Somewhere Back In Time Tour 2008
Moderator: The Killer Krew
-
- Lentäjä-Ässä
Olihan 06 tourillakin Suomessa T-paitojen hinnat joatin 40 € luokkaa... Musta aika hintavat t-paidasta, kun metallican keikalla Stadionillekin t-paidat olivat 20 € ja 30 € luokkaa, niin voisi Maidenkin nyt vähän laskea paitojen hintoja. Ja noita äskeitten kuvien perusteella noissa maksoi t-paidat 50 $ eli noin. 35 €.maidenpoker wrote:Toivottavasti noi paidat on sopivan hintaisia täällä Suomessakin nimittäin ainakin vallinnanvaraa näytti olevan enemmän kuin lulin. Kattoo nyt mutta tullehan tossa väkisinkin halu pistää sitten stadikalla paitoihin vähän enmmän.
** Iron Maiden **
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
Mitäs ne äijät horisee vaan paidoista, mutta näittekö sen kuvan 81 muijan takaapäin. Oli aika hieno ilmestys.
Joo mutta asiaan. Hemmetin hienoja oli muutamat selät esim, Seventh Son ja SIT Cyborg Eddie. Kyllä varmaankin 3-5 paitaa kiertueelta lähtee!
Joo mutta asiaan. Hemmetin hienoja oli muutamat selät esim, Seventh Son ja SIT Cyborg Eddie. Kyllä varmaankin 3-5 paitaa kiertueelta lähtee!
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Ei edes Maidenin t-paidasta voi maksaa 30-40 euroa.. Taitaa jäädä multa ostamatta ellen sitten oo keikkapäivänä niin tyhmä että ostaisin. Jotain rajaa näihin hintoihin oikeasti!
https://youtube.com/c/bultsi
Ego: INFJ-A / Sage
Subconscious: ESTP / Persuader
Unconscious: ENFP / Advocate
Super Ego: ISTJ / Examiner
https://www.16personalities.com/fi/pers ... suustyypit
Ego: INFJ-A / Sage
Subconscious: ESTP / Persuader
Unconscious: ENFP / Advocate
Super Ego: ISTJ / Examiner
https://www.16personalities.com/fi/pers ... suustyypit
-
- Berserkki
No on kyllä törkeet hinnat, vaikka Maiden onkin. Jos noi hinnat olis alempia niin enemmänhän niitä ostettaiski.Trooper69 wrote:Ei edes Maidenin t-paidasta voi maksaa 30-40 euroa.. Taitaa jäädä multa ostamatta ellen sitten oo keikkapäivänä niin tyhmä että ostaisin. Jotain rajaa näihin hintoihin oikeasti!
nimim. Viimeksi keikalta ostamastaan paidasta 8€ maksanut.
On this night, in this hour
We call upon the ancient power
Now swallow his demons semen stream
From the realms where Satan reigns supreme
We call upon the ancient power
Now swallow his demons semen stream
From the realms where Satan reigns supreme
Mulla ei jää kiertuepaita ostamatta hinnan takia vaan sen takia että eipä noi paidat varmaan tuu kauheen hienoja oleen. Yhden Maiden paidan tulen elämäni aikana ostamaan ja sen valitseminen tulee pohjautumaan suosikkilevyyni. Eli: http://www.hellsinkishop.com/product_details.php?p=2724 

OMC:n debyytti on sitä kunnon melo bm:ää. Beherith on normi bm:ää ja jotain ambienthomoilua taisi olla pari levyä.
Noi on ihan normihintoja noi 30 eur ja maakohtasesta 40.
Hyvinpä nuo on yleensä kaupaksi mennyt. Metallicahan myi paitoja a`la 20 eur joten kelpasi hyvinkin. Hesa paita tais olla 25.
Hyvinpä nuo on yleensä kaupaksi mennyt. Metallicahan myi paitoja a`la 20 eur joten kelpasi hyvinkin. Hesa paita tais olla 25.
