Jaa, no hyvä. Eihän tässä sitten mikään kiire ole.AttE wrote:viikko ennen keikkaa arvotaan noi voittajat. Eli veikkaan että vielä ainaki puoli vuotta.

Moderator: The Killer Krew
FCeen paitojen kokotaulukko wrote:
VESTS: Small - 32", Medium - 34", Large - 36-38", XL - 40-42"
T-SHIRTS: Small - 36", Medium - 38", Large - 40", XL - 42-44", XXL - 46-48", XXXL - 52-54"
Itsehän en noista ymmärrä mitään muuta kuin sen että koot menevät FC-Paidoissa hieman tarkemmin kuin noissa megastoren paidoissa. Toivottavasti oli kuitenkin jotain apua.Eddies megastoren paitojen kokotaulukko wrote:
Small = 36 - 38 inches or 90 - 95 cm
Medium = 38 - 40 inches or 95 - 100 cm
Large = 40 - 42 inches or 100 - 105 cm
X Large = 44 - 46 inches or 110 - 115 cm
XX Large = 46 - 48 inches or 115 - 120cm
XXX Large = 50 - 52 inches or 127 - 132cm
Itse uusin FC:ni 6kk tauon jälkeen n. viikko ennen Suomipiljettien myyntiä ja puhelimessa Laz sanoi, jotta paita tulee. Itse otin kokoa L kun kaikki muutkin paidat siinä koossa. Tosin ei ole vieläkään näkynyt paitaa, vaikka luottokortilla siis puhelimen välityksellä maksu hoidettiinJilona wrote:Onko joku tilannut/saanut tuota fan clubin valkoista nimipaitaa? Itse tilaisin jos vain osaisin päättää kumman mallin tilaan (miesten paita vai naisten toppi) ja sitten on seuraavaksi koko-ongelma... Eli pitäisi tietää onko puserot kovin pientä mallia vai isokokoisia. Onko kokemusta??
No ei ainakaan ole puheluihin tai viesteihin vastannut. Taitaa olla aika kiirustaVoimanorja wrote: Yleisestikin kaikissa asioissa (IMOC:in ulkopuolella) on helpompi ottaa ja soittaa itse Lazille. Itse ainakin saanut hoidettua kaiken ongelmitta sitä kautta.
Juu, eli mulle tuli XL- T paita ja on nää ihan reilun kokoisia, Menee kyllä mutta nyt jos tilaisin niin ottasin L koon!Jilona wrote:Onko joku tilannut/saanut tuota fan clubin valkoista nimipaitaa? Itse tilaisin jos vain osaisin päättää kumman mallin tilaan (miesten paita vai naisten toppi) ja sitten on seuraavaksi koko-ongelma... Eli pitäisi tietää onko puserot kovin pientä mallia vai isokokoisia. Onko kokemusta??
Ui vittu mä menin sekasin ku huomasin lehden tulleen ja menin iha vielä sekaisemmaksi, kun sisällä olikin Iron Maidenin joulukortti nimmareilla!!!HikiNeito wrote:Juu uusi lehti tuli. Mukana oli myös joulukortti nimmareilla. "JINGLE BALLS!"