Nowen, Peace with Death

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

Hammer
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Hammer »

^ Lopeta nyt se päteminen. Molempien musiikkimaku on yhtä hyvä/rapaa. Kyllä tännekin TikTakit ja Porcupine Treet putoaa. Nuoleskelua en harrasta, vaan kuuntelen sitä maailman asiallisinta dissaus-levyä, koska se sattuu kuulostamaan minun korviini yhtä loistavalta kuin sinulle vaikkapa Dream Theaterin Images & Words. Jos Sädäri-kama meinaa KD/MF, Root, Priest/Maiden-akselia, niin kuuntelen sitä jatkossakin. Maailman parasta kamaa.

Itkuviestit? Kumpikohan tämän pilailun aloitti postaamalla tänne meikäläisen listoja vain toivossa saada kaikki Death-fanit taistelemaan täysin eroavaa mielipidettä vastaan? Aiemmin sanoit, ettei ole sinun teekupposestasi pois, mutta näyttää olevan, kun pitää tätä täysin tyhjänpäiväistä "keskustelua" jatkaa. Mieluummin menen kuuntelemaan sitä "Sädäri"-kamaa tai vaikka nuolemaan pimperoa. :)
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Älkää ihmeessä lopettako ainakaan!

Image
Ipe
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Ipe »

Hammer wrote:Nuoleskelua en harrasta, vaan kuuntelen sitä maailman asiallisinta dissaus-levyä, koska se sattuu kuulostamaan minun korviini yhtä loistavalta kuin sinulle vaikkapa Dream Theaterin Images & Words. Jos Sädäri-kama meinaa KD/MF, Root, Priest/Maiden-akselia, niin kuuntelen sitä jatkossakin. Maailman parasta kamaa.
Ipe wrote:Täytyy tosin edelleen painottaa, ettei kummassakaan vaihtoehdoissa ole mitään vikaa. :D
Eli jatketaan harjoituksia.
Hammer wrote:Itkuviestit? Kumpikohan tämän pilailun aloitti postaamalla tänne meikäläisen listoja vain toivossa saada kaikki Death-fanit taistelemaan täysin eroavaa mielipidettä vastaan? Aiemmin sanoit, ettei ole sinun teekupposestasi pois, mutta näyttää olevan, kun pitää tätä täysin tyhjänpäiväistä "keskustelua" jatkaa. Mieluummin menen kuuntelemaan sitä "Sädäri"-kamaa tai vaikka nuolemaan pimperoa. :)
:D

Pimperossa ei ole mitään vikaa, tosin on niitä parempiakin ajanviettämistapoja kuin nuolla sitä.

NP: At the Gates - kymmenen sekunnin perusteella kovempaa kamaa kuin Maidenin- ja Deathin tuotannot yhteensä.
Hammer
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Hammer »

Ipe wrote:Pimperossa ei ole mitään vikaa, tosin on niitä parempiakin ajanviettämistapoja kuin nuolla sitä.
Samaa mieltä. Nuoleskelusta on kuitenkin aina hyvä aloittaa harjoitukset, kun kerta näissä keskusteluissa sille linjalle lähdettiin. Pimperon kanssa touhuaminen on kuitenkin X kertaa hauskempaa kuin nämä "mun musamaku on parempi kuin sun" -tarinat. On muuten myös parempi ajanviettämistapa kuin Nowenin/Deathin kuuntelu. :wink:
Ipe
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Ipe »

^ Vaihtelu tosin virkistää. Silloin kun sitä ei ole saatavilla, niin ote voi lipsua hiukan vieraisiin aihepiireihin. Death ja nainen = parasta mitä voi ilman housuja tehdä, ellei Nowenia & naista lasketa mukaan. Lappis ilman housuja tosin on asia erikseen..

Missä Nowen? :(
Last edited by Ipe on Wed Jan 09, 2008 15:24, edited 1 time in total.
Hammer
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Hammer »

^ Burzumin Hvis Lyset Tar Oss -levy ja nainen = ylivoimaista, on kokeiltu.
Lappis ilman housuja? Taitaa olla jo liian kovaa kamaa. :lol:

Takaisin Noweniin. Saako Cursed Or Blessed -demoa enää missään muodossa?
DevilLook
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by DevilLook »

^ mä voin kopsata sen kasetille nyt kun sain kasettidekin skulaa... ihan vaikka kiitoksena päivän viihde tarjonnasta :lol:
Ipe
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Ipe »

Hammer wrote:^ Burzumin Hvis Lyset Tar Oss -levy ja nainen = ylivoimaista, on kokeiltu.
Täytyy kokeilla perjantaina.. ;)
Hammer wrote:Takaisin Noweniin. Saako Cursed And Blessed -demoa enää missään muodossa?
Mun mielestä ei saa, mut jos saa, niin ostan sen välittömästi - nimittäin CaB -levyn jokainen kappale voittaa WHB -levyn kappaleet helposti. What Shall Born Will Die -tsipale on Nowenin kovin.
Hammer
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Hammer »

DevilLook wrote:^ mä voin kopsata sen kasetille nyt kun sain kasettidekin skulaa... ihan vaikka kiitoksena päivän viihde tarjonnasta :lol:
Kasetille = Asiaa!
Sen kasetin kuunteleminen onkin jo liki parasta, mitä voi housut jalassa tehdä.
Ipe wrote:Mun mielestä ei saa, mut jos saa, niin ostan sen välittömästi - nimittäin CaB -levyn jokainen kappale voittaa WHB -levyn kappaleet helposti. What Shall Born Will Die -tsipale on Nowenin kovin.
What Shall born It Will Die on törkeän kova, samoin Legacy. Molemmat löytyvät koneelta, mutta nimikkobiisiä Cursed Or Blessed en ole saanut kuultavaksi missään muodossa.
Ipe
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Ipe »

^ Multa löytyy koneelta. Täytyy kyllä sanoa, että siinä on bändin kovin teos. Päälle 10 minuuttia kissan raiskausta.
Hammer
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Hammer »

Ipe wrote:
Hammer wrote:^ Burzumin Hvis Lyset Tar Oss -levy ja nainen = ylivoimaista, on kokeiltu.
Täytyy kokeilla perjantaina.. ;)
Naista ja Burzumia vai Lappista ilman housuja? :wink:
Ipe wrote:Täytyy kyllä sanoa, että siinä on bändin kovin teos. Päälle 10 minuuttia kissan raiskausta.
Epäilemättä. Täytyy kuunnella sen 13 kertaa, kun demonauha-kasetti löytää Nykäskylään. Jääkaapissa Absinth-huuruissa olisi ainakin kuningaskamaa.
Ipe
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Ipe »

^ Molempia tietty! Lappis ja nainen ilman housuja, minä vieressä.. Perfect Survivor soi taustalla, ahihih..

Kuuntele mielummin yhdeksän kertaa se kappale. Nine.
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Minulta saa Cursed or Bleessed demon satasella. Nyt hopi hopi, kumpi on tosifani?
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

asa wrote:Minulta saa Cursed or Bleessed demon satasella. Nyt hopi hopi, kumpi on tosifani?
Meikä myy 90:lla!!!
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Ipe
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Ipe »

^^ Vain satanen? Mä tarjoan 10000, Indonesian rupia.
Viper
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by Viper »

Hihihi!

Mainostinpas Nowenin nettisivuja (nimellä Probably the best "shittie band" in Finland) Yliopistoni Rock Society laudalla. Sain seuraavan kommentin:
Dakez on Loughborough RockSoc Forum wrote: Hmm - not great, need a better vocalist. Also, I think the drums would benefit from some higher-class production.
Onko Dakez oikeassa? Pitäisikö Lappis heittää ulos Nowenista ja hankkia joku parempi ärisiä tilalle? :lol:
"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
Terminator X
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Terminator X »

Rawhead wrote:^Sulla on vaan huono maku. :hymiö:

Onhan tuo Where Hell Begins aika tujua tavaraa. Mahtaako vaikka mr Lappikselta tai joltakulta muulta vielä löytyä kyseistä levytystä CD-muodossa? Olisin halukas ostamaan.

Nimim. Kurakaaren ystävä
Kaikki kappaleet taitaa olla mennyt. Eli nyt vaan halukkaat myymään huutonettiin sikahinnoin. Koska "Mastermind" itse ei ole käynyt täällä tilannetta päivittämässä niin kerronpa tulevan levyn etenemisestä sen verran, että opettelemme juuri soittamisen alkeita yhdessä ja vaadittavat soinnut alkavat olla hallussa. Nämä soinnut ovat E-duuri, D7 ja Hmaj7. Levy tullaan nauhoittamaan mankalla Lappiksen kämpillä ja siitä sitten kopioidaan halukkaille omat kopionsa.
Last edited by Terminator X on Wed Jan 09, 2008 20:24, edited 1 time in total.
Rawhead
Berserkki
Berserkki

Post by Rawhead »

^Seikka on saletti. Oon kuitenkin valmis tarjoamaan mitä vaan WHB:sta. Siis ihan mitä vaan.

Varmasti tuo tuleva "lätty", kolmen soinnun ränttätänttä, uppoaa muhunkin kuin styroksi järveen. Pelokkaana odotellessa.
"I don't trust anyone who doesn't like Slayer."
-Mike Patton
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Ipe wrote:
Faith No More, Porcupine Tree, King's X ja TikTak jne. -akseli edustaa skeneuskottavaa musiikkimakua?

Lähempänä skeneuskottavaa musiikkimakua lähtentelee mielestäni sinun Nowenin yltiöpäinen nuoleskelu ja kaikenmaailman "Sädäri"-kama, eli Ug(ughugh)-genren läpikäynti. Täytyy tosin edelleen painottaa, ettei kummassakaan vaihtoehdoissa ole mitään vikaa. :D

Väärien faktojen esilletuonti ja itkuviestit vain piti korjata. Muuten jatkan saunan takana taistelua. Die for metal? - Mielummin kuolen Eminemin tahdissa.
Hammerhan tässä koko jupakassa oli ihan asiallinen. Sinun viestihistoriaasi kun lukee niin sieltä löytyy sitä Lappis-nuoleskelua, ei millään pahalla. Sädärin jutut voivat kyllä varmaan tehdä UG-musiikista hyvän irvailun aiheen sinulle itsellesi mutta kun vakavasti ajatellessa pitäisi kyllä tajuta että sitä samaa musiikkia se pienemmänkin piirin tavara on. Hammer ei "itkenyt" tässä jupakassa ollenkaan, vaan perusteli asiansa IMO hyvin.
Deathrace King
Kisälli
Kisälli

Post by Deathrace King »

Terminator X wrote:

Onhan tuo Where Hell Begins aika tujua tavaraa. Mahtaako vaikka mr Lappikselta tai joltakulta muulta vielä löytyä kyseistä levytystä CD-muodossa? Olisin halukas ostamaan.

Nimim. Kurakaaren ystävä
Kaikki kappaleet taitaa olla mennyt. Eli nyt vaan halukkaat myymään huutonettiin sikahinnoin. Koska "Mastermind" itse ei ole käynyt täällä tilannetta päivittämässä niin kerronpa tulevan levyn etenemisestä sen verran, että opettelemme juuri soittamisen alkeita yhdessä ja vaadittavat soinnut alkavat olla hallussa. Nämä soinnut ovat ovat E-duuri, D7 ja Hmaj7. Levy tullaan nauhoittamaan mankalla Lappiksen kämpillä ja siitä sitten kopioidaan halukkaille omat kopionsa.
Rawhead wrote: ^Seikka on saletti. Oon kuitenkin valmis tarjoamaan mitä vaan WHB:sta. Siis ihan mitä vaan.
Niin, minultahan näitä vielä löytyy. Lappis ilmoitti, että voin myydä nämä pois, kun se ei jaksa hakea. En minä nyt kehtaa näitä mihinkään huutonettiin laittaa tietenkään :roll: Ota yhteyttä Rawhead jos plättyä kaipaat, niin katsotaan mitä voidaan tehdä.
facebook.com/mutantblastband
Sir
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Sir »

Terminator X wrote:

Nimim. Kurakaaren ystävä
Kaikki kappaleet taitaa olla mennyt. Eli nyt vaan halukkaat myymään huutonettiin sikahinnoin. Koska "Mastermind" itse ei ole käynyt täällä tilannetta päivittämässä niin kerronpa tulevan levyn etenemisestä sen verran, että opettelemme juuri soittamisen alkeita yhdessä ja vaadittavat soinnut alkavat olla hallussa. Nämä soinnut ovat ovat E-duuri, D7 ja Hmaj7. Levy tullaan nauhoittamaan mankalla Lappiksen kämpillä ja siitä sitten kopioidaan halukkaille omat kopionsa.
Oikein ja erittäin Tr00!!! Mastermind meni piiloon, koska haluaa suosionsa rajoittuvan treeniksen nurkasta toiseen. Ja se on aivan oikein.

Ihme perseilyksi tämäkin thread mennyt. Oikeasti Lappis vetäisi teitä kaikkia pataan ja/tai perseeseen, jos vain miehen tapaisitte. :lol:
Paskalla metallilla on tekijänsä.

2002-2015 ja 2016->
2014-2015
1996-2001
1989-1996
Terminator X
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Terminator X »

Rawhead wrote:^Seikka on saletti. Oon kuitenkin valmis tarjoamaan mitä vaan WHB:sta. Siis ihan mitä vaan.
Lähetäpä bändille kokovartalokuva itsestäsi ( alastomana tietty ) niin eiköhän me keksitä mitä tarjottavaa sulla voi olla.

Tää keskustelu on kyllä aivan totaalisen perseestä. Hirveä päteminen tietyillä henkilöillä päällä. Ei se Lappis oikeasti ole niin kiva, että hänen suosioon kannattaisi yrittää päästä :lol:

No, ainakin bändi pysyy ihmisten muistissa edes jollain tavalla 8)
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

www.nowen.tk

Sieltähän nuo COB-demon biisit on imutettavissa. Ja yhteyttä Deathrace Kingiin, häneltä löytynee WHB-levyä
"To be alive is more than just breathing"
Iron Constable
Crusader
Crusader

Post by Iron Constable »

Samaa mieltä Hammerin kanssa. Nowen pesee helposti Deathin. Ai miksikö ? No siksi, että mulla on Nowenin Where Hell Begins, muttei yhtään Deathia, koska se on oikeasti aikamoista kuraa. Tai oli mulla se Scream Bloody Core älppäriltä äänitettynä kasetille !, mutta ei sitä kauaa jaksanut kuunnella. Vähän vaan silloin teininä, kun piti saada niitä äijäpisteitä, ihan sama Morbid Angelin ja muun kuran kanssa. Parasta noissa levyissä oli häijyt kannet, nykyään oma peilikuvakin pelottaa enemmän. Onneksi tulin järkiini ja lopetin sen röhinäkauden alkuunsa joskus 90-luvun alussa, keskityin kunnon heavyyn, eli melodiseen metalliin ja etenkin poweriin.

Ja Where Hell Beginsin olen jopa kuunnellut useamman kerran, arvostellutkin, kun kerran Lappis promokappaleen lähetti. Olen liikuttunut, vieläkin. Kovasta imagostaan huolimatta Lappiksella on kuitenkin kultainen sydän.
Nykyään melkein kaikki on jännää.
Ipe
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Ipe »

Stratocaster wrote:Hammerhan tässä koko jupakassa oli ihan asiallinen. Sinun viestihistoriaasi kun lukee niin sieltä löytyy sitä Lappis-nuoleskelua, ei millään pahalla. Sädärin jutut voivat kyllä varmaan tehdä UG-musiikista hyvän irvailun aiheen sinulle itsellesi mutta kun vakavasti ajatellessa pitäisi kyllä tajuta että sitä samaa musiikkia se pienemmänkin piirin tavara on. Hammer ei "itkenyt" tässä jupakassa ollenkaan, vaan perusteli asiansa IMO hyvin.
Meniköhän mulla nyt jokin ohitse? Pitäiskö sun mennä jonnekkin tietovisaan, kerta niin viisasta juttua heität? On tainnut joltain mennä ohitse ja lujaa tämä "pilke silmäkulmassa" -lastentarha keskustelu. Ehkä aika avata silmät ja päästä sieltä eskarin kolmannelta kohti oikeita aaltopituuksia.

Hammer, tuon Prahasta Absinthit, kolautellaan huiviin ne taas joku musta viikonloppu, Rootin pauhaessa taustalla.

Nowen > Witheria (tosin kummankin uusin vielä kuulematta)
Post Reply