Kilkenny wrote:
Koska kenttäpaikkoja on jäljellä ja istumapaikat ovat menneet, näyttää pahin painajaiseni toteutuvan, joka menee suunnilleen näin:
Muista, että Ratinan stadionilla kenttä ei ole juurikaan pienempi kuin Olympiastadionilla, mutta katsomot ovat puolta pienemmät. Kenttälippuja on siis suhteessa paljon enemmän.
Ja IC on toki oikeassa. Pitää muistaa että jo pelkkä Olympiastadionin keikka veti 10 000 ihmistä enemmän kuin viime vuoden 3 keikkaa yhteensä - mikä puolestaan oli Maidenin suurin Suomenvierailu tähän asti.
edit. Welldone mainostaa että 65000 lippua olisi yhteensä myyty nyt Maidenin keikoille. 5-7k lippua olisi vielä siis Tampereelle jäljellä. Eiköhän ne mene.
Warlock wrote:HEHHEE! Turtolan Citymarketissa oli ihan tajuton jono... Oltiin jonossa klo 7.45 eikä mitään ongelmia saada kenttälippuja. Mutta vähän jälkeen kasin alko porukkaa virrata, ja loppujenlopuksi jono oli varmaan 50m pitkä...
Kyllä vaan. Oltiin kaverin kanssa jonossa 6.30 lähtien, ihan ei paalupaikkaan riittänyt kun ensimmäiset oli tullu ilmeisesti jo neljältä. Jollen ihan väärin tunnistanut, niin voimis oli ainakin noiden ekojen joukossa. Tiedä sitten ketä muita neitolaisia.
Sori bois, mutta tästä ei voimis saa kunniaa:D. Menin tosiaan kaverin kanssa neljän aikaan venaileen ja vähän neljän jälkeen ilmesty siihen kolmas kaveri. Sit olikin pitkään hiljasta ennen kun seitsemän aikaan alko porukkaa tuleen...
Sinä olit siinä valkoisissa farkuissa vai?
"Suuteleminen ennen avioliittoa on esiaviollista seksiä." -Veli Saarikalle
Itselleni tuli tässä mieleen jopa hieman karmiva asia.
Tällä kertaa sain olla kaveriporukastamme se, joka laitettiin varaamaan liput muillekin, ja tuossa maanantaina pääsinkin läpi ja varasin liput. Tuossa laskussa lukee, että se tulee maksaa viimeistään viisi päivää laskun päivämäärästä, ja laskussa on pari hieman outoakin numerosarjaa, joista toki voi tunnistaa pari päivämäärää.
Tuossapa siis tänään perjantaina vasta maksoin nuo liput, mutta noiden hieman oudompien päivämäärien ollessa 7. ja 8. päivä kuluvaa kuuta, se viisi päivää olisi mennyt jo pari päivää sitten. Tässä vain toivoisin varmistusta, että laskun päivämäärällä tarkoitetaan sitä päivää, jolloin se on lähetetty minulle, ettei lippuvaraukseni nyt työkiireiden ja laiskuuden (= ai saatana, enhän mie ole vielä maksanutkaan sitä!) takia ole peruuntunut.
Last edited by huussi on Fri Nov 16, 2007 18:47, edited 1 time in total.
Flanker wrote:
Muista, että Ratinan stadionilla kenttä ei ole juurikaan pienempi kuin Olympiastadionilla, mutta katsomot ovat puolta pienemmät. Kenttälippuja on siis suhteessa paljon enemmän.
Nojoo, tuo selittää osittain sen, että istumapaikat ovat menneet, mutta kentällä on tilaa. Lipunmyynnin suhteen mulla ei oo odotuksia, vaan pelot herätti nimenomaan se, että istumapaikat menee, mutta kentällä on tilaa. En odottanutkaan, että kenttä myytäisiin nanosekunneissa, mutta en liioin istumapaikkoja. Mutta myytyjä ne tuntuu olevan, toivottavasti faneille, ei firmoille.
Nyt on sitten kentälippu Ratinallekin. Jonoon tuli mentyä tällä kertaa "vasta" 07.05, ja olin toinen paikalla . Perse oli jäätyä ulkona odotellessa ja jonoon ilmestyi jopa n.12 ihmistä yhdeksäksi, no ainakin kaikki jonottajat tais saada ne liput mitkä halusi. Nyt pitäis enää keksiä miten pääsee yöllä Helsingistä Tampereelle, kaippa siellä jokin bussi menee.
huussi wrote:Itselleni tuli tässä mieleen jopa hieman karmiva asia.
