McBrain vs. Burr
Moderator: The Killer Krew
Sanon Nicko. Kaverilla on hiton elävä livetyöskentely, ja osaa se pitää hauskaakin. Jätkä tanssii jotakin kansantanssia Rock in Riossa Clansmanin aikana ja tahdittaa yleisöä Sign of the Crossin alkupuoliskolla. Taistelee suuresti Janickin kanssa yleisön huomion kerjäämisestä. Vaikka miestä ei näekään settinsä takaa, kyllä hän jotenkin kansan huomion saa. Soitellut myös kauemmin kuin Clive. Eli siis Niko McAivo.
-
- Lentäjä-Ässä
McBrain vie kyllä minun mielestäni tässä voiton sillä hänen tulonsa toi huumoria Maideniin ja muutenkin hän sopii paremmin Maidenin rumpuja paukuttelemaan. Soittotaitoja voidaan vertailla vaikka kuinka paljon ja juuri tässä kategoriassa Burr pääsee aika lähelle mutta McAivon karisma ja asenne näkyvät myös hänen rumputyöskentelyssään. Burr oli kyllä hyvä rumpali mutta kun taitoerot ovat niin pieniä niin McBrainin energia ja huumori kallistavat pultit hänen puolelleen.
Kyllähän Nicko on parempi. Nicko on energisempi ja humoristisempi kuin Clive. Nickolla on muutenkin parempi soittotekniikka Clivellä.
Ei sillä onhan Clive huippu rumpali. Minun on kuitenkin hieman vaikea kuvitella Cliveä Maidenin nykykokoonpanoon. Nicko on kuitenkin
se Maidenin rumpali, aivan kuten Bruce on Maidenin "oikea" laulaja.
Ei sillä onhan Clive huippu rumpali. Minun on kuitenkin hieman vaikea kuvitella Cliveä Maidenin nykykokoonpanoon. Nicko on kuitenkin
se Maidenin rumpali, aivan kuten Bruce on Maidenin "oikea" laulaja.
-Up the Irons-
The Ritual Has Begun, Satan's Work Is Done. 666 The Number Of The Beast. Sacrifice Is Going On Tonight.
The Ritual Has Begun, Satan's Work Is Done. 666 The Number Of The Beast. Sacrifice Is Going On Tonight.