voi olla varminta. Nettiyhteydetkin voi olla hieman tunkkaiset...
Ja edit: Pekellä on perskutarallaa oikea asenne

Kiitos, perskutarallaa

Into Iron Maiden Since 1983
DoD -kiertueellahan ne tulivat 9 myyntiin ja me tilattiin ne netistä joskus kahden maissa, jolloin paikkoja oli 9% jäljellä ainakin netin mukaan. Viisi paikkaa ostettiin, täytyy kyllä myöntää ettei ne mitkään parhaat mahdolliset olleet, mutta kyllä sieltä kiikareiden kera näki. Eli varmaan saat 11-12 aikaan, kokemusta mulla ei kylläkään ole jonka perusteella voisi varma olla.Drifter wrote:Entäs onko mahdollista päästä koko keikalle ylipäätänsä mihinkään jos soittaa, sanotaan vaikka siinä 11-12 maissa?
Älä muuta virka.journeyman wrote:Ja tohon pituus juttuun, tää poika näkee hyvin yli 185 cm pituudella![]()

Jos suinkin mahdollista, niin kannattaa hyödyntää kavereita, jotka asuvat pienemmillä paikkakunnilla joissa on lippupalvelun toimipiste. Itse olen todennut Rovaniemen lippupalvelun mainioksi paikaksi hankkia liput (ehkäpä siksi, että asustelen täällä): jonoja ei ole, eikä siten tarvitse mennä puolta/tuntia aikaisemmin oven taakse. Kokemusta on kahdelta Maidenin ja yhdeltä Metallican keikoilta.
Jos tämä ei onnistu, niin toivotan kuitenkin onnea lipunhankinnassa!!
Jos tämä ei onnistu, niin toivotan kuitenkin onnea lipunhankinnassa!!
Olen keskustellut asiasta Welldonen kanssa. Iron Maidenin sopimukset neuvottelevalle Risto Juvoselle on mennyt tieto asiasta [edit: konserttilippujen kysyntä] mahdollisia toimenpiteitä ja johtopääätöksiä varten.
Ostorajoituksena on 5 lippua/henkilö.
Olympiastadion on kesän remontissa.
Ostorajoituksena on 5 lippua/henkilö.
Olympiastadion on kesän remontissa.
Last edited by MS on Tue Oct 19, 2004 21:35, edited 1 time in total.
R.I.P. The Iron Maiden Bulletin Board 1998-2006
Hyvä että paikkana on Hartwall, eikä Stadion.
Kunnon valoshow luvassa.
Tosin Tampereen Ratinakin olisi ollut ihan kiva kokemus.
Älytöntä tämä lippujen myyntiintulo-ajankohta.
Stadionin (Metallica) ehkä jotenkin ymmärsin, kun paikkoja oli
enemmän myynnissä.
Mutta nyt Maiden joka myy lähes takuuvarmasti nopeaan tahtiin (hyvän
ajankohdan) kesän keikan loppuun.
Nyt Welldone pelaa kyllä varman päälle.
Keikka siis tulee olemaan melko todennäköisesti nopeasti loppuunmyyty.
Eli siis, nyt te kaikki (uudet)
