Ärsyttävin Maiden biisi?
Moderator: The Killer Krew
^Livenä se on mahtavuus.(Ja levyllä).Joka ukolta hieno suoritus sillon, kun menee putkeen. Toivottavasti saavat sen pysymään kasassa ensi kierroksella..
Mulle "Don´t look to the eyes of a stranger" oli pitkään vain tylsä valssi. Vaan jumaliste, mikä myllytys lähtee käyntiin kohdasta 04.35...
Jeesus. Soittakaa vitun kovaa.
Mulle "Don´t look to the eyes of a stranger" oli pitkään vain tylsä valssi. Vaan jumaliste, mikä myllytys lähtee käyntiin kohdasta 04.35...
Jeesus. Soittakaa vitun kovaa.
"When Gabriel lies sleeping,
This child was born to die"
This child was born to die"
-
- Hell Rat
Ainut jonka yli yleensä levyä kuunnellessa hypin...
... on Remember Tomorrow Sitä ei vaan jaksa kuunnella. Ihan aina. Joskus se kyllä menee.
-
- Vempare
-
- Lentäjä-Ässä
^Ei se Virus nyt ehkä kaikkein ärsyttävin ole, mutta tylsä ja mitäänsanomaton silti. Ei todellakaan mikään sopiva aloitus Best Of The Beastille vaan olisi voinut lykätä sen jollekin Virtual XI:lle muun kuran joukkoon. Jos videon kera tästä erehtyy nautiskelemaan sitten ylittyy tuo ärsyttävyyskynnyskin. Ilman sen parempaa tietoa epäilisin, että Harris on taas ollut kameran takana tekemässä taikojaan. Hirvittävää epileptisiä kohtauksia aiheuttavaa paskaa.
-
- Azazel
Minusta siinä, että ei pidä Viruksen musiikkivideosta on saavutettu juuri se, mitä videolla yritettykin saavuttaa. Musiikkivideoiden funktio muuten kuin promoamisen välineenä on muutenkin aika yhdentekevä.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Niin joo... Kyllä mä ne sanat olen tajunnut, mutta enpä ole videota ajatellut tuolla tavalla. Siinä mielessä se on kyllä onnistunut.Stratocaster wrote:Eikös Virus ole aikalailla keskisormennäyttö medialle ylipäänsä? Joten video on juuri passeli.reptile wrote:Se Viruksen video on jotain todella ärsyttävää. Sitä ei pysty edes katsomaan. Kappale tosin on hyvä, mutta en kyllä ymmärrä mikä tarkoitus sillä videolla on.
Try to hold some faith
in the goodness of humanity...
IRON MAIDEN FOREVER!!
in the goodness of humanity...
IRON MAIDEN FOREVER!!
Viruksessa menee vähän turhan kauan, että päästään asiaan. Muuten biisi on oikein mainio, vaikka musiikkivideo onkin kaikkine psykedeelisyyksineen luultavasti huonoin näkemäni video ikinä. Ilmeisesti tällä yritettiin saavuttaa jotakin hienoa ja taiteellista, mutta lopputulos olikin kuusi minuuttia totaalista kamaluutta.
Eli siis noin suomeksi sillä ei ollut mitään muuta sen taiteellisempaa tahi syvällisempää tarkoitusta, kuin tehdä todella paska musiikkivideo. Vittuilukin on taitolaji.Meadow wrote:Ilmeisesti tällä yritettiin saavuttaa jotakin hienoa ja taiteellista, mutta lopputulos olikin kuusi minuuttia totaalista kamaluutta.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
- Hang-Around
Innocent Exile, Virus ja Man On The Edge.
Ne eivät vain yksinkertaisesti mee mulla päähän, tai siis menee mut läpi pään...
Ja Innoxent Exile on aivan hirvee ku se biisi lähtee menee.
Viruksessa onkin sitte tylsä alku, mutta muuten biisi on ihan kuunneltavissa. Ja Man On The Edgea en jaksa kuunnella.
Ne eivät vain yksinkertaisesti mee mulla päähän, tai siis menee mut läpi pään...
Ja Innoxent Exile on aivan hirvee ku se biisi lähtee menee.
Viruksessa onkin sitte tylsä alku, mutta muuten biisi on ihan kuunneltavissa. Ja Man On The Edgea en jaksa kuunnella.
** Iron Maiden **
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
-
- Roudari
Suunnilleen kaikki Baylen aikaiset biisit on huonoja ja ärsyttäviä, lukuunottamatta Man on the Edgeä, Lord of the Fliesiä ja sitä Angel and the Gambleria! Ja reunionin jälkeen Brave new wordiltä löytyy kanssa tusinatavaraa oikein kunnolla, Dance of Deathiltä lähinnä nimibiisi ja avausraita ovat turhakkeita.
-
- Roudari
^ Dance Of Deathilta nimibiisi turha?
Oon kyllä aikalailla eri mieltä. Sehän on sen levyn parhautta! Ja livenä se vasta kunnolla oikeuksiinsa pääsee.
Yhteen biisiin on saatu hienosti sekä rauhallisempaa, että rankempaa tunnelmaa.
Se tunnelmahan siinä biisissä on käsin kosketeltava, ja se tekee siitä niin hienon.
Oon kyllä aikalailla eri mieltä. Sehän on sen levyn parhautta! Ja livenä se vasta kunnolla oikeuksiinsa pääsee.
Yhteen biisiin on saatu hienosti sekä rauhallisempaa, että rankempaa tunnelmaa.
Se tunnelmahan siinä biisissä on käsin kosketeltava, ja se tekee siitä niin hienon.
"Look, there's an albatross! ...Oh, I'm sorry, but it's a seagull."
-
- Taka-ampuja
^ En kyllä löydä Dance Of Deathista mitään rankkaa. Ihme polkkakuvioita siinä lopussa, pilaa tunnelman aika lahjakkaasti. Hyvä biisi, mutta vähän ylipitkä ja sortuu just joksikin kansantanssimusiikiksi. En ole ikinä tämän biisin hehkutusta ymmärtänyt. Tosin alku on hieno ja tunnelmallinen, ja siinä kohtaa kun rummut tulee mukaan on biisi huipussaan, mahtavaa.
-
- Roudari
Hassua sinänsä, sillä meikäläiseen WED iskee kuin miljoona volttia (kliseinen korkkarilaina, mutta tuntui sopivan). Maidenin paras aloitusbiisi. Kipinät lentävät heti kun Nicko täräyttää sen rumpuintronsa.Maaster wrote:Virus ja Where eagles dare. Virus on jotenkin liian pliisu, ja WED ei vain jostain syystä iske.
"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
-Hector