Tänään kuuntelin pitkästä aikaa Killers-levyn ja Genghis Khan on kyllä aivan mahtava biisi. Monipuolinen, rankka, melodinen ja virtuoosimaisesti soitettu. Vittu paras! Killersin soundit toimii kyllä muutenkin hienosti, etenkin kun uusilla vehkeillä tuli kyseistä levyä ekaa kertaa kuunneltua.
Edward_The_Great wrote:Itse valitsin The Ides Of Marchin pienistä tunne syistä
Erinomainen kappale,mutta tuli siitä vain niin äkisti mieleen Dance Of Death kiertueella vedettynä. Meinas tulla tippa linssiin.
Eihän The Ides Of Marchia ole edes vedetty Dance Of Death tourneulla? . Tarkoitat kai 2005 kesän Early Days tourneuta?
Taisi Edward tarkoittaa DoD:n soittamista livenä. Tosin tämäkin päätelmä vaati ajatustyötä jonkin verran, ei ollut mikään maailman selkein (vihje) viesti.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Tulipa tuokin sit valittua täysin fiilispohjalta. The Ides Of March. Hn soolo tossa biisissä on niitä ensimmäisiä mitä tuli finninaamana opeteltua ah niin kauan sitten.
Valintaan vaikutti varmasti myös Early Daysin introna käyttö. Sen verran on kovaa kamaa nuo buutit kun niitä taas on jonkun verran tullu kuunneltua.
"You can live with dignity, but you can't die with it..."
Genghis Khan.Aivan uskomaton tunnelma ja Cliven soitto on aivan ilmiömäistä.Transylvania pääsee erittäin lähelle.
Sydän pettää joutomaalla, kylmän kaataminen rikkoo kuuman astian.Tanssitalolla takana vaaran kenties tyttöjoukko kerää kolehdin, sitten juovuttaakseen juhannusmorsiamen, viikko häitä ennen.
Ääni meni Losfer Wordsille. Kuuntelin tässä yhtenä päivänä Powerslaven ja tämä iski kovaa ja varmistui samalla se että Losfer Words on minulle SE Iron Maiden -instrumentaali. Pidän myös The Ides of Marchista paljon, mutta Transylvania sekä Genghis Khan eivät aiheuta minulle mitään erikoisempia tuntemuksia. Eli periaatteessa toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Näin se on.
The Ides Of March kolahtaa ja kovaa, Early Days-kiertueella 6.7 ai että oli hienoa kun pärähti soimaan ja halli huutaa täyttä kurkkua, tulee melkeen tippa linssiin kun muistelee sitä Losfer Words (Big 'Orra) ja Transylvania jakavat kakkossijan.
Mulla oli THe Ides Of March vastaan Transylvania. Idesin puolelle kallistui, vaikka Transylvania hieno biisi on myös, as Edward said, pienistä tunnesyistä se voitti
kyllä vähän joutui miettimään Transylvanian ja Losfer Wordsin välillä, mutta mietintäni jälkeen paras instrumentaali on Losfer Words (Big 'Orra), joka on kaiken kaikkiaan todella hieno biisi.
Enpäs ollut tähänkään vielä muistanut vastata, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Eli paras instrumentaali on mielestäni ehdottomasti The Ides Of March. Se on vaan jotenkin niin tunnelmallinen ja hieno biisi, upea aloitus Killers-albumille.
Transylvania on kyllä todella mahtava varsinkin lopussa soitto kulkee todella hienosti. Losfer Words toimii myös mutta taso heittelee biisin sisällä liian paljon. The Ides Of March on myös hyvin soitettu mutta sitä ei periaatteessa pysty livenä soittamaan kuin introna.Genghis Ghan on melko huono Burrin rumputyöskentelyä lukuunottamatta.
Transylvaniaa äänestin. On se vaan legendaarisin noista. The Ides Of March on myös hyvä, ja aivan huippu introbiisi. Sopii tosi hyvin yhteen Wrathchildin kanssa.
-Up the Irons-
The Ritual Has Begun, Satan's Work Is Done. 666 The Number Of The Beast. Sacrifice Is Going On Tonight.
Kyllähän Genghis Khan vie ylivoimaisen voiton. Biisi on instrumentaaleista ainoa oikeasti tarpeeksi mielenkiintoinen lauluttomaksi biisiksi. Kai se on mielikuvituksettomuudesta kiinni, muttei minulla ainakaan Mongolia tule tästä mieleen sitten millään.
Me. The Chosen One?
They chose me!!!
And I didn't even graduate from fuckin' high school.
yanic wrote:Kyllähän Genghis Khan vie ylivoimaisen voiton. Biisi on instrumentaaleista ainoa oikeasti tarpeeksi mielenkiintoinen lauluttomaksi biisiksi. Kai se on mielikuvituksettomuudesta kiinni, muttei minulla ainakaan Mongolia tule tästä mieleen sitten millään.
Täysin samaa mieltä. Outoa että Genghis Khan on viimeisenä äänestyksessä. Imo kaikkein monipuolisin ja mielenkiintoisin instrumentaali Maidenilta.
There are times when I've wondered
And times when I've cried
When my prayers they were answered
At times when I've lied
But if you asked me a question
Would I tell you the truth
Now there's something to bet on
You've got nothing to lose
Ides Of March on semmone mahtipontinen intro,joka toimisi paremmin jonkun muun levyn alussa kuin Killers.Se taitaa kyllä olla noista paras,vaikea päättää.Annetaan nyt Ides Of Marchille ääni,kun sitä ei niin paljoa ole äänestetty.
^Minkä levyn alkuun sitten sopisi paremmin ? Itse en näe biisille mitään parempaa paikkaa kuin Killers levyn avaaja ja loistava "pohjustus" wrathchildille. Mielelläni siis otan vastaan perusteluja ja ehdotuksia että minne kyseinen kappale pitäisi sijoittaa ?