Motörfuckinghead

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

Thrashtard
Berserkki
Berserkki
Posts: 822
Joined: Fri Oct 06, 2006 13:41
Location: Helsinki

Post by Thrashtard »

Hahah, olis hauska todistaa se buuauksen ja lavalle lentävien esineiden määrä Marilyn Mansonin avatessa Motörheadille! Tosin siinä vaiheessa en kyllä jäisi pelkäksi todistajaksi.
On this night, in this hour
We call upon the ancient power
Now swallow his demons semen stream
From the realms where Satan reigns supreme
ozz3
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija
Posts: 1959
Joined: Tue Jan 06, 2004 21:27
Location: Espoo Rock City

Post by ozz3 »

Thrashtard wrote:Hahah, olis hauska todistaa se buuauksen ja lavalle lentävien esineiden määrä Marilyn Mansonin avatessa Motörheadille! Tosin siinä vaiheessa en kyllä jäisi pelkäksi todistajaksi.
Taitaisi tänä päivänä kyllä Motörhead avata Mansonille, tekihän periaattessa Slayerkin. :roll:
|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
raastin
Berserkki
Berserkki
Posts: 921
Joined: Sat Feb 12, 2005 11:25
Location: Lepra

Post by raastin »

Kenttälippu tonne Hesan keikalle hankittu. Nyt sitten vain odotellaan ja fiilistellään.

np. Motörhead - In The Name Of Tragedy
En juo alkoholia uskonnollisista syistä... vaan ihan muista syistä.
YöRyömijä
Wimp
Wimp
Posts: 30
Joined: Fri Mar 09, 2007 15:30
Location: Kotka

Post by YöRyömijä »

Onkos kellään tietoa tän vuoden settilistast?
problemchild
Peräruiske
Peräruiske
Posts: 77
Joined: Sun Feb 18, 2007 16:46
Location: Kemi
Contact:

Post by problemchild »

^ Motörheadin foorumilta löytyi Ranskassa 30.5. soitettu settilista, joka näytti tältä:

Snaggletooth
Stay Clean
Be My Baby
Killers
Metropolis
Over The Top
One Night Stand
I Got Mine
Tradegy
Sword of Glory
The Chase Is better than the Catch
Rosalie
Sacrifice
Just Cos You Got The Power
Going To Brazil
Killed By Death
Iron Fist
Whorehouse Blues
Ace of Spades
Overkill
YöRyömijä
Wimp
Wimp
Posts: 30
Joined: Fri Mar 09, 2007 15:30
Location: Kotka

Post by YöRyömijä »

En kyllä usko että setti lista on tuon näköinen 11.12. Kun ei kuulu samaan kierueeseen tuon ranskan keikan kanssa :)
Iron Fist
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi
Posts: 280
Joined: Sun Oct 29, 2006 17:05

Post by Iron Fist »

Kyllä se varmaan pääpiirteittäin tulee Suomessakin sama setti olemaan. Motörheadilla on Maidenin tapaan paljon näitä pakollisia "klassikoita" jotka kuullaan joka keikalla. Uudelta levyltä on myös aika reippaasti materiaalia ja siitäkään tuskin luovutaan. Ehkä pari biisiä tuosta listasta saattaa vielä vaihtua. Omasta mielestäni ainakin puuduttavan Just Cos You Got The Powerin saisi pudottaa pois enkä jäisi kyllä Over The Topiakaan kaipaamaan. Orgasmatronin ja Bomberin puuttuminen ihmetyttää vaikka harvemmin niitä on viime vuosina kuultu. Mikä tuollainen Rosalie muuten on? Joku coveri varmaankin tai sitten se on se viime levyn Christine.
Pihipoika
Hang-Around
Hang-Around
Posts: 193
Joined: Mon Feb 27, 2006 20:06
Location: Tanpere
Contact:

Post by Pihipoika »

Iron Fist wrote:Mikä tuollainen Rosalie muuten on?
Thin Lizzy
Teeskentelen tervettä
Relic
Taka-ampuja
Taka-ampuja
Posts: 1179
Joined: Tue Mar 07, 2006 20:18
Location: Helsinki

Post by Relic »

^ Se on alkujaan Bob Segerin biisi, vaikka myös Thin Lizzy sen aikanaan Fighting levylleen koveroi.
ozz3
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija
Posts: 1959
Joined: Tue Jan 06, 2004 21:27
Location: Espoo Rock City

Post by ozz3 »

imperiumi.net wrote:03.10.2007, 11:25:29
HANOI ROCKS LäMMITTELEE MOTÖRHEADIA

Brittiläinen heavy metal –legenda MOTÖRHEAD on vahvistanut HANOI ROCKSIN erikoisvieraakseen kolmelle Suomen Keikalleen. Uuden albumin 'Street Poetry' syyskuun alussa julkaissut Hanoi Rocks esiintyy ennen Motörheadia Helsingissä, Tampereella ja Oulussa joulukuussa.


www.sauna-open-air.fi
Mulle kelpaa. 8)
|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
raastin
Berserkki
Berserkki
Posts: 921
Joined: Sat Feb 12, 2005 11:25
Location: Lepra

