Stratocaster wrote:Joo, kenttälipun sain.
Tosin stressaamista se oli koko ajan kun Tampereen Stockan sähläystä katsoi. Ensin rupesivat päästämään ihmisiä juoksemaan lippupisteelle kahvilan puolelta, ennen isoilla ovilla tuntikausia jonottaneita. Sitten yläkerrassa helvetin hitaalla vauhdilla jonotusnumeroita jakamaan! Sain itse numeron 26 vaikka minun olisi kuulunut saada kaiken järjen mukaan pienempi numero, mutta onneksi lippuja riitti.
Niinpä niin. Viimeksi kun itse tuolla lippuja jonottelin, juurikin kahvilan puolella, en saanut lainkaan lippuja vaikka olin jonossa ensimmäisenä. Silloin painotettiin, että
sivuovet avataan jonottajille AINA ensimmäisenä ja sieltä kautta porukkaa olikin sitten päässyt jonon keulille. Kyseessä ei tosin ollut Maidenin keikka, mutta kuitenkin. Tiedä sitten miten tänään toimittiin.
Jotenkin kummastuttaa tämä ainainen säätö lippujen kanssa. Tuntuu siltä, ettei tällä hetkellä yhtään tiedä mikä on paras keino hommata liput. Jonottaminen olisi tietysti se varmimmalta tuntuva keino, mutta entäs jos lippupiste ryssii homman? Monelle jäähallikeikalle ei välttämättä edes riitä, että on jonossa 20. ellei lippupiste tulosta lippuja ennakkoon. Netissä ei varmuutta lipunsaannille ole, koska se tuntuu olevan täysin arpapeliä, sisään palveluun pääsee täysin randomina.
Tällä kertaa liput tosin tuli jo viime viikolla hommattua, mutta joka kerta ei välttämättä naurata.