Alkaa näyttää aika herkulliselta tuo Graspopin tarjonta, vedän sanani takaisin kun toisessa topicissa ehdin jo mollaamaan kyseistä festaria. Nimittäin ICED EARTH lisätty parin muun "turhakkeen" kanssa bändilistaan. Siellä ollaan.
^Ja kuppi tulee kesällä kallistumaan aika mukavasti tai ainakin yritys on kova. Jos tosiaan IE Tuskaan jostain ihmeen syystä kiinnitetään niin jää Belgian reissu väliin. Se on nyt yhdestä bändistä kiinni.
"I don't trust anyone who doesn't like Slayer."
-Mike Patton
Ipe wrote:Ps. Voimikselle ei kannata juottaa neljää kaljaa enempää, lopputulos on vessa, eli Grapoppiin ei hänen kannata ainakaan lähteä.
Noh noh... mitäs ja monta itse joit, kun "paidan" viimeksi ostit Älä siis mene enää "paitakauppaan" Ipe !
Hitto alkaa oleen kesän reissu_kiintiö täynnä. Toi Belgia kiinnostaa, mutta liikaa ikää festarille ja vielä suuremmat syyt pitävät minut kotimassa tuolloin. Pysytään nyt vaan nykyisissä suunnitelmissa. Ugh olen puhunut
^Jos itse joutuisin valitsemaan jonkun kuppaisen Tsekin reissun ja tuon Grasspop-festivaliin väliltä, niin lähtisin Belgiaan irvailemaan. Halvat kännit (=halpa reissu!) Belgian pään festareilla, koska ei tuolla line-upilla ehtisi missään välissä kuppia kaatamaan, perkele.
Last edited by Rawhead on Wed Feb 27, 2008 22:35, edited 1 time in total.
-Mike Patton
^^Kysy RMJ:n vakikävijöiltä, siltä suunnalta saanet selkeän vastauksen.
Itselleni ei pään täyteen vetäminen ole festareilla ykkösprioriteetti, eikä varsinkaan tuolla Graspopin bändikattauksella voisi vähempää kiinnostaa oluttuopponen.
NOT.
-Mike Patton
Stratocaster wrote:Mikäs siinä jos on varaa matkustella maailmalle kännäämään. Itse en näe siinä mitään järkeä kuitenkaan.
No helvetti. Selvinpäinkö sitä pitää kädet puuskassa miksauskopin tienoilla mennä leikkimään rokkipoliisia ja kirjoittaa jokainen soitettu biisi järjestyksessään ylös. Ja jokainen moka myös ja haukkua soundeja. Ja sit mennään kiltisti terveellisen tofuiltapalan jälkeen nukkumaan. Perkele! Kai sitä saa hauskaa pitää.
Tuosta ei fiilis parane, ihan oikeasti. Ja kyllä siellä festarilla on ihan kiva saada istua teltalla ja vetää olutta, kuuluu asiaan. Sitä silmällä pitäen nyt jo liikaa bändejä tuolla. Mitäs teet jos Morbid Angel ja Judas Priest soittaa samaan aikaan? Toinen kives toiselle keikalle ja toinen toiselle? Ei kiitos. 07 Fields of Rockissahan Amon Amarth ja Megadeth vetivät samaan aikaan
Tietysti ymmärrän ihmisiä, jotka eivät oluen päälle ymmärrä, tai näkevät bändit mielummin vesiselvinä, mutta nyt ainakin kun itse makuun olen päässyt: ei paluuta ole?!
Rawhead, luulis nyt, että iso mies saa säästettyä vähän rahaa kun festariin aikaa kuitenkin 4kk ja Prahan Hells Bellssiin 5.5kk. Itsellä tosin ihan yläkanttiin käsitykset omista rahoista, mutta katotaan nyt - että mihin maahan sitä kesällä jää
Stratocaster wrote:Mikäs siinä jos on varaa matkustella maailmalle kännäämään. Itse en näe siinä mitään järkeä kuitenkaan.
No helvetti. Selvinpäinkö sitä pitää kädet puuskassa miksauskopin tienoilla mennä leikkimään rokkipoliisia ja kirjoittaa jokainen soitettu biisi järjestyksessään ylös. Ja jokainen moka myös ja haukkua soundeja. Ja sit mennään kiltisti terveellisen tofuiltapalan jälkeen nukkumaan. Perkele! Kai sitä saa hauskaa pitää.
En minä tuollaista ole puhunut. Itselleni vaan riittää se jos on oikeasti hyvä bändi lauteilla, fiilis on katossa ilman miestä vahvempaakin.
Stratocaster wrote:
En minä tuollaista ole puhunut. Itselleni vaan riittää se jos on oikeasti hyvä bändi lauteilla, fiilis on katossa ilman miestä vahvempaakin.
Jees. Kyllä se musiikki on toki pääasia, mutta mikäs sitä estää paria tuoppia juomasta siinä samalla? Kesälomasta pitää ottaa kaikki irti! Ja vähän tosiaan kärjistin tuossa viestissäni, kuhan kirjoittelin, mitä sylki suuhun toi(tai tässä tapauksessa näppäimistölle)
^ Tokihan se on ihan bändistä kiinni miten mennään. Esim Impaled Nazarene ja W.A.S.P. tämän vuoden tulevista keikoista ovat sellaisia, joilla voisin jokusen ohrapirtelön nauttia huoletta, mutta esim Maidenin keikkaa ennen tinttaaminen ei tulisi kysymykseenkään. Got the point?
Stratocaster wrote:^ Tokihan se on ihan bändistä kiinni miten mennään. Esim Impaled Nazarene ja W.A.S.P. tämän vuoden tulevista keikoista ovat sellaisia, joilla voisin jokusen ohrapirtelön nauttia huoletta, mutta esim Maidenin keikkaa ennen tinttaaminen ei tulisi kysymykseenkään. Got the point?
Sir, yes sir! Kai Maidenin jälkeen kuitenkin juhlistat?
^ Kerran Maidenin keikalla olen vasta ollut ja sen jälkeen en kyllä tehnyt muutakun menin kotiin nukkumaan, kouluakin oli perskeles seuraavana päivänä. Tänä vuonna kesäloma keikkojen aikaan.