Post by raastin »

Joo kelpaa tännekin, vaikken mikään suuri Hanoi Rocksin ystävä olekaan. Onhan se mukava nähdä ainakin kerran elämässä livenä.
En juo alkoholia uskonnollisista syistä... vaan ihan muista syistä.
KTULU
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija
Posts: 1941
Joined: Mon Feb 27, 2006 19:17
Location: Tampere

Post by KTULU »

Myös Los Bastardos on lämppäämässä.

http://www.losbastardos.fi/


Ihan kelpo lämppärit. Hanoi Rocksia aikoinaan vähän diggailinkin. Tosin sen verran kauan sitten että eipä ole biisit todellakaan muistissa. LBF taas vakuutti Saunassa siihen malliin että mielelläni katson uudestaan.
OMC:n debyytti on sitä kunnon melo bm:ää. Beherith on normi bm:ää ja jotain ambienthomoilua taisi olla pari levyä.
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior
Posts: 2771
Joined: Tue Jul 26, 2005 21:59
Location: Tampere
Contact:

Post by Voimanorja »

Vai Los Bastardos. No sehän kelpaa, mutta kaksi lämppäriä ideana ei kyllä muuten sytytä.

Mitäs ostoon seuraavaksi; kun Aces, Overkill, Bomber, kaksi uusinta ja kasa livelevyjä koristaa jo hyllyä?
reptile
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija
Posts: 1794
Joined: Fri Apr 22, 2005 12:42
Location: Kajaani

Post by reptile »

Voimanorja wrote:Vai Los Bastardos. No sehän kelpaa, mutta kaksi lämppäriä ideana ei kyllä muuten sytytä.

Mitäs ostoon seuraavaksi; kun Aces, Overkill, Bomber, kaksi uusinta ja kasa livelevyjä koristaa jo hyllyä?
Sacrifice haltuun ja äkkiä! Motörheadin paras levy ja helposti. Myös 1916 on helvetin hyvä levy. Orgasmatron, We Are Motörhead, Bastards... siinäpä niitä.
Try to hold some faith
in the goodness of humanity...


IRON MAIDEN FOREVER!!
Killeri
Peräruiske
Peräruiske
Posts: 91
Joined: Sun Feb 26, 2006 15:55
Location: Oulunsalo/paska kaupunni

Post by Killeri »

Ketä tulossa oulun keikalle? joutuukohan motörhead lyhentämään settiään kahden lämppärin takia? settilists näyttää erittäin hyvältä. dr.rock vaihdettu, infernolta vois soittaa vielä toisenkin biisin ja bomber mieluummin kuin whorehouse :D
-AC/DC 17.6

-Ruisrock 09

-Qstock 09
Räbsä
Hell Rat
Hell Rat
Posts: 302
Joined: Tue Jun 20, 2006 23:49
Location: Oulu
Contact:

Post by Räbsä »

Killeri wrote:Ketä tulossa oulun keikalle? joutuukohan motörhead lyhentämään settiään kahden lämppärin takia? settilists näyttää erittäin hyvältä. dr.rock vaihdettu, infernolta vois soittaa vielä toisenkin biisin ja bomber mieluummin kuin whorehouse :D
Isoveikan kanssa ainakin ollaan tulossa Moottöripäitä katselemaan. Odotukset kyllä hieman laantuneet erään toisen brittiorkesterin ensi kesän keikan myötä. :lol:
"Te epäuskoiset etsitte Saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist!"
Dino
Roudari
Roudari
Posts: 418
Joined: Sun Nov 11, 2007 10:10
Location: Joen suu

Post by Dino »

Voimanorja wrote: Mitäs ostoon seuraavaksi; kun Aces, Overkill, Bomber, kaksi uusinta ja kasa livelevyjä koristaa jo hyllyä?
Iron Fist. Another Perfect Day. 1916. Siinä järjestyksessä.

Motörheadin paskin levy on March or Die, sitä ei pysty kuuntelemaan. Olen kyllä yrittänyt.
Kuulapsi, kuule Taika-Jimin huuto
Kuulapsi, avaa seitsemäs hylje
The Prisoner
Bugstomper
Bugstomper
Posts: 2423
Joined: Tue Jan 06, 2004 18:44
Location: Vantaa/Finland
Contact:

Post by The Prisoner »

Dino wrote: Motörheadin paskin levy on March or Die, sitä ei pysty kuuntelemaan. Olen kyllä yrittänyt.

LOL! Tälle repesin ihan ääneen. Hyvä kommentti!
Mulle on kovin vähän auennut koko Motörhead vaikka aina silloin tällöin oon yrittämällä yrittänytkin.
Sellanen kuva mulle on muodostunut että bändin biiseistä sais n. 3kpl mun mielestä hyvää levyä.
Sama juttu AC-DC:n kanssa.
problemchild
Peräruiske
Peräruiske
Posts: 77
Joined: Sun Feb 18, 2007 16:46
Location: Kemi
Contact:

Post by problemchild »

Killeri wrote:Ketä tulossa oulun keikalle?
Minä myös olen tulossa muutaman kaverin kanssa paikalle. Vaikka alle kuukausi enää aikaa, niin tuntuu että enemmän sitä ensi kesää odottaa kuin tätä. :lol: Mutta Motörhead on loistava, joten eiköhän tuollakin hyvä meno tule olemaan.
"Rockmusiikki opettaa, kuinka eletään." - Joey Ramone.
Stratocaster
Azazel
Azazel
Posts: 6078
Joined: Fri Jul 15, 2005 17:18

Post by Stratocaster »

Dino wrote: Iron Fist. Another Perfect Day. 1916. Siinä järjestyksessä.
WRONG.