fanit jotka ette ole Maidenia nähneet, kipinkapin lippujonoon!
Nyt on jälleen tilaisuus.
Itselläni toivon mukaan tulee neljäs kerta. Lippujonoon menen ajoissa
odottelemaan. Ei se pelota etteikö sen perusteella sitä lippua saisi, VAAN
se että miten Lippupalvelun tietokoneet sattuu taas toimimaan ja
näyttääkö kentän loppuun heti. Toivottavasti tällä kertaa ei.
Itse toivon myös jotain MUUTA biisilistasta kuin samalla kaavalla
toteutetua, mitä viimeisillä kerroilla olemme nähneet.
Lippu ei tule uudelleen myytiin vaikka samat NOTB, FOTD, HBTN,
Trooper, 28:58, RTTH, Iron Maiden, yms taas tulisivat, toivottavasti
kuitenkin sitä vaihtelua näkyisi paljon!
Kuitenkin, hienoa että Maiden tänne taas jaksaa!
ps.Events Club kiinnostaa myös, jos lippu on varma.
Kunnon valoshow luvassa.
Tosin Tampereen Ratinakin olisi ollut ihan kiva kokemus.
Älytöntä tämä lippujen myyntiintulo-ajankohta.
Stadionin (Metallica) ehkä jotenkin ymmärsin, kun paikkoja oli
enemmän myynnissä.
Mutta nyt Maiden joka myy lähes takuuvarmasti nopeaan tahtiin (hyvän
ajankohdan) kesän keikan loppuun.
Nyt Welldone pelaa kyllä varman päälle.
Keikka siis tulee olemaan melko todennäköisesti nopeasti loppuunmyyty.
Eli siis, nyt te kaikki (uudet)
fanit jotka ette ole Maidenia nähneet, kipinkapin lippujonoon!
Nyt on jälleen tilaisuus.
Itselläni toivon mukaan tulee neljäs kerta. Lippujonoon menen ajoissa
odottelemaan. Ei se pelota etteikö sen perusteella sitä lippua saisi, VAAN
se että miten Lippupalvelun tietokoneet sattuu taas toimimaan ja
näyttääkö kentän loppuun heti. Toivottavasti tällä kertaa ei.
Itse toivon myös jotain MUUTA biisilistasta kuin samalla kaavalla
toteutetua, mitä viimeisillä kerroilla olemme nähneet.
Lippu ei tule uudelleen myytiin vaikka samat NOTB, FOTD, HBTN,
Trooper, 28:58, RTTH, Iron Maiden, yms taas tulisivat, toivottavasti
kuitenkin sitä vaihtelua näkyisi paljon!
Kuitenkin, hienoa että Maiden tänne taas jaksaa!
ps.Events Club kiinnostaa myös, jos lippu on varma.
Eikös tuo nyt ole hiukan turhaa narinaa..kuten olen jo monesti eri topiceissa sanonut, niin jokainen joka tuonne keikalle tosissaan haluaa, sinne varmasti myös lipun saa. Ottakaahan Pekestä mallia!ernoee wrote:mua alkoi hieman häiritseen se että ne liput kuitenkin myydään loppun jossakin 30 sekunnissa. toivottavasti minulle+parille kaverillekkin riittää...

