On muuten aikalailla sama tilanne nyt täälläkin suunnalla.Dante wrote:muttei mitään fiilistä itellä kun ottaa muut asiat päähän niin paljon.

Moderator: The Killer Krew
Piti pitää korkki kiinni Uuteen Vuoteen asti, mutta kyllä se tänään aukeaaAsamael wrote:On muuten aikalailla sama tilanne nyt täälläkin suunnalla.Mutta ehkä se siitä korjaantuu, kun nauttii vähän Tapiota tuossa.
Mielestäni Axxis oli "ihan ok", melko tylsiä muilta pöllittyjä hieman muunneltuja riffejä ja näin päin pois. Mutta hyvin vetivät ja hyvin oli jengi mukana.Asamael wrote:Elikkä kuulkaas kaikki semmonen juttu, että Axxis = yksi aliarvostetuimmista melodisen metallin sanansaattajista. Kokenut, mutta energinen livebändi tarttuvilla melodioilla. Mitä muuta sitä pieni saksahevifani tarvitsee??
Kaikki mahdollinen? Hyvä, että jollekkin putos, mua ainakin rupes vituttaan yksistään Rebellion in Dreamlandin katkasu oikeen kunnolla! Ride the Sky nyt tietenkin oli kova.tsorl wrote:GR:n setti oli parantunut paljon sieltä kiertueen alkupäästä ja nyt tuli Rebellion, Somewhere ja kaikki mahdollinen. Ja Ride the Sky oli kivikova!
Et tälläkertaa vie viimeistä minun nenän edestä, kun en ole Kaapelitehtaalle menossaHese wrote: Saas nähdä onko huppareita tänään stadin keikalla, itse ainakin ostin viimeisen tampereella. Rumpusoolon olisi kyllä voinut jättää väliin.