Iron Maiden @ Tampere Ratinan Stadion 19.7.2008
Moderator: The Killer Krew
-
- Bugstomper
^^^ & ^^^^^Vaikka nyt onkin niin että foorumilla on varmaan paljon uusia Maiden-faneja ja keikalle lähtijöitä, ja into on kova, niin saa noita kysymyksiä hiukan miettiä ennen kirjoittamista. Google on hieno keksintö. Samoin tämän foorumin LUKEMINEN olisi suotavaa. Foorumilla on niin paljon TIETOA kuin vain Maidenista/keikoista voi saada. Ei ole tarkoituksenmukaista kysyä sadatta kertaa jotain asiaa kun vastaus pienellä vaivalla ja HAKU-toiminnolla varmasti löytyy. The Prisoner
Mä lukeudun tähän myös, prkl hämää joskus olla lyhyt. 14.11 en nähnyt käytännössä mitään vaikka olinkin tokassa rivissa. Onneks asia tuli korjattua 15.11 kun heiluin eturivissä .Karpaasi wrote:...Osa jengistä taas ei näe mitään, kuten tyttöystäväni, joka on nyt sen 170cm.nyrhinen wrote:Mä en ymmärrä tota ilmiötä, missä katsomo menee ennen kenttää.
Katsomo, varsinkin läheltä lavaa, on erittäin mainio vaihtoehto kenttään verrattuna.
Ratinallehan en mene, sillä sama keikkahan siellä tulee kuin Stadikallakin.
Ja kyllä, kerran oon katsomosta Maidnenin nähny ja sillon tosissaan NÄKI ihan kaiken ja hahmotti koko homman. Muuta kyllä mä olen kenttä ihminen silti

"Egotism is the anesthetic that dulls the pain of stupidity." - Frank Leahy
-
- Kundalini
"Kokenut" Maidenfani vastaa: 30€-35€, säkällä 25€.Xhunter wrote:Tietääkö kukaan kokenut maiden fani, että paljonko tuollainen kiertuepaita voisi maksaa paikan päällä?
EDIT: eli siis enemmän.
Metallicalla maksoi ainoastaan 25€, paita kuin paita.
EDIT2: Joo, olin kai liian hätäinen. Maidenin tapauksessa paita maksanee tuon asan mainitseman summan.
Last edited by OsmaGunner on Wed Nov 21, 2007 17:04, edited 1 time in total.
-
- Bugstomper
Eikä vain ehkä. Serbian keikalta ostin 15eurolla pitkähihaisen AMOLAD-paidan. Kaikki kiertuepaidat, myös pitkähihaiset, maksoivat sen 15euroa. Belgrad on EHDOTTOMASTI halvin maa missä itse olen koskaan vieraillut! Kaikki on halpaa kuin saippua!asa wrote:Itä-Euroopassa ehkä.OsmaGunner wrote: säkällä 25€.
"Life goes on....until it doesn't"
Alennusmyynneissä kaikki on halpaa. Se ei liity tähän mutta että miten helvetissä voi yhden lipun tuleminen postissa kestää viikon? Ei saatana. Alan jo epäillä että joku epärehellinen naapuri on pöölinyt lipun laatikostani. Amerikasta saa tilaamansa cd-levyt nopeammin kuin Tampereelta keikkalipun 

1986,1990,92,93,95,96,98,99,2000,03x2,05x2,06x2,08x2,2010,11x2,13,16x2,17x2 + Lontoo 27-28...
Lipuissa kestää koska Lippupalvelulla on melkoinen jono. Asiaa ei parantanut se että viime viikolla tuli myyntiin Bon Jovin Stadion-keikka. Mutta mikä siellä pitkittää asioita myös on ne luvattomat, ylimääräiset tilaukset mitä jotkut tekivät ekassa pre-salessa. Niitä selvitellään vieläkin ja ne syövät tietenkin resursseja. Sitä saa mitä tilaa eli paskaa.
HETIMULLEKAIKKITÄNNE!
No enhän mää muistanu et sellainenkin teinipändi sp-biiseineen on edes olemassakaan enää kun bon jovi. Ja eihän se auta kun sitten odotella sitä paskaa mitä tilasin eli yhtä kenttälippua MAAILMAN PARHAAN BÄNDIN keikalle.
UP THE IRONS ja C´MON YOU HAMMERS!

No enhän mää muistanu et sellainenkin teinipändi sp-biiseineen on edes olemassakaan enää kun bon jovi. Ja eihän se auta kun sitten odotella sitä paskaa mitä tilasin eli yhtä kenttälippua MAAILMAN PARHAAN BÄNDIN keikalle.
UP THE IRONS ja C´MON YOU HAMMERS!
1986,1990,92,93,95,96,98,99,2000,03x2,05x2,06x2,08x2,2010,11x2,13,16x2,17x2 + Lontoo 27-28...
mika wrote:No enhän mää muistanu et sellainenkin teinipändi sp-biiseineen on edes olemassakaan enää kun bon jovi.

60€ maksavista pitkähihaisista; meinataanko tässä nyt long sleeveja vai huppareita?

-
- Lentäjä-Ässä
Nojoo, omasta mielestäni kyllä 40 € t-paidasta on jo tarpeeksi naurettavaa, viime vuoden King Diamondin keikalla oli sentään asiallinen meininki, kun t-paidalla oli hintaa "jopa" 15 euroa.asa wrote:No hupparit huppareina, ja pitkähihaiset pitkähihaisina. Hupparit taisi maksaa reilu 80 euroa, mikä menee jo täysin naurettavauuksien puolelle.
Ja jostain syystä juuri tuolla kerralla päätin säästää ostamatta paitaa ..

-
- Paholainen
Kilpailu!
Aloha from hell!!!
Paikkakuntamme uusi rock-luola, Back Room järjestää Maiden-kilpailun jossa palkintona lippu Tampereen keikalle. Zekkailkaa:
http://backroomrocks.com/
Paikkakuntamme uusi rock-luola, Back Room järjestää Maiden-kilpailun jossa palkintona lippu Tampereen keikalle. Zekkailkaa:
http://backroomrocks.com/
"I'm sorry, I don't listen to country music." Manowar's Joey DeMaio about Metallica.
Lisää istumapaikkoja tullut tampereelle myyntiin http://www.sauna-open-air.fi/?sivu=uutiset