You´ll take my life,
but I´ll take your´s too!
but I´ll take your´s too!
-
- Wimp
Areenalla sitten nähdään. Toivottavasti soittavat vanhoista hiteistä jotain muutakin kuin ne pakolliset 4 minuutin rokkarit + Hallowed ja Fear. Joku Rime olisi aika komea veto vaikka encorena. Ja saisivat sen Aleksanterinkin vetäistä kerran livenä vaikka kunnianosoituksena Heavy Metal-pääkaupungille. 

"Kaikki loppuu aikanaan, vaan konsanaan ei milloinkaan."
-
- Crusader
Jep, permannolla ollaan, tavalla tai toisella. Täytyy laittaa kaikki koukut veteen, meitä on jos kaikki saadaan jalkeille lähdössä 11 henkeä, eiköhän pari meistä onnistu varaamaan tarpeeksi lippuja. Oli meillä lippujonottaja viime kesän keikallekin, mutta katsomoon jouduttiin. Kyllä se on onnen kauppaa saada ne kenttäliput, riippuu niin paikasta missä olet jonottamassa. Joulun keikalle liput saatiin sitten eri teitä, mutta ainoa huono puoli tässä hommassa on tosiaan tuo, että liput tulevat olemaan kuumaa tavaraa.
Ullevin kapasiteetti on 55-58000 henkeä ja se tulee olemaan kaikkien aikojen Maiden-keikka kooltaan Ruotsissa. Sijoituspaikka on valittu strategisesti hyvin, koska Norjassa ja Tanskassa ei ole omaa keikkaa, on Kööpenhaminan ja Oslon alueelta helppo siirtyä Göteborgiin. Väittäisin, että Ruotsista ei löydy porukkaa ihan loppuunmyytyyn keikkaan, mutta tuhannet norjalaiset ja tanskalaiset täyttävät loput ynnä satunnaiset matkailijat. Tuohonkin vedoten täytyy olla kiitollinen Maidenin pojille, että vaivautuvat tänne. Rakkaus on molemminpuolista.
Lappis, minä sain noista Ruotsin artikkeleista sen kuvan, että settilista tulee olemaan nimenomaan sellainen, että siinä on niitä biisejä mitä vetivät 80-luvun alkupuoliskolla, mutta mitä ei sen jälkeen ole pahemmin kuultu. Periaatteella, että saavat uuden polven fanit kuulla legendaariset vedot ennen eläkettä ja vanhat tipan linssiin. Jonoon vaan...
Ullevin kapasiteetti on 55-58000 henkeä ja se tulee olemaan kaikkien aikojen Maiden-keikka kooltaan Ruotsissa. Sijoituspaikka on valittu strategisesti hyvin, koska Norjassa ja Tanskassa ei ole omaa keikkaa, on Kööpenhaminan ja Oslon alueelta helppo siirtyä Göteborgiin. Väittäisin, että Ruotsista ei löydy porukkaa ihan loppuunmyytyyn keikkaan, mutta tuhannet norjalaiset ja tanskalaiset täyttävät loput ynnä satunnaiset matkailijat. Tuohonkin vedoten täytyy olla kiitollinen Maidenin pojille, että vaivautuvat tänne. Rakkaus on molemminpuolista.
Lappis, minä sain noista Ruotsin artikkeleista sen kuvan, että settilista tulee olemaan nimenomaan sellainen, että siinä on niitä biisejä mitä vetivät 80-luvun alkupuoliskolla, mutta mitä ei sen jälkeen ole pahemmin kuultu. Periaatteella, että saavat uuden polven fanit kuulla legendaariset vedot ennen eläkettä ja vanhat tipan linssiin. Jonoon vaan...
Nykyään melkein kaikki on jännää.
-
- Taka-ampuja
Ei perkules.... kyllähän meittin sydän pomppas, kun kaveri lähetti viestin, että katoppas mitä tekstiteeveessä seisoo. Huhhuh! Kuhan keikalle pääsee, oli paikka vaikka ihan kaikista kauhein, niin tämä poika on tyytyväinen. Jos sinne ei pääse, nii vitutus on aikasmoinen. Ihan sama mihin arsekatsomoon joutuu, kuhan näkee Maidenin! 

Hmmm.... tää taitaa olla nyt sit mun pualest täss...
-
- Hang-Around
Sama homma mulla, ei paikalla niin väliä kunhan vaan pääsee jonnekkin. Vitutus on suunnaton jos ei konserttiin enää lippuja saa, mutta enköhän sinne itseni saa ängettyä. Mikäköhän itäkeskuksen stockan ovista mahtaa avautua ensimmäisenäIndianaJones wrote:Ei perkules.... kyllähän meittin sydän pomppas, kun kaveri lähetti viestin, että katoppas mitä tekstiteeveessä seisoo. Huhhuh! Kuhan keikalle pääsee, oli paikka vaikka ihan kaikista kauhein, niin tämä poika on tyytyväinen. Jos sinne ei pääse, nii vitutus on aikasmoinen. Ihan sama mihin arsekatsomoon joutuu, kuhan näkee Maidenin!

