maidenpoker wrote:Ei mittän ihmellistä tossa valinassa mutta ei olis kyllä mulla ainakaan käyny koskaan mielessä,nimittäin musta parempia ehdotuksia oli vaikka kuinka paljon. No jokaisella on oma mielipide mutta oisin toivonu jotain hieman mielikuvituksellisempaa ja iskevämpää nimeä näinkin jalolle koneelle.
Juuri minustakin näin. Maidenin olisi vaan pitänyt valita mielikuvituksellisempi nimi jalolle koneelle, mutta ilmeisesti ne sitten valitsivatkin ihan tuollaisenn perus nimen...
Ja näinhän siinä kävi, että Maiden valitsi tuollaisen hyvin erottuvan nimen. Ed Force One pystyy lähes kaikkii liittämään Air Force One:een, kun taas ja Rimestä väännetty nimi...kuinka moni älyää suoraan mistä tuo tulee. Ois tietenkin voinut valita omaperäisemmän biisin, mut tuollainen nimi nousee mediassa paremmin
"My son ask for thyself another Kingdom,
for that which I leave is too small for thee"
Eikös ne molemmilla "bändeillä" ole sama, eli Boeing 757. Maidenin kone on vain hiukka hevimpi.
Ja nuo spaissareiden koneen kuvat olivat vasta luonnoksia, ilmeisesti Riggs teippaili lopulliset tarrat sen kylkiin joskus viime vuoden lopulla. Mitä tuosta tekstistä sai selvää...
Olin jo varma omasta The Seventh Albatrossistani Mutta uskoisin että valinnan takana oli nimen iskevyys ja helppous, ja että tuosta saisi hyvin jotain mediaan. Ei, ei tuo nimi minuakaan innosta.
Tuolla foorumillahan oli hyvä kommentti kun joku laittoi että miksi ihmeessä sitten ne runner-up:it pitää arpoa noiden 15:sta kesken. Eiks olisi hieman järkevämpää arpoa kaikkien kesken nuo.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
^Itseä ainakin kiinnostaisi tietää mitkä 6-7 eri nimeä olivat finaalissa. Jokseenkin tylsää, kun ainoastaan voittanut nimi julkaistiin ja palkinnotkin jaetaan sitä ehdottaneiden kesken. Ennemmin lohdutuspalkinnot muita nimiä ehdottaneille.
Täytyy kyllä sanoa, että ei mitään suurta mielikuvitusta eikä kovin maidenmaista laadukkuutta osoita tuo nimivalinta. En nyt yhtäkkiä muista mitä airforceoneja itse laitoin tuohon ekaan viestiin, mutta vähän niin kuin perseestä maku jäi suuhun. Onneksi ei ole kovinkaan isosta asiasta kymysys.