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Tossa jotain tunnelmia videon ja artikkelin muodossa Australiasta:
http://news.ninemsn.com.au/article.aspx?id=377726
http://news.ninemsn.com.au/article.aspx?id=377726
Give me Ed...'Til I'm dead
Niin no jos ostaa keikkapaidan ilman keikka paikkojen nimiä & päivämääriä niin onhan se ihan hyvä KEIKKA paita. Mutta kukin tyylillään.
Eli eipä siinä mitään. Se on ihan hyvä ja varmaankin "edullisempi" vaihtoehto, kannattaa ihmeessä.
Eli eipä siinä mitään. Se on ihan hyvä ja varmaankin "edullisempi" vaihtoehto, kannattaa ihmeessä.
-
- Roudari
Jukka wrote:Osiris alkaa tästä lähtien miettimään viestiensä sisältöä kahteen kertaan, ennen kuin painaa sitä Lähetä -nappulaa. Nyt on jo pidemmän aikaa ollut sen verran luokatonta huttua linjoilla, että pieni muistutus kuolevaisuudesta on paikallaan.
Suomeksi: Asiasisältöä niihin viesteihin. Kaikkea, mitä sylki suuhun tuo ei tarvitse tänne heitellä.
Vittu mikä tsätti treadi tästäkin on tullut ja aionkin nyt pukea sanoiksi sen mitä aika moni tällä laudalla varmasti näppiksen takana ajattelee;Osiris wrote:Itse ajattelin samaa... Voisi melkeimpä tulla halvemmaksi jos samalla tilaa muutakin.Eddie_88 wrote:Tuo eddie's megastorenkin paita on tosi tyylikäs... Aattelin ite tilata sielt etukäteen jo tuon kiertue paidan
MUA EI AINKAAN KIINNOSTA ETTÄ MITÄ TILAILET JA MISTÄ,TÄÄ EI OLE MIKÄÄN SAATANAN IRKKI!
Sori avautuminen mutta rupes ihan vituttamaan kun täälläkään näköjään saa enää nykyään mitään laadukasta luettavaa.
En minä sillä että meikäläisenkään ulosanti on mitään tajuntaa räjäyttävää mutta jotain rajaa sentään!
Mut ehkä mä alan olla jo liian vanhakin jo näihin nettikeskusteluihin...
When the time is up you'll know
Not just one power runs the show
No nyt vähän pomppasi tuo sinun heittosi!
Piti pikkaisen tarkistaa tuo sinun "3 sivua ja pelkkää darra topiccia", kyllähän olet nyt sikäli väärässä että siellä on paljon muutakin, liittyen Hellin keikkaan, laulantaan, dvd asioihin ja toki myöskin itse tapahtumaan johon nyt liittyi myöskin väkijuomat.
Varmasti närästää lukea ja ainakin niitä jotka eivät ikänsä puolesta sinne pääse juurikin noitten juominkien takia. Jos närästää niin paljon niin oleppa sitten lukematta. Eipä tuolla nyt kuitenkaan mitään asiattomuuksia ole tuolla sivuilla ja ihan aiheeseen liittyviä ovat kuitenkin. Se olisikin eriasia jos PELKKIEN Darrojen, dokausten yms. viestit olisi se tuon threadin osalta niitten sinun "3:n sivun" pääanti. Mutta kun näin ei ole niin olipa kyllä aika aiheeton heitto! Mutta se oli tietenkin vain minun mielipiteeni!
Piti pikkaisen tarkistaa tuo sinun "3 sivua ja pelkkää darra topiccia", kyllähän olet nyt sikäli väärässä että siellä on paljon muutakin, liittyen Hellin keikkaan, laulantaan, dvd asioihin ja toki myöskin itse tapahtumaan johon nyt liittyi myöskin väkijuomat.
Varmasti närästää lukea ja ainakin niitä jotka eivät ikänsä puolesta sinne pääse juurikin noitten juominkien takia. Jos närästää niin paljon niin oleppa sitten lukematta. Eipä tuolla nyt kuitenkaan mitään asiattomuuksia ole tuolla sivuilla ja ihan aiheeseen liittyviä ovat kuitenkin. Se olisikin eriasia jos PELKKIEN Darrojen, dokausten yms. viestit olisi se tuon threadin osalta niitten sinun "3:n sivun" pääanti. Mutta kun näin ei ole niin olipa kyllä aika aiheeton heitto! Mutta se oli tietenkin vain minun mielipiteeni!
