Iron Maiden @ Tampere Ratinan Stadion 19.7.2008
Moderator: The Killer Krew
-
- Hang-Around
Kyllä tekisi mieli... Sitten vaan millä sieltä pääsee pois ja silleen. No sanotaan, että on pakko lähteä jos tulee pre-sale!
There are times when I've wondered
And times when I've cried
When my prayers they were answered
At times when I've lied
But if you asked me a question
Would I tell you the truth
Now there's something to bet on
You've got nothing to lose
At times when I've lied
Todella kova hinku olisi myös tälle keikalle lähteä InYourFace90:n kanssa. Mutta kun rahatilanne taas vittuilee.
No enköhän mä jostain repäise perjantaihin mennessä lippurahat... toivottavasti...
No enköhän mä jostain repäise perjantaihin mennessä lippurahat... toivottavasti...
"Mä pidin hevimusasta mutten ehkä niin ankarasta linjasta, johon Iron Maiden alkoi siirtyä"
-Steve Harris
-Steve Harris
^^ Omakohtaisesta kokemuksesta luulen, että tulet katumaan.
Nimim. vieläkin ottaa aivoon, kun AMOLAD-kiertueen Stadin keikat jäi väliin. Tosin eniten sen takia, että Tampereen yleisö oli kuin hautajaisissa.
Lippu löytyy Stadikan karkeloihin. Helkkarin hienoa, että tuli tuo toinenkin keikka. Oli fiilikset aika lailla katossa, kun tuosta kuulin.
Nimim. vieläkin ottaa aivoon, kun AMOLAD-kiertueen Stadin keikat jäi väliin. Tosin eniten sen takia, että Tampereen yleisö oli kuin hautajaisissa.
Lippu löytyy Stadikan karkeloihin. Helkkarin hienoa, että tuli tuo toinenkin keikka. Oli fiilikset aika lailla katossa, kun tuosta kuulin.
Joo, on mulla myös kokemusta tosta jälkikatumuksesta vuodelta 2003, jolloin oli pakko päästä keikalle. Keikkapäivänä tuli hommattua silloin lippu.Hammer wrote:^^ Omakohtaisesta kokemuksesta luulen, että tulet katumaan.
Kattellaan tässä.
-
- Hang-Around
Niinno eiköhän niitä junia aika myöhään mene._maiden_ wrote:Junalla, bussilla?InYourFace90 wrote:Sitten vaan millä sieltä pääsee pois ja silleen.
There are times when I've wondered
At times when I've lied
At times when I've lied
-
- Peräruiske
Tampereelta pääsee sinne syrjäiseen etelän rannikkokaupunkiin niin junalla kuin bussillakin. Ja vaikka viimeinen juna lähtisikin kello 23:n pintaan, niin keikka on ohi hyvissä ajoin ennen sitä. Muistaakseni Ratinassa ei tosiaan saa soittaa kuin klo 22 asti, joka on toki ymmärrettävää stadionin keskeisen sijainnin vuoksi.
Edullista majoitusta tarjoavat mm. NNKY:n hostel, Uimahallin maja, Omenahotelli ja Härmälän leirintäalue.
Joka tapauksessa kaikki majoitustilat Tampereella täyttynevät tuon viikonlopun aikaan, sillä hotellihuoneista on täällä muutenkin pulaa eli toimikaa nopeasti noiden majoitusjärjestelyiden suhteen.
Ai niin, olen toki itsekin tulossa keikalle.
Edullista majoitusta tarjoavat mm. NNKY:n hostel, Uimahallin maja, Omenahotelli ja Härmälän leirintäalue.
Joka tapauksessa kaikki majoitustilat Tampereella täyttynevät tuon viikonlopun aikaan, sillä hotellihuoneista on täällä muutenkin pulaa eli toimikaa nopeasti noiden majoitusjärjestelyiden suhteen.
Ai niin, olen toki itsekin tulossa keikalle.

No en sentään. Helpomminkin voi itseään kiduttaa.Karvanaama-Zakk wrote:Älä vaa Harri sano että olit Eppuja kahtomassa? =/Finnarry wrote:Vielä tuosta kapasiteetista, että Eppu Normaalia oli Ratinassa katsomassa n. 30000. Muuta tietoa ei ole.

Toivotaan että pre-sale tulee tällekin keikalle. Viralliset sivut vielä ihan kuutamolla koko asiasta..
^Pitää tosiaan toivoa, että tulis tuo pre-sale tällekin keikalle, ei jostain syystä kuitenkaan innostaisi lähteä jonottamaan, vaikka maanantaina melkein teki mieli.
Kunhan nyt yleensä edes tulisivat nuo pre-salesta Olympiastadionille tilatut liput joskus.. Saisipahan varmistuksen, että nyt on liput kourassa.
Helsinki, Tapere, mihis sitä vielä lähtis?

Helsinki, Tapere, mihis sitä vielä lähtis?
2005, 2006, 2006, 2007, 2008, 2008, 2008, 2008, 2010, 2011, 2011, 2011, 2013
-
- Peräruiske
Oi saatana. Kyllä nosti tunnelman kattoon, kun matkalla Twisted Sisteriä katsomaan radiosta kuuluukin yhtäkkiä uutisia Tampereesta. Järjettömän kova juttu, suomalaisille myös kaksi keikkaa.
Lisää rahanmenoa - KELPAA!
Lisää rahanmenoa - KELPAA!
"Heavy Metal is nothing without Iron Maiden and a metal fan who fails to acknowledge Maiden as king of its genre is probably not worth his weight in leather."
-
- Taka-ampuja
-
- Manowarrior
puolisukeltaja wrote:Löytyskös tota Ratinan katsomokarttaa mistään? Ja onko A- ja D-katsomoilla (tai vastaavilla) muuta eroa kuin katto (näkyvyydessä, lavan sijoittaminen lähempänä jompaa kumpaa?, ja kumpis noista on se katollinen?
Tässä näin:
http://www.tampereunited.com/lipunmyynti/liput
Lava tulee luultavasti tuohon D-katsomon päähän...
"Jo kohta 25 vuotta Maidenia..."
Juu eiköhä sinne olla menossa jos liput vaa saadaa. kaveri sano tänää et se tilais perjantaina lippui mut sit tuli mielee ku päikkäreiltä heräsin et prkl mähä oon imfc jäsen (viime vkl liitytty) ja torstaina olis pre-sale myynti MUTTA on joku ihme klick messu meikän skoles ja tottakai sen koulun pitää olla 12-19.
En tiiä si miten homma kävis parhaite. Voi olla et pitää hakee torstai päivä sairas-lomaks
ku kuulemma jos litsaa ni tulee kahden päivän poissa olot 
En tiiä si miten homma kävis parhaite. Voi olla et pitää hakee torstai päivä sairas-lomaks