Omat bändit

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

TheClairvoyant
Hang-Around
Hang-Around

Post by TheClairvoyant »

Nyt on viimein pakko alkaa mainostamaan omaa bändiä täällä kun on viimein kotisivut saatu valmiiksi.

Elikkäs Interrupter on erittäin maiden-vaikutteista heavyrockia naislaulajalla. Itse harrastan bändissä kitarointia/taustalaulua/biisientekoa. Maiden on toiminut ylivoimaisesti suurimpana vaikutteena musiikkiimme.

Kritiikkiä ja palautetta otetaan mielellään vastaan. Vieraskirja sivuilta puuttuu toistaiseksi mutta se on tulossa ja sähköpostiin voi aina laittaa kommenttia biiseistä ja sivuista yleensä.
Hulkster
Hang-Around
Hang-Around

Post by Hulkster »

Näin törkeästi postailen tänne taas turhia viestejä, mutta sain kuulla että nyt olis toi Kryptonin demo sitte vihdoin ja viimein valmis. Molemmat biisit on kuunneltavissa Myspacessa.
"We are content with the "given" in sensation's quest. We have been metamorphosised from a mad body dancing on hillsides to a pair of eyes staring in the dark." -Jim Morrison
Bathory
Hang-Around
Hang-Around

Post by Bathory »

No niin en olekkaan täällä vielä hehkuttanut.. Mutta itse soittelen bassoa sellaisessa bändissa kuin Inhale... Jotkut haluavat kutsua sitä jonkin asteiseksi metal coreksi.. Itse en tässä ala genreittelemään mutta sanonpa vaan, että kyseessä on heviä ja koneita..

http://www.mikseri.net/inhale
http://www.myspace.com/inhalefinland

Vaikkei kettä kiinnostakkaan ketään käydä kuuntelemassa niin olisin innoissani jos edes jonkin näköistä kommenttia saisin...
The Hellion
Berserkki
Berserkki

Post by The Hellion »

TheClairvoyant wrote:Nyt on viimein pakko alkaa mainostamaan omaa bändiä täällä kun on viimein kotisivut saatu valmiiksi.

Elikkäs Interrupter on erittäin maiden-vaikutteista heavyrockia naislaulajalla. Itse harrastan bändissä kitarointia/taustalaulua/biisientekoa. Maiden on toiminut ylivoimaisesti suurimpana vaikutteena musiikkiimme.

Kritiikkiä ja palautetta otetaan mielellään vastaan. Vieraskirja sivuilta puuttuu toistaiseksi mutta se on tulossa ja sähköpostiin voi aina laittaa kommenttia biiseistä ja sivuista yleensä.
Ei kyllä paha tämä Deep Dormancy, ei paha ollenkaan. Toimi kyllä meikäläiselle ihan ok. Noinkin nuorelta jengiltä kyllä kovaa matskua. Keep on rocking!
IndianaJones
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by IndianaJones »

IndianaJones wrote:
Elikkä Gunrise Nation-nimisessä nelihenkisessä ryhmässä soittelen tällä hetkellä kitaraa, yksi demo ollaan äänitetty minun ollessani yhtyeessä ja aiempi on tehty edellisen kitaristisankarin kanssa.
Myspacea:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... =151825763
Elikkäs itseäni lainaten, pistetään vielä yrittäen jos joku viitsisi tsekata. Olisihan se helvetin mahtavaa jos joku täälläkin viitsisi paskaksi haukkua. Törkeä mainostaminen once more, jollei innostusta/vihastusta löydy tälläkään kertaa niin uskotaan sitten, kun rautalangasta on väännetty, ettei kiinnosta :lol:
Hmmm.... tää taitaa olla nyt sit mun pualest täss...
Soul_Intruder
Roudari
Roudari

Post by Soul_Intruder »