Okei, korjataan: Vajaa 3 sivua. Ihan yhtä asiapitoista ja asiaan liittyvää kuin joku kertoo minkä keikkapaidan meinaa ostaa. DVD-threadissa sitä turhaa jorinaa on pikkasen enemmän. En jaksa ruveta tähän niitä quottaamaan. Ei asia mua närästä. Ihmetyttää vaan ojennus tässä threadissa.
edit: ok, mä luulin että yhden viestin takia aletaan bannista varoittelemaan. Sori tämäkin offtopic.
edit: ok, mä luulin että yhden viestin takia aletaan bannista varoittelemaan. Sori tämäkin offtopic.
Last edited by akiolm on Mon Feb 11, 2008 9:55, edited 1 time in total.
^ Kyllä olet siinä ihan oikeassa. Mutta tämä hänen ojentamisensa ei johdukkaan pelkästään tuosta paitajutusta vaan juontaa moniin muihinkin viesteihin. Jos joku muu olisi heittänyt tuollaisen paita kommentin niin eihän tuo nyt mitään mutta se liitettynä niin moneen muuhunkin niin veikkaan, että ylläpito on halunnut vähän ojentaa eli varoittaa. Joten se siitä.
-
- Rautakansleri
HelpottikoHanged man wrote:Jukka wrote:Osiris alkaa tästä lähtien miettimään viestiensä sisältöä kahteen kertaan, ennen kuin painaa sitä Lähetä -nappulaa. Nyt on jo pidemmän aikaa ollut sen verran luokatonta huttua linjoilla, että pieni muistutus kuolevaisuudesta on paikallaan.
Suomeksi: Asiasisältöä niihin viesteihin. Kaikkea, mitä sylki suuhun tuo ei tarvitse tänne heitellä.Vittu mikä tsätti treadi tästäkin on tullut ja aionkin nyt pukea sanoiksi sen mitä aika moni tällä laudalla varmasti näppiksen takana ajattelee;Osiris wrote:Itse ajattelin samaa... Voisi melkeimpä tulla halvemmaksi jos samalla tilaa muutakin.Eddie_88 wrote:Tuo eddie's megastorenkin paita on tosi tyylikäs... Aattelin ite tilata sielt etukäteen jo tuon kiertue paidan
MUA EI AINKAAN KIINNOSTA ETTÄ MITÄ TILAILET JA MISTÄ,TÄÄ EI OLE MIKÄÄN SAATANAN IRKKI!
Sori avautuminen mutta rupes ihan vituttamaan kun täälläkään näköjään saa enää nykyään mitään laadukasta luettavaa.
En minä sillä että meikäläisenkään ulosanti on mitään tajuntaa räjäyttävää mutta jotain rajaa sentään!
Mut ehkä mä alan olla jo liian vanhakin jo näihin nettikeskusteluihin...

Aika ihmeellinen fiilis pitkästä aikaa liittyen siihen, että kiertue ei alkanutkaan tällä kertaa läheltäkään meitä. Tarkoitan sitä, että tuntuu omituiselta lueskella juttuja, kuunnella keikkoja ja katsella kuvia tässä puolisen vuotta ennen omaa keikkaa. Ihan hirveätä kiusantekoa

Kun katsoo kuvia ympäri nettiä, jossa tuttuja on lava täynnä ja lukee viestejä ihan vääpelitason tapaamisista, niin voi olla varma, että tuolla Ausseissa on porukka kokenut sellaisia asioita, jotka eivät unohdu koskaan. Voipi olla, että On the road with Iivis Part II on ihan sairaan mielenkiintoinen.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
^ Juuri katselin taas viimeksi tulleet kuvat sieltä Ausseista niin kyllähän nuo aivan sanattomaksi vetää.