Tällä kertaa sain olla kaveriporukastamme se, joka laitettiin varaamaan liput muillekin, ja tuossa maanantaina pääsinkin läpi ja varasin liput. Tuossa laskussa lukee, että se tulee maksaa viimeistään viisi päivää laskun päivämäärästä, ja laskussa on pari hieman outoakin numerosarjaa, joista toki voi tunnistaa pari päivämäärää.
Tuossapa siis tänään perjantaina vasta maksoin nuo liput, mutta noiden hieman oudompien päivämäärien ollessa 7. ja 8. päivä kuluvaa kuuta, se viisi päivää olisi mennyt jo pari päivää sitten. Tässä vain toivoisin varmistusta, että laskun päivämäärällä tarkoitetaan sitä päivää, jolloin se on lähetetty minulle, ettei lippuvaraukseni nyt työkiireiden ja laiskuuden (= ai saatana, enhän mie ole vielä maksanutkaan sitä!) takia ole peruuntunut.
Siis jos varasit ne liput maanantaina eli 12.11. niin aikaisintaanhan se päivä on laskun päiväyksenä. Mikä päivä siellä ylimpänä paperin yläreunassa näkyy? Onko esim. 071112 tms? Lippupalvelun laskuissa päivämäärät on hämäävästi nurinpäin vuosi ensimmäisenä, joten se joskus aiheuttaa ylimääräisiä lyöntejä pumpussa ennen kuin tajuaa mikä oikea päiväys on... Esim. Events Clubin kautta 6.11. tilattujen lippujen laskun päiväys on 071112 (= 12.11.2007) ja sitten keikan päivänä on 080718 (= 18.7.2008). Löytyykö vastaavaa...?
huussi wrote:Itselleni tuli tässä mieleen jopa hieman karmiva asia.
Siis jos varasit ne liput maanantaina eli 12.11. niin aikaisintaanhan se päivä on laskun päiväyksenä. Mikä päivä siellä ylimpänä paperin yläreunassa näkyy? Onko esim. 071112 tms? Lippupalvelun laskuissa päivämäärät on hämäävästi nurinpäin vuosi ensimmäisenä, joten se joskus aiheuttaa ylimääräisiä lyöntejä pumpussa ennen kuin tajuaa mikä oikea päiväys on... Esim. Events Clubin kautta 6.11. tilattujen lippujen laskun päiväys on 071112 (= 12.11.2007) ja sitten keikan päivänä on 080718 (= 18.7.2008). Löytyykö vastaavaa...?
Oukhei, kiitoksia siulle.
Näyttääpä se nyt niin itsestäänselvältä, mutta ei pienen ihmiset aivot moiseen pähkäilemiseen riitä paniikissa.
No johan nyt ongelman pukkasi. Liput löytyy stadikalle nyt sekä A8 että A12 katsomoon, toiset pidän itse ja toiset menee kaverille, mutta kummat on paremmat? Kertokaahan joilla on tietoa, itsekin olen ollut suunnilleen joka puolella muualla, mutta en noilla huitteilla katsomoa kuitenkaan.
Bruusbruus wrote:No johan nyt ongelman pukkasi. Liput löytyy stadikalle nyt sekä A8 että A12 katsomoon, toiset pidän itse ja toiset menee kaverille, mutta kummat on paremmat? Kertokaahan joilla on tietoa, itsekin olen ollut suunnilleen joka puolella muualla, mutta en noilla huitteilla katsomoa kuitenkaan.
A12 on lähempänä lavaa, itse asiassa lähin katsomo lohko.. Mutta taas voi tulla jotain näkö esteitä kun se on niin lähellä ja reunassa, A8 on miksaus pöydän paikkeilla, näkyvyys varmasti kokonaisvaltaisempi...
^No täällähän on jo vaikka kuinka monta kertaa todettu, että Lippupalvelussa on kovat ruuhkat yms. ja noiden tikettien kanssa kestää nyt jonkin aikaa. Ihan rauhassa vaan, eiköhän ne muutaman viikon päästä viimeistään postiluukusta kolahda.
Mutta joo, vaikka ei puolella vuodella selviäiskään niin luulisi tossa vaiheessa olevan aika hyvät mahdollisuudet päästä. Tai sitten joudun myymään lipun jollekin 120€ hintaan huuto.netissä.