IndianaJones wrote:
IndianaJones wrote:
Elikkä Gunrise Nation-nimisessä nelihenkisessä ryhmässä soittelen tällä hetkellä kitaraa, yksi demo ollaan äänitetty minun ollessani yhtyeessä ja aiempi on tehty edellisen kitaristisankarin kanssa.
Myspacea:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... =151825763
Elikkäs itseäni lainaten, pistetään vielä yrittäen jos joku viitsisi tsekata. Olisihan se helvetin mahtavaa jos joku täälläkin viitsisi paskaksi haukkua. Törkeä mainostaminen once more, jollei innostusta/vihastusta löydy tälläkään kertaa niin uskotaan sitten, kun rautalangasta on väännetty, ettei kiinnosta :lol:
Ihan tiukkaa ja intensiivistä kamaa. Ja aika monipuolistakin mielestäni. Kuuntelin kaikki biisit kertaalleen. Pitäis varmaan kuunnella useammin, että sais biiseistä vielä enemmän irti. Mutta hyvää kamaa, kyllä tätä mielellään kuuntelee. Aika hauskoja yksityiskohtia biiseissä.
Jatkakaa samaan malliin.
IndianaJones
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by IndianaJones »

^Thanks a bunch, positiivinen palaute piristää aina kummasti. Toivottavasti musiikista ei paista ne itselleni epämieluisat biisintekijän feivörit-bändit kovin paljoa lävitse. Itse en näin ainakaan koe, kattoo ny sit..
Hmmm.... tää taitaa olla nyt sit mun pualest täss...
Aces High
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Aces High »

Laitetaanpa nyt linkkiä tännekkin...

http://www.mikseri.net/artists/?id=63194

Venodeath on meikäläisen bändi joka laitettiin kavereiden kanssa pystyyn 2007 alussa. Ensinmäinen demo (todennäköisesti cd-r) olisi tarkoitus äänittää ensi viikonloppuna. Demo tulee koostumaan kolmesta biisistä ja mikserissä on kuultavissa nimikkobiisin RAAKAVERSIO jossa soundimaailma on jotenkin vasaroitu lyttyyn. Itse Chainsaw Carnage demolla soundi ei siis ole tuollainen.

Myös kakkos julkaisua on työstetty jo hyvään tahtiin. Syynä on tietty biisien keskenään sopivuudet joten toka julkaisu tulee olemaan pikkaisen toisenlaista.
Thrashtard
Berserkki
Berserkki

Post by Thrashtard »

Oho, Venodeath yllätti kovuudellaan! Urn tulee mieleen, truu mayhemin ohella=hyvä juttu. Ja noi soundit toimii aika hyvin tämmösen kaman kanssa.

Luukuttelen nyt jotain viidettä kertaa putkeen tätä biisiä, brutal as hell!
On this night, in this hour
We call upon the ancient power
Now swallow his demons semen stream
From the realms where Satan reigns supreme
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Hiems mainostikin mulle tuota jo aiemmin, ja onhan tuota luukuteltu aika aktiivisesti lähiaikoina. Vitun kova biisi mielestäni. Heti alkuriffissä kitarasoundi lyö turpaan ja kunnolla, tulee ihan Mayhemin Deathcrush-soundit mieleen. Riffittely kovaa kamaa ja erityisesti vokaalit mahtavat.

Demo menee ostoon tottakai. Saisit Hiems pistää mun demoon mukaan ton raakaversionkin. 8)
Thrashtard
Berserkki
Berserkki

Post by Thrashtard »

Kasariajan Mayhemi tosiaan paistaa huolella läpi, alussa meinaa luulla että Deathcrushin riffi lähtee käyntiin. Toivottavasti demon soundeihin ei liikaa puututa, koska tää raakaversio kuulostaa niin hyvältä... Onkos keikkoja suunnitteilla?
Otan Venodeathin mieluummin tribuuttimielessä kuin ripoffina.
Last edited by Thrashtard on Sat Nov 10, 2007 17:47, edited 1 time in total.
On this night, in this hour
We call upon the ancient power
Now swallow his demons semen stream
From the realms where Satan reigns supreme
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Joopa joo. Riffit pöllitty (melko) suoraan Mayhemin Carnagesta. En nyt oikein tiedä mitä ajatella kun biisi, biisin nimi (chainsaw gutsfuck + carnage= Chainsaw Carnage !!!!!????!!!!!), saundit ja kaikki on kopioita Mayhemista. Tehkää jotain omaperäistä, niin saatte ehkä tästä fanin itsellenne. Ihan hyvää pörinäähän toi oli, mutta en nyt voi ottaa edellämainituista syistä teitä tosissani.
Aces High
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Aces High »