Älä tee sitä tänään minkä voit tehdä huomenna......Jos jaksat
Ei perkele.
Kuulin jo päivällä huhua keikasta, mutta nytten sai myös tueksi faktoja. Aivan mahtava homma, että pojat jaksavat taas tulla taas tänne päin.
Ja nuo liput tulevat tuttuun tapaan olevan kuumaa tavaraa. Jotenkin tuntuu, että Maidenin fanikansa kasvaa kohisten. Monet ala-asteikäisetkin hurahtavat tänäpäivänä Maideniin ja se on tietysti mahtava juttu, mutta lippuja jonottaessa usein toivoisi bändin olevan hieman tuntemattomampi
Noh.. Tämän herran löytää Tapiolan lippupalvelun edestä taas siinä kuuden maissa. Toivottavasti lippupalvelu ei taas sössisi totuttuun tapaansa. Metallicaa jonottaessa alkoi jo pelottaa kun 9.05 ei yksikään lippu ollut vielä vaihtanut omistajaansa.
Settiä ollaan jo tässä kavereiden kanssa spekuloitu koko päivä
Ancient Mariner olisi aivan mahtava juttu.
Kuulin jo päivällä huhua keikasta, mutta nytten sai myös tueksi faktoja. Aivan mahtava homma, että pojat jaksavat taas tulla taas tänne päin.
Ja nuo liput tulevat tuttuun tapaan olevan kuumaa tavaraa. Jotenkin tuntuu, että Maidenin fanikansa kasvaa kohisten. Monet ala-asteikäisetkin hurahtavat tänäpäivänä Maideniin ja se on tietysti mahtava juttu, mutta lippuja jonottaessa usein toivoisi bändin olevan hieman tuntemattomampi

Noh.. Tämän herran löytää Tapiolan lippupalvelun edestä taas siinä kuuden maissa. Toivottavasti lippupalvelu ei taas sössisi totuttuun tapaansa. Metallicaa jonottaessa alkoi jo pelottaa kun 9.05 ei yksikään lippu ollut vielä vaihtanut omistajaansa.
Settiä ollaan jo tässä kavereiden kanssa spekuloitu koko päivä

Ancient Mariner olisi aivan mahtava juttu.
let freedom ring with a shotgun blast!
No jos tuollainen ero on, niin ei kyllä toinen keikka aivan järjettömältäploughman wrote:Ulleville mahtuu n. 55 000 katsojaa.
Hartwallille taas n. 12 000 katsojaa.
Kyllä ne Welldonelle ihan tosissaan olivat kiinnostuneita, kun mainitsin, että toinen keikka saattaa olla tarpeen.
kuulostaisi. Saapas nähdä nyt miten tämän hetken Maiden-suosio taas
näkyy lippujen kysynnässä. Mitenkäs tuollaiset "toinen keikka vielä
kiitos" -tyyliset lisävaraukset ylipäätään bändin/keikkakalenterin mukaan
on hyväksyttävää/mahdollista?
No eihän niitä koko ajan voikaan tehdä, mutta käytännössä se tarkoittaa sitä, että konserttien väliin jätetään yksi extrapäivä, joka voidaan tarpeen tullen sitten käyttää kakkos-keikan järjestämiseksi. Tämä on puhtaasti paikallisen promoottorin ja Maidenin kiertue-managementin neuvottelujen varassa. Ja se pitää lyödä lukkoon, ennen kuin koko kiertue ohjelma on valmis.
Helsingin ja Göteborgin keikkojen välillä on nyt kaksi päivää, mikä sinänsä mahdollistaisi lisäkeikan. Tuskinpa siihen väliin kolmatta keikkakaupunkia mahtuu. Areenan käytettävissä olemisesta ei taas ole mitään tietoa. Eli teoriassa mahdollisuudet olisivat olemassa, mutta käytännössä on oltava varmaan sopimuksessa optio lisäkeikasta. Jos ei muuta niin onpahan spekuloitavaa.ploughman wrote:No eihän niitä koko ajan voikaan tehdä, mutta käytännössä se tarkoittaa sitä, että konserttien väliin jätetään yksi extrapäivä, joka voidaan tarpeen tullen sitten käyttää kakkos-keikan järjestämiseksi. Tämä on puhtaasti paikallisen promoottorin ja Maidenin kiertue-managementin neuvottelujen varassa. Ja se pitää lyödä lukkoon, ennen kuin koko kiertue ohjelma on valmis.