Siellä on varmasti saatu rahoille vastinetta. Äijät tavanneett Bändin jäseniä ja saaneet kokea sitä niin saakelin arvokasta jota rahalla ei saa.
Sitä yhteenkuuluvuuden tunnetta joka noilla reissuilla aina syntyy kun yhdessä ollaan laumassa saman asian ja fiiliksen takia. Eipä tuolla tarvii ventovieraiden kanssakaan pitkästi rupatella kun jo yhteinen sävel on löytynyt ja tuntuu kuin olisi tuntenut jo iät ja ajat. Se on vain jotakin niin upeaa, että siihen ei kyllästy. Olenkin saanut monille ystäville ja tutuille selostaa juuri sitä toisille niinkin ihmeelistä asiaa kuin nähdää samaa keikkaa monta kertaa eri paikoissa ja maissa. Ei saatana sitä vaan pitää saada lisää. Se on Iron Maiden ja sen mukana tulevat kokemukset sekä ihmiset jotka saavat paiskimaan ylitöitä aivan selkä märkänä, että pääsee näille matkoille yhä uudestaan ja uudestaan. Onneksi vaimo sentään jotenkuten ymmärtää tai yrittää sitä ainakin.
Ei sitä vaan pysty paremmin selittämään. Sieltä perheen parista löytyykin sitten se onnellisin ihminen kun tuo "minun" bändini sitten joskus lopettaa!
Siellä on varmasti saatu rahoille vastinetta. Äijät tavanneett Bändin jäseniä ja saaneet kokea sitä niin saakelin arvokasta jota rahalla ei saa.
Sitä yhteenkuuluvuuden tunnetta joka noilla reissuilla aina syntyy kun yhdessä ollaan laumassa saman asian ja fiiliksen takia. Eipä tuolla tarvii ventovieraiden kanssakaan pitkästi rupatella kun jo yhteinen sävel on löytynyt ja tuntuu kuin olisi tuntenut jo iät ja ajat. Se on vain jotakin niin upeaa, että siihen ei kyllästy. Olenkin saanut monille ystäville ja tutuille selostaa juuri sitä toisille niinkin ihmeelistä asiaa kuin nähdää samaa keikkaa monta kertaa eri paikoissa ja maissa. Ei saatana sitä vaan pitää saada lisää. Se on Iron Maiden ja sen mukana tulevat kokemukset sekä ihmiset jotka saavat paiskimaan ylitöitä aivan selkä märkänä, että pääsee näille matkoille yhä uudestaan ja uudestaan. Onneksi vaimo sentään jotenkuten ymmärtää tai yrittää sitä ainakin.
Ei sitä vaan pysty paremmin selittämään. Sieltä perheen parista löytyykin sitten se onnellisin ihminen kun tuo "minun" bändini sitten joskus lopettaa!
-
- Roudari
Helpotti.Toni Brigatti wrote:HelpottikoHanged man wrote:Jukka wrote:Osiris alkaa tästä lähtien miettimään viestiensä sisältöä kahteen kertaan, ennen kuin painaa sitä Lähetä -nappulaa. Nyt on jo pidemmän aikaa ollut sen verran luokatonta huttua linjoilla, että pieni muistutus kuolevaisuudesta on paikallaan.
Suomeksi: Asiasisältöä niihin viesteihin. Kaikkea, mitä sylki suuhun tuo ei tarvitse tänne heitellä.Vittu mikä tsätti treadi tästäkin on tullut ja aionkin nyt pukea sanoiksi sen mitä aika moni tällä laudalla varmasti näppiksen takana ajattelee;Osiris wrote:Itse ajattelin samaa... Voisi melkeimpä tulla halvemmaksi jos samalla tilaa muutakin.Eddie_88 wrote:Tuo eddie's megastorenkin paita on tosi tyylikäs... Aattelin ite tilata sielt etukäteen jo tuon kiertue paidan
Mut ehkä mä alan olla jo liian vanhakin jo näihin nettikeskusteluihin...?