P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

No huhhuh. Mayhem-ripoffista Sarcofago-ripoffiin?! Aika hyvin taas The Black Vomit tällä kertaa kierrätyksessä. Onnea vaan, vammaiset.
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Mielelläänhän tollaista pörinää kuuntelisi, mutta kun omat ideat ja biisit tuntuu olevan nollassa, niin ei maksa vaivaa. Harmi.
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

condemned wrote:No huhhuh. Mayhem-ripoffista Sarcofago-ripoffiin?! Aika hyvin taas The Black Vomit tällä kertaa kierrätyksessä. Onnea vaan, vammaiset.
:lol: Olihan se arvattavissa että koko laudan vammaisin tulee ensimmäisenä tänne huutelemaan. Haha. FOAD.

Joo, ihan hyvin potkii Venodeath. Tosin se Chainsaw Carnage on edelleen kovin, soundit, soundit!
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

:!: Iso-Conde ja pikku-Conde hoitaa sitten noi keskinäiset väännöt YV:llä tai sähköpostilla :!:
childofthedamned
Hell Rat
Hell Rat

Post by childofthedamned »

Mua ollaan kyllä monta kertaa pyydetty kosketinsoittajaksi kavereiden pändeihin, mutta oon aina kieltäytynyt. En voi sietää musiikkityyliä, jota he kaikki edustavat. Kun tulisi tarjous joltain hevi- tai edes rockbändiltä, olisin oitis riveissä. En tahdo pilata hevarin imagoani liittymällä johonkin teinipop-yhtyeeseen.
180708 - 080810 - 250611 - 080711
Bathory
Hang-Around
Hang-Around

Post by Bathory »

childofthedamned wrote:Mua ollaan kyllä monta kertaa pyydetty kosketinsoittajaksi kavereiden pändeihin, mutta oon aina kieltäytynyt. En voi sietää musiikkityyliä, jota he kaikki edustavat. Kun tulisi tarjous joltain hevi- tai edes rockbändiltä, olisin oitis riveissä. En tahdo pilata hevarin imagoani liittymällä johonkin teinipop-yhtyeeseen.
Häh? Rahastahan sitä bändissä ollaan!
bassovirtsaoosi
Peräruiske
Peräruiske

Post by bassovirtsaoosi »

Kokeillaan, josko putoilisi.

Eli juuri valmistunutta demoa Averselta. Meikäläinen soittelee yhtyeessä - yllättäen - bassoa. Kyseessä on yhtyeen ensimmäinen tuotos. Thrash meiningeillä mennään, vaikka onhan siellä muutakin sotkettuna keitokseen.

http://www.mikseri.net/averse
tai
http://www.myspace.com/averse
"And all the Fools sailed away."
Terminator X
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Terminator X »

^Onhan tuossa ekassa biisissä ainesta. Ihan hyvä laulumelodia siinä kertosäkeessä. Samoin myös tuossa Sourcessa. Liikaa vaan tuntuu olevan hieman tutunkuuloisia riffejä, eli vähän liiankin suoraan joiltain esikuvilta napattu ideoita. Soundeja parantamalla toimisi kuitenkin huomattavasti paremmin. Laulajan ääni on aika epävarma puhtaissa osuuksissa. Varsinkin tuon Just Wordsin kohdalla pistää korvaan. Lisää treeniä niin varmasti paranee ulosanti. Muuten tuntuisi olevan ainakin kehityskelpoinen ryhmä. Tuon tyylin koskettimet ei tosin ole ihan mun mieleen, mutta eipä kaiken tarvitse minua miellyttääkään :P Yleisesti ottaen lisää treeniä ja omaperäisempiä ideoita kehiin 8)
AttE
Paholainen
Paholainen