Iron Fist = kokonaisuutena umpipaska
1916 = kokonaisuutena heikko

No tässä olit oikeassa: Another Perfect Day. Kova on!

Eli voimariini:

Another Perfect Day, Orgasmatron. Nuo seuraavaksi.
Dino
Roudari
Roudari
Posts: 418
Joined: Sun Nov 11, 2007 10:10
Location: Joen suu

Post by Dino »

Stratocaster wrote:Iron Fist = kokonaisuutena umpipaska
1916 = kokonaisuutena heikko
Iron Fist ei ole paskaa nähnytkään. Motörheadin ainoa oikea kokoonpano ei levyttänyt yhtään ainoaa paskaa nuottia, piste. Motörhead on Legenda, Lemmy on Jumala ja Jumalan kanssa Pyhän Kolminaisuuden muodostavat Fast Eddie ja Philthy Animal. Tästä ei tingitä tuumaakaan.

1916 on kyllä hieman epätasainen, myönnän. Suurin osa kuitenkin loistobiisejä.
Kuulapsi, kuule Taika-Jimin huuto
Kuulapsi, avaa seitsemäs hylje
Soldier Of Death
Hang-Around
Hang-Around
Posts: 166
Joined: Tue Jul 04, 2006 17:47

Post by Soldier Of Death »

Empähän ole pitkään aikaan tännekkään kirjoitellut. Pitänee siis korjata asia. Meikäläinen siis menossa Helsingin keikalle ja odotukset ovat hemmetin korkealla edellisen Seinäjoki keikan luoman hurmoksen takia.

Mitä mitä mitä! :shock: Täällä on kritisoitu 1916 levyä? Sehän on loistava. Ei lähellekkään parasta, mutta silti hyvä.
Jos tarkemmin ajattelee, nin minulla ja Jumalalla ei ole kovinkaan paljoa eroavaisuuksia.
----------------------------------------------
http://deathfin.do-goo.com/index.forum
Stratocaster
Azazel
Azazel
Posts: 6078
Joined: Fri Jul 15, 2005 17:18

Post by Stratocaster »

Dino wrote: Iron Fist ei ole paskaa nähnytkään. Motörheadin ainoa oikea kokoonpano ei levyttänyt yhtään ainoaa paskaa nuottia, piste. Motörhead on Legenda, Lemmy on Jumala ja Jumalan kanssa Pyhän Kolminaisuuden muodostavat Fast Eddie ja Philthy Animal. Tästä ei tingitä tuumaakaan.
Tuohon virheeseen itsekin joskus langenneena on hyvä muistuttaa, että Jumala isolla alkukirjaimella viittaa kristinuskon jumalaan, ja jos Lemmy on kristinuskon jumala, taidan jättää Motörheadin kuuntelun väliin. :lol:

Se, että Lemmy on kuinka jumala tahansa, ei ole mikään tae bändin minkäänaikaisesta laadusta. Paskimmat Motörheadit ikinä: Iron Fist & Hammered IMO.
reptile
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija
Posts: 1794
Joined: Fri Apr 22, 2005 12:42
Location: Kajaani

Post by reptile »

1916 on oikein mainio levy. Hivenen epätasainen, mutta ei siinä mitään sysipaskaakaan ole. Muutama tasaisempi raita, mutta pääosin erittäin loistavaa materiaalia.
Porukka tuntuu aina unohtavan Sacrificen. Minä jaksan kyllä liputtaa sen puolesta vaikka yksinään. :lol: Minusta parasta Motörheadia! Olkoonkin Kilmister-Taylor-Clarke-kokoonpano kuinka legendaarinen tahansa, Sacrifice on silti paras.
Try to hold some faith
in the goodness of humanity...


IRON MAIDEN FOREVER!!
Stratocaster
Azazel
Azazel
Posts: 6078
Joined: Fri Jul 15, 2005 17:18

Post by Stratocaster »

Itselläni on sellainen tilanne, että levyhyllystä ei löydy vieläkään Motörheadia muutamaa levyä enempää vaikka bändiä on tullut diggailtua pari vuotta jo ja livenäkin olen kerennyt näkemään.

np. No Sleep ´til Hammersmith - paras Motörhead ikinä!

Kuulemistani studiolevyistä voisin sanoa parhaan olevan Orgasmatron. Tuo Another Perfect Day on mainio levy, jos aiempaan tyyliin nähden lisääntynyt kitarasankarointi ei ole ongelma. Minulle ei, oikein maukasta kitarointia.
Post Reply