Saisi kyllä mun puolesta alkaa hieman aikaisemmin kuin vasta kymmenen maissa. Huomenna sitten puolinukuksissa matikan preliin

Moderator: The Killer Krew
Nooo eí just ekalta mutta Peacelta ja So Farilta kyllä. Esim Hook in Mouth olisi kelvannut mitä parhaiten. Mutta annetaan nyt anteeksi kun on pitänyt hirveällä kiireellä treenauttaa uusi kitaristikin.Deathrace King wrote:Ekalta levyltä olis saanu edes yks biisi olla setissä ja 1-2 biisiä olis voinut vielä encorena vetää, niin olis kruunannu illan.
Totta! Vio-lenceäkin tuli, melkein paras keikan odottamisen aloitus kun kaiuttimista alkaa kentälle siirtyessä kuulua Wheels Of Steel.condemned wrote:Niin ja oli ehkä parhaat taukomusat ton kokoisella keikalla ikinä. Saxonia, Maideniä, Morbid Angelia, Overkilliä... kovia tuli.
Paskat! Todellakin toimi, yleisö vaan ei toiminut! Tuntu että ite on öbaut ainoo joka jakso innostua ja riehua ko. numeron aikana. Szatan!Thrashtard wrote:Ashes In Your Mouth ei oikeen toiminu livenä mun mielestä.
Word. Omasta mielestä melkeinpä setin kliimaksi, perkuleen kova veto. Muuten oli ihan mukava keikka, mun mielestä harvinaisen intensiivinen hallikeikaksi, ainakin yleisön puolesta. Megadeth oli tiukka, vaikka Broderickilla vielä vähän haki parhainta virettään, mutta lämppärit eivät olisi voineet vähempää kiinnostaa. Ensiferumin kiipparistia kyllä katseli ihan mielellään.QazKFD wrote:Paskat! Todellakin toimi, yleisö vaan ei toiminut! Tuntu että ite on öbaut ainoo joka jakso innostua ja riehua ko. numeron aikana. Szatan!Thrashtard wrote:Ashes In Your Mouth ei oikeen toiminu livenä mun mielestä.