Post by AttE »

Vois nyt tänne pistää pienen "mainoksen" mun ja muutaman kaverin punk-bändistä nimeltä
Vallankumous. Yks biisi olla audacityllä nauhotettu ja äänenlaatu on ainakin meidän mielestä sopiva tollaseen huonoon punkkibiisiin. Soolo on vedetty ihan improvisaatio-pohjalta eikä todellakaan ole paras mahdollinen. Laulajamme (eli siis minä :lol: ) kiljuu kuin kana joissakin kohdissa mutta ainakin on helvetin hauskaa kun tommosta tekee!

http://www.mikseri.net/artists/?id=104236
Iron Maiden 18.7.2008
Karvanaama-Zakk
Hang-Around
Hang-Around

Post by Karvanaama-Zakk »

Itellä nyt on ollu hiljasempaa Maiden Madnessin lopetettua mutta pikku hiljaa alkaa taas projekteja tulemaan joista nyt vois ainakin 2 esitellä..

Loud´n Clear on coverbändi millä piti aluks soittaa 80-luvun musaa mutta hairahdettii sit kumminki 70 luvullekki.

Tähän päädyin ku basisti ja rumpali oli vanhoja tuttuja ja basisti Janne sit kysyi mua koesoittoon johonki sit lähdin pikkusen aikaa mietittyäni.Pääsin sit mukaan ja triona soitettii yli puolvuotta kunnes Sami tuli koskettimiin.Tammikuun alussa vajaa kuukaus ennen debyyttikeikkaa jouduttii vaihtaa laulajaa ja homma meinaskin siihen sit kaatua kunnes saatiin Timo laulamaan.Aluks oli puhetta vaa yhdestä keikasta mutta Timo innostui sit ja päätti jäädä bändiin.

Eka keikka sit heitettii 2.2.2008 Jämsänkosken Onnenpäivissä ja palaute oli todella positiivista.Lehdessäkin oli arvostelu otsikolla Sairaan Hyvä Keikka.Tarkoitus olis nyt alkaa kiertää Suomea enemmänki.

Laulu- Timo Heinonen (Syvä Lohenpuna,Coversnake,Dirty Deeds Indeed,Smash)
Kitara- Aki Vesander (Maiden Madness)
Basso- Janne Laviranta (Purple Society,UHB,Snowblinds)
Koskettimet- Sami Boman (Silentium)
Rummut- Janne Ojala (Gloomy Grim,Twilight Opera,Evilion,Purple Society,Silentium)

www.myspace.com/finloudnclear

Sit vois esitellä Wasp projektin.Oltiin jo Maiden Madnessin aikoihin puhuttu Waspin soittamisesta meidän rumpali Pasin ja toisen kitaristin kaa.No se sit jäi vaa puhumiseen kunnes Madnessin lopetettua meidän rumpalin kaa aletti tosissaan viemään asiaa eteenpäin.Tuomas eli toinen Madnessin kitaristi oli muuttanu Englantii eli piti etsiä toinen kitaristi,laulaja ja basisti.

Pasi tunti Aikion Matin (Silentium,Holly Slicer) joka laulaa ja soittaa bassoo.On myös kova Wasp fani ja ei pitäs Blackien laulut tuottaa ongelmaa.Mentii sit kolmestaa treenaa muutamaa biisiä ja todettii että homma toimii.

Ollaan nyt muutama kuukaus soiteltu ja toinen kitaristi on vissiin vielä vähän etsinnän alla.Mutta uskoisin että sekin löytyy ja keikkailu alkais tämän vuoden puolella =)
Karvojen kasvatus on miesten hommaa!!!!
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Aces High wrote:Laitetaanpa nyt linkkiä tännekkin...

Venodeath on meikäläisen bändi joka laitettiin kavereiden kanssa pystyyn 2007 alussa. Ensinmäinen demo (todennäköisesti cd-r) olisi tarkoitus äänittää ensi viikonloppuna. Demo tulee koostumaan kolmesta biisistä ja mikserissä on kuultavissa nimikkobiisin RAAKAVERSIO jossa soundimaailma on jotenkin vasaroitu lyttyyn. Itse Chainsaw Carnage demolla soundi ei siis ole tuollainen.

Myös kakkos julkaisua on työstetty jo hyvään tahtiin. Syynä on tietty biisien keskenään sopivuudet joten toka julkaisu tulee olemaan pikkaisen toisenlaista.
Niin joo, voisin kommentoida tuota teidän demoa vähän tännekin. Eli siis "Chainsaw Carnage"-demo on ollut hallussa jo hyvän aikaa ja onpa sitä tullut kuunneltua ihan hyvät määrät. Juuri pari iltaa sitten Ktulun kanssa kuunneltiin demo kaksi kertaa putkeen, hyvää kamaa kaikenkaikkiaan. Aluksi diggailin tuosta Chainsaw Carnage-biisistä lähinnä mutta pian aloin tykkäämään demon kahdesta muustakin vedosta. Mayhem ´87 ja Sarcofago kuultavat läpi (ihmekös kun Sarcofago-tribuuttikin demolta löytyy) mutta itse en mitenkään näe sitä pahana asiana koska kokonaisuus toimii hyvin. 8 minuuttia tiukkaa oldschool-henkistä rupista mättämistä. Toimii.

Eli jos Aces Highilta vaan demoja vielä löytyy niin suosittelisin neidon porukkaa ottamaan mieheen pikaisesti yhteyttä. Ei mene muutama euro hukkaan ollenkaan.
Aces High
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Aces High »

Stratocaster wrote:
Aces High wrote:Laitetaanpa nyt linkkiä tännekkin...

Niin joo, voisin kommentoida tuota teidän demoa vähän tännekin. Eli siis "Chainsaw Carnage"-demo on ollut hallussa jo hyvän aikaa ja onpa sitä tullut kuunneltua ihan hyvät määrät. Juuri pari iltaa sitten Ktulun kanssa kuunneltiin demo kaksi kertaa putkeen, hyvää kamaa kaikenkaikkiaan. Aluksi diggailin tuosta Chainsaw Carnage-biisistä lähinnä mutta pian aloin tykkäämään demon kahdesta muustakin vedosta. Mayhem ´87 ja Sarcofago kuultavat läpi (ihmekös kun Sarcofago-tribuuttikin demolta löytyy) mutta itse en mitenkään näe sitä pahana asiana koska kokonaisuus toimii hyvin. 8 minuuttia tiukkaa oldschool-henkistä rupista mättämistä. Toimii.

Eli jos Aces Highilta vaan demoja vielä löytyy niin suosittelisin neidon porukkaa ottamaan mieheen pikaisesti yhteyttä. Ei mene muutama euro hukkaan ollenkaan.
Sanonpa vaan, että tuota ei olisi pitänyt julkaista ollenkaan. Oli mahoton hinku saada ensimmäinen julkaisu ulos ja sitä intoa olisi pitänyt hillitä. Ollaan kuitenkin aloitettu ihan puhtaalta pöydältä. Noohh, sanontahan on että virheistä oppii. On siellä kyllä jotain hyviäkin juttuja mistä pidän, mutta mutta... "historiaa ovat".
Kaiketi ensi kesällä suunnataan kaverin kellaristudioon äänittelemään biisejä. Kokoonpanokin on muuttunut, ollaan basistin kanssa kaksistaan kun kenkästiin vokalisti ulos. Sopivia jäseniä ei tunnu löytyvän sitten millään mutta etsintä jatkuu, sessio rumpali kyllä löytyy.

Jatkossakin kaikki info tulee myspace sivulle:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... =297072677
Post Reply