Pyydän anteeksi asianosaisilta ei ole tarkoitus olla näin vittumainen,on vain ollu viimeaikoina liikaa aikaa roikkua netissä...

When the time is up you'll know
-
- Azazel
Noniin. Settilistaa en ole vielä kommentoinut kun tuli haukattua happea tuossa pari viikkoa neidon kuvioista. Heh.
Kyllä tuo Iron Maiden setlist 2008 minusta hyvältä näyttää. Moonchild pisti jo niin leveän hymyn naamalle että muut biisit unohtuvat aika hyvin tuota odotellessa. Youtubesta tsekkasin Moonchildin vuosimallia 08 ja vittu kun kuullosti hyvältä. Aces High, Revelations, Wasted Years, Clairvoyant, RIME OF THE ANCIENT MARINER ja POWERSLAVE pistävät hien pukkaamaan oikein toden teolla. Ja onpahan sekin nyt todettava että itse vain yhden Maiden-keikan, 2006, kokeneena, on ihan OK kuulla ne hitit ja legendabiisitkin nyt sitten eli Trooperit ja muut menevät ihan hyvin. Fear of the Darkin läsnäoloa setissä teemaan kuulumattomana voisi kirota enemmänkin, jos kehtaisi, mutta itse en jaksa tuosta murehtia koska sen verran kova liverykäisy tuo kuitenkin tuppaa olemaan.
Kyllä tuo Iron Maiden setlist 2008 minusta hyvältä näyttää. Moonchild pisti jo niin leveän hymyn naamalle että muut biisit unohtuvat aika hyvin tuota odotellessa. Youtubesta tsekkasin Moonchildin vuosimallia 08 ja vittu kun kuullosti hyvältä. Aces High, Revelations, Wasted Years, Clairvoyant, RIME OF THE ANCIENT MARINER ja POWERSLAVE pistävät hien pukkaamaan oikein toden teolla. Ja onpahan sekin nyt todettava että itse vain yhden Maiden-keikan, 2006, kokeneena, on ihan OK kuulla ne hitit ja legendabiisitkin nyt sitten eli Trooperit ja muut menevät ihan hyvin. Fear of the Darkin läsnäoloa setissä teemaan kuulumattomana voisi kirota enemmänkin, jos kehtaisi, mutta itse en jaksa tuosta murehtia koska sen verran kova liverykäisy tuo kuitenkin tuppaa olemaan.
Samoilla linjoilla Stratocasterin kanssa; kun on sen yhden ja ainokaisen kerran bändin livenä päässyt kokemaan niin eipä tuosta settilistasta viitsi ruveta hirveästi vinkumaan. Pari biisiä voisivat mielestäni surutta päivittää muihin, lähinnä *gulp* Relevations (ei vain kuulu omiin suosikkeihin, ei sitten ollenkaan), Heaven Can Wait ja Fear Of The Dark (sarjassamme "mikä ei kuulu joukkoon!") mutta hyvä näinkin.
Moonchildista vielä sen verran, että tunnustan täten vasta näiden tuoreiden, aivan mahtavien livevetojen katselemisen sytyttäneen kunnolla kiinnostukseni kyseiseen biisiin. (Muistettakoon, että meikällä tuli vasta tuossa vuosi sitten hankittua SSOASS) Eikä se studioversio kyllä vieläkään ole mielestäni yhtä vaikuttava, varsinkaan kitaroiden osalta, mutta livenä näyttää kappale kasvavan ihan toisiin mittoihin: potkii!!
Moonchildista vielä sen verran, että tunnustan täten vasta näiden tuoreiden, aivan mahtavien livevetojen katselemisen sytyttäneen kunnolla kiinnostukseni kyseiseen biisiin. (Muistettakoon, että meikällä tuli vasta tuossa vuosi sitten hankittua SSOASS) Eikä se studioversio kyllä vieläkään ole mielestäni yhtä vaikuttava, varsinkaan kitaroiden osalta, mutta livenä näyttää kappale kasvavan ihan toisiin mittoihin: potkii!!