Live After Death 2DVD - The History of Iron Maiden pt 2
Moderator: The Killer Krew
Itseäni ihmetyttää kummasti miksei tätä pakettia voitu julkaista alkuperäisen nimen mukaan vaan pitää joku LAD laittaa paketin nimeksi vaikka paketti sisältää muuta paljon tärkeämpää kuten sen dokumentin, mutta sekin on VAIN 60MIN ARGH. Itseäni kyllä kiinnostaa nuo muut pätkät keikoista ja tuo sanottu dokumentti. LAD on mulla jo VHS:nä ja sitä on katsottu ihan riittävästi 

^tuossakin on pointtia, itse olen monet kerrat ED pt 1 katsonut läpi sen haastisosion joka on todella mielenkiintoinen, kiinnostavampi kuin ne keikkapätkät. Mutta tässä LAD julkaisussa kiinnostaa kyllä tuo LAD keikkakin vaikka se löytyy itseltä vhs versiona (suomitekstein) ja brasiipiraatti dvd:nä. Onhan se jumankauta legendaarinen julkaisu!
LAD paketilla olevat dokumentaariosuudet kiinnostaa pirusti!
LAD paketilla olevat dokumentaariosuudet kiinnostaa pirusti!
1986,1990,92,93,95,96,98,99,2000,03x2,05x2,06x2,08x2,2010,11x2,13,16x2,17x2 + Lontoo 27-28...
-
- Sateentekijä
Aika köykäiseltä vaikuttaa tuo DVD tosiaan sisältönsä puolesta, toivottavasti tämä heijastuu myös hintaan. Toivon mukaan seuraavaa DVD:tä ei myöskään tarvitse odottaa yhtä pitkään kuin tätä osaa.
Voisi kuvitella seuraavan osan rakentuvan Maiden Englandin ja sitä seuraavan taas Live at Doningtonin ympärille. Siihen sitten päälle jotain bootleg tuubaa mitä sattuvat käsiinsä saamaan. Raising Hell on niin paska, että jättävät sen varmaan suosiolla rauhaan ja onhan se muutenkin jo saatavilla DVD:llä.
Itsellä löytyy alkuperäiset Electronic Press Kit -videot Fear of the Dark ja Virtual XI -levyihin liittyen. Luultavasti muistakin "uudemmista" levyistä, esim. The X Factorista, on sellaiset tehty, niitä olisi kiva myös nähdä, toivottavasti laittavat mukaan.
Tosin voi olla vähän niin ja näin kiinnostaako maksavaa yleisöä vuoden 1988 jälkeinen historia laisinkaan
.
Voisi kuvitella seuraavan osan rakentuvan Maiden Englandin ja sitä seuraavan taas Live at Doningtonin ympärille. Siihen sitten päälle jotain bootleg tuubaa mitä sattuvat käsiinsä saamaan. Raising Hell on niin paska, että jättävät sen varmaan suosiolla rauhaan ja onhan se muutenkin jo saatavilla DVD:llä.
Itsellä löytyy alkuperäiset Electronic Press Kit -videot Fear of the Dark ja Virtual XI -levyihin liittyen. Luultavasti muistakin "uudemmista" levyistä, esim. The X Factorista, on sellaiset tehty, niitä olisi kiva myös nähdä, toivottavasti laittavat mukaan.
Tosin voi olla vähän niin ja näin kiinnostaako maksavaa yleisöä vuoden 1988 jälkeinen historia laisinkaan

Huh. Onneksi meni näin. Tossa pari päivää sitten ehdin jo pelätä noita tilaongelmia, kun kävi ilmeiseksi tuon Rion mukanaolo.
Näin sen pitääkin mun mielestä mennä! Puolan reissu mukana pitkänä versiona, yeah.
Tuleepahan keskeiset vuodet 84-85 käsiteltyä huolella ja seuraavalla julkaisulla on vain taivas rajana. Sitä jaksaa kyllä odottaa, "Time is always on my side..."
Näin sen pitääkin mun mielestä mennä! Puolan reissu mukana pitkänä versiona, yeah.
Tuleepahan keskeiset vuodet 84-85 käsiteltyä huolella ja seuraavalla julkaisulla on vain taivas rajana. Sitä jaksaa kyllä odottaa, "Time is always on my side..."
"When Gabriel lies sleeping,
This child was born to die"
This child was born to die"
Jos DVD:llä on LAD keikan lisäksi 3 tuntia bonuksia livejen ja dokkareiden muodossa ja se on sisällöltään köykäinen, niin on kyllä odotukset siellä suunnalla ollut joksenkin utopistisella tasolla.Relic wrote:Aika köykäiseltä vaikuttaa tuo DVD tosiaan sisältönsä puolesta, toivottavasti tämä heijastuu myös hintaan. Toivon mukaan seuraavaa DVD:tä ei myöskään tarvitse odottaa yhtä pitkään kuin tätä osaa.

Tuolla periaatteellahan 99% kaikista dvd julkaisuista on sisällöltään suorastaan mitättömiä, kuten vaikkapa monien hehkuttama Heaven&Hell dvd, vai?
Itse olen vähän samoilla linjoilla kuin Relic. Hienoa on kyllä saada LAD viralliseen dvd muotoon, toivottavasti myös äänimaailma on kohdallaan. Mutta esim RIR 1:n saksiminen ärsyttää, keikka on kokonaisuudessa kova ja sen olisi suonut myös tulevan kokonaisena levylle. Hankintaan paketti kuitenkin menee.
-
- Hang-Around
-
- Rautakansleri
Olen vankasti eri mieltä. Tätä on odotettu helvetin kauan ja on suorastaan parhautta, että mukana on molemmat vaihtoehdot LADista eli stereo ja 5.1. Tähän päälle kunnon versio Rion keikasta, jonka jokainen voi youtubesta tsekata jo nyt, että kuinka liekeissä bändi ja etenkin Bruce on. Aivan eri meininki kuin normaalisti! Päälle tunnin dokkari ja sinappi, ketsuppi, kurkkusalaatti ja sipuli. Ei tuo nyt niin kovin heppoiselta vaikuta. Ainahan voi toivoa 3 - 5 levyn settiä, ja kirjoitella pukille.Relic wrote:Aika köykäiseltä vaikuttaa tuo DVD tosiaan sisältönsä puolesta, toivottavasti tämä heijastuu myös hintaan. Toivon mukaan seuraavaa DVD:tä ei myöskään tarvitse odottaa yhtä pitkään kuin tätä osaa.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
-
- Kärpästen Herra
Luinpahan noita viestejä jotka Maidenin 7.11. uutisoinnin jälkeen ovat tulleet. Moni on pettynyt, että 1986-1988 vuosia ei käsitellä. Ne kyllä käsitellään seuraavaksi. Tästäpä pääsenkin pointtiini:
History Part 2 DVD:n osalta onkin parempi, että Powerslave ja Word Slavery Tour vuodet käsittävä ajanjakso paketoidaan yksillöllisesti sisällyttäen kaikki kunnollinen saatavilla oleva matsku.
Olettavasti sitä laajempi kattaus saadaan myöhemmin History Part 3:lle vuosista 1986-1988 (SIT ja SSOASS), kun 1984-1985 vuodet on jo käsitelty. Noilta Golden Years-vuosilta kyllä löytyy matskua.
Tällä julkaistyylillä kokonaisuudessaan saadaan paljon enemmän matskua maidenista faneille. Nythän ei jaksais odottaa, mutta sitten se lämmittää kun joskus vuonna 2010 arvostelemme ja katsomme kokonaisuudessaan koko History Of Iron Maiden DVD-sarjan sisältöä.
Eiköhän kesällä 2008 silti ne 1986-1988 hitit myös kuulla. En usko (vaikka toivon), että Maiden tämän jälkeen näitä History-kiertuita enää heittää.
Aika näyttää... ihan rauhassa toverit
History Part 2 DVD:n osalta onkin parempi, että Powerslave ja Word Slavery Tour vuodet käsittävä ajanjakso paketoidaan yksillöllisesti sisällyttäen kaikki kunnollinen saatavilla oleva matsku.
Olettavasti sitä laajempi kattaus saadaan myöhemmin History Part 3:lle vuosista 1986-1988 (SIT ja SSOASS), kun 1984-1985 vuodet on jo käsitelty. Noilta Golden Years-vuosilta kyllä löytyy matskua.
Tällä julkaistyylillä kokonaisuudessaan saadaan paljon enemmän matskua maidenista faneille. Nythän ei jaksais odottaa, mutta sitten se lämmittää kun joskus vuonna 2010 arvostelemme ja katsomme kokonaisuudessaan koko History Of Iron Maiden DVD-sarjan sisältöä.
Eiköhän kesällä 2008 silti ne 1986-1988 hitit myös kuulla. En usko (vaikka toivon), että Maiden tämän jälkeen näitä History-kiertuita enää heittää.
Aika näyttää... ihan rauhassa toverit

Into Iron Maiden Since 1983
Kuten myös muutkin niin ainakin itse toivon että Maiden England(+muut SIT jne.) saavat oman julkaisun toivottavasti kuitenkin ennen keikkaa tuokin tulisi ulos. Ja varmasti yhtye soittaa todellakin piisejä SIT ja SSOASS levyiltä keikoilla...
Tosiaan kuten Pekekin sanoit niin parempi tehdä LAD-aiheella oma julkaisu.
Tosiaan kuten Pekekin sanoit niin parempi tehdä LAD-aiheella oma julkaisu.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
"The History of Iron Maiden - Part 2" dokumentti on ½ tuntia "The Early Days" dokumenttia lyhyempi. "Live After Death" sen sijaan on tunnin "Live at the Rainbow" videota pidempi, muiden ekstrojen jäädessä reilun puoli tuntia lyhyemmiksi kuin "The Early Days" DVD:llä. Kokonaiskeston osalta ollaan siis melko semoissa lukemissa.Toni Brigatti wrote:Olen vankasti eri mieltä.Relic wrote:Aika köykäiseltä vaikuttaa tuo DVD tosiaan sisältönsä puolesta, toivottavasti tämä heijastuu myös hintaan. Toivon mukaan seuraavaa DVD:tä ei myöskään tarvitse odottaa yhtä pitkään kuin tätä osaa.
En kuitenkaan viitannut "köykäisyydellä" levyn kestoon vaan lähinnä ekstrojen määrään ja laatuun. Odotuksen ovat ihmisillä luonnollisesti kohdistuneet eri asioihin, omasta mielestäni se että tämä uusi julkaisu sisältää yli 1½ tuntia vähemmän ennen näkemätöntä materiaalia tekee siitä "köykäisemmän" kuin edeltäjänsä.
Kun julkaistaan vanhaa tavaraa uusissa kansissa, on siitä täyden hinnan maksattaminen mielestäni melko härskiä. "Live After Death" on kiistämättä klassikko, mutta olen siitä jo, monien muiden lailla, maksanut usempaankin kertaan. Itselleni muu sisältö on pääasia ja LAD "vain" bonusta.
Mainittakoon vielä että alkuperäisen viestini (kuten tämänkin) sävy oli täysin neutraali eikä toteamuksieni tarkoitus ollut suinkaan dissata Steveä, Rodia tai muitakaan Maidenin leirin tunareita.

-
- Rautakansleri
^No sitähän minäkin, että ei kai täällä nyt vaan yllytetä kansaa jotenkin hylkimään tätä kyseistä loistotuotetta, jonka jokainen kuuliainen fäni ostaa vähintään kahtena kappaleena hyllyyn pölyttymään hinnalla millä hyvänsä, koska pitäähän Paddyn, Kian, Austinin ja kumppaneidenkin syödä.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Kaiken kaikkiaanhan Maiden on ollut Brucen paluun jälkeen häpeämättä rahastamassa diggareitaan niin monen ja taas monen moisilla uusintajulkaisuilla jne. Jeps ja turha selittää että "ei ole pakko ostaa jos ei kiinnosta", sillä se ei poista sitä tosiasiaa että suuren luokan bisneksestä on kyse ja rahaa haetaan, kukapa ei, raha tykkää kun sitä käytetään. Kyllähän tälläkin uudella Dvd paketin sisällöllä taas pedataan tulevaa julkaisua silmällä pitäen rahavirtoja. Nimittäin se että Maiden England siirretään myöhenpään ajankohtaan, niin sillähän vain taataan rahan saanti myös tulevaisuudessa.
Samapa tuo minulle sinänsä, sillä kyllähän tuokin uusi paketti hyllyyn tiensä myös minulla löytää ja Paddyt sun muut saavat makkