Vielä enemmän kuin vikaa on suomennoksessa, on sitä minun englannintaidoissani.Jussi K wrote:Lukekaas vain enklanniksi, aina parempi niin. Suomennoksessa aina jotain vialla kuitenkin.

Moderator: The Killer Krew
Täysin totta! Tuo biisi on ollut yksi suosikkibiiseistä jo pitkään. Voe elämä, kun pää meinasi räjähtää, kun vetivät tuon Tavastialla.Dino wrote:Nythän on niin, että Saxon on tehnyt yhden parhaista melodisista hevibiiseistä ikinä, kappaleen nimeltä And The Bands Played On.
Taisin pudota kärryiltä, mutta ainakin Wackenin keikalla 2004, joka siis oli osa Lionheart -kiertuetta, Glockler vieraili rummuissa muutamassa biisissä Michaelin soittaessa kuitenkin pääosan.Finnish Eddie wrote:^^ Öö käsitinkö oikein eli tuo Chronicles on eri dvd kuin To Hell And Back Again? Eli siinä oli Wackenin 2001 veto ja tällä uusimmalla 2004 Wackenin veto? Ainakaan 20000 Feetiä ja Strong Armia ei ollut tällä uudemmalla Wackenin setissä...
Just kattelin uusimman 1. dvdn siinä Jörg Michael oli rumpalina Lionheart-kiertueella. Vain viimeisellä biisllä (Flying On The Edge) vilahtaa kuvia myös Nigel Glocklerista... Ilmeisesti "täytebiisi" jota ei soitettu keikalla?
Ei mitiä, kiitos myös sinne päin, kuvien ottamisestaAsamael wrote: http://irc-galleria.net/view.php?nick=A ... d=67899835
Ja scorpparille kiitokset tästä kuvasta.
Onko sulle sellainen orkesteri tuttu kuin Angel Witch? Nimetön esikoislevynsä vuodelta 1980 on minun korvissani yksi parhaista NWOBHM-ajan levytyksistä ehdottomasti.scorpions wrote:Tällä hetkellä kova Saxon buumi menossa täälläpäin, on se vaan niin kova pändi
Def Leppard! Saxon jäänyt mulla jotenkin aika vähälle kuuntelulle. Viisi levyä multa löytyy, mutta ei vaan ole jaksanut innostua. Ei bändissä sinänsä ole mitään vikaa, mutta jokin vaan ei iske. Hyviä biisejä on paljon, mutta mutta... fiilisjuttuja. Ehkä vielä joku päivä iskee sitten oikein kunnolla. Innocence Is No Excuse on oikein mainio levy ja se on parasta mitä olen tältä bändiltä kuullut. Wheels Of Steel ei jää paljoa siitä jälkeen.Stratocaster wrote: Mutta kyllä Saxon on ehdottomasti kovin NWOBHM-ryhmä, Maidenin jälkeen.
scorpions wrote:SAUNA OPEN AIR: SÄÄTÖÄ SAXONIN KANSSA
Jo varmistettu Saxonin keikka Saunassa on aiheuttanut hämmennystä fanien keskuudessa, koska bändin omilla sivuilla samelle päivälle on listattu keikka Saksassa. Asiaa selvitellään, ja tiedotamme on line kunhan asia selkiää.
Eli katsottuani tuonne Saxonin kotisivuille tuolla Saunapäivällä lukee
08.06.08 Germany - Rock Im Park
^Pahaa pelkään että jos molemmat on buukattu, niin Sauna noista vaihtoehdoista tippuu