Iron maiden new yorkissa 1982. Kappaleet children of the damned ja number of the beast+ 22 acacia avenuesta pätkä.
Jessus sentään ku tuntuu bändi olevan liekeissä. Helvetti ku se aikakone joskus keksittäis.
Iron Maiden - Transylvania + Dave Murray guitar solo
31.3.1981 Palasport,Milan, Italy
Ekaa kerta näin kun steve huuta mikkiin yksin. http://youtube.com/watch?v=C-5zb6D9qqM
Kiillotti vähän kuvaa Blazesta minun silmissäni tuo Virtual keikka. Onkos tämä vielä niiltä keikoilta, jonka jälkeen ukko sai lähteä bändistä? Livenä äijä näyttää olevan parhaimmillaan uskottavampi kuin Doogie White, jonka kanssa kisasi pestistä viime metreille. En silti ymmärrä, miten tuolla äänellä kiilataan Marco Hietalan ohi. Faktahan on, että Harris oli kuunnellut Tarotin To live forever levyn.
"Ihan perseestä vittu. Mitä nämä ihmiset, mitä täällä on tavannu, tajuaa itsemurhasta. Ei vittu mittään. Mutta me tykätään vaan niin paljon." Sentencedin Sami Lopakka Saksan maalla syyskuusa 1996.
Toxic Enema wrote:Kiillotti vähän kuvaa Blazesta minun silmissäni tuo Virtual keikka.
Toden totta. Paljon parempaa kuin muistinkaan. Kyllä kelpaa fiilistellä
151106 Helsinki
180708 Helsinki
080810 Pori
080711 Helsinki
200713 Helsinki
290616 Hämeenlinna
260518 Tallinna
290518 Helsinki
040622 Hyvinkää
030623 Tampere
040623 Tampere
Toxic Enema wrote:Kiillotti vähän kuvaa Blazesta minun silmissäni tuo Virtual keikka. Onkos tämä vielä niiltä keikoilta, jonka jälkeen ukko sai lähteä bändistä? Livenä äijä näyttää olevan parhaimmillaan uskottavampi kuin Doogie White, jonka kanssa kisasi pestistä viime metreille. En silti ymmärrä, miten tuolla äänellä kiilataan Marco Hietalan ohi. Faktahan on, että Harris oli kuunnellut Tarotin To live forever levyn.
Eihän Blaze äänellä mennytkään Marcon ohi vaan kansalaisuudella.
Iron Maiden Is Very British.. eikä siinä muita kansalaisuuksia tulla näkemään. Blaze oli myös maidenille tuttu ennestään. Tämän kansalaisuus-asian Steve on tunnustanut DJ Neal Kay:lle (Paul Stenning kirjasta)
Kuinka varmaa tietoa Marco Hietalan ehdollaolo Iron Maideniin ylipäänsä on? Itse olen toki kuullut kyseisestä ehdokkuudesta ties kenen suusta mutta mitään virallisempia lähteitä kyseiseen tietoon ei ole tullut vastaan. Onko Steve itse puhunut aiheesta jotain?
^Eiköhän näissä keskusteluissa ole mukana vahvasti sinivalkoiset lasit. Itse en uskoa hetkeäkään, että Hietala olisi oikeasti ollut varteenotettava laulaja IrMalle. Miehestä kun ei saa brittiä tekemälläkään.
Moi!
Kyllä tuo velipoika pääsi tilalle seitsemän ja tää tieto tuli Nalle Östermanilta, kun mies jututti Maidenin miehiä uuden laulajan valinnan jälkeen.
Olivat ihmetelleet miten jostain Suomesta asti löytyy varteen otettavia vakalisteja. Marko laittoi niille viimeisimmät levyt ja lauloi muutamat niitten "hitit" päälle studiolla.
Ikävä että valitsivat sen "drinking buddyn" bändiin, koska voidaan kai väittää ettei tämä uusi äijä ollut mistään kotoisin, varsinkin jos Bruceen verrataan.
Tuommosta on kirjoitellu Sakari Hietala ( Marcon veli, Tarotin kitaristi) Tarotin foorumille 2003.
Maiden todistettu:
06.07.05 Hellsinki 14.11.06 Hellsinki
15.11.06 Hellsinki 20.06.07 Rooma
01.07.08 Pariisi 02.07.08 Pariisi
18.07.08 Hellsinki 19.07.08 Tampere
Tästä vuodelta 1996 liveä Etelä-Amerikasta. Taitaa olla Blazen "parempia" keikkoja, tosin äänenlaatu nyt on mitä on. Wrathchild ja Blood on the World´s hands ainakin jyräävät täysillä. Ja jotkut ongelmabiisit menevät ehkä vähän paremmin kuin yleensä...
Dave Murray sanoi vuonna 2003 kun kysyttiin Hietalasta, että neljän parhaan joukossa oli yksi pohjoismaalainen, jonka nimeä muista.
"Ihan perseestä vittu. Mitä nämä ihmiset, mitä täällä on tavannu, tajuaa itsemurhasta. Ei vittu mittään. Mutta me tykätään vaan niin paljon." Sentencedin Sami Lopakka Saksan maalla syyskuusa 1996.
Toxic Enema wrote:Dave Murray sanoi vuonna 2003 kun kysyttiin Hietalasta, että neljän parhaan joukossa oli yksi pohjoismaalainen, jonka nimeä muista.
Tänä vuonna kun euroviisuja erehdyin kattomaan, nii siellä sanottiin että Islannin edustaja oli myös yrittäny Brucen tilalle aikoinaan. On näköjään pohjolan poikia ollu useampi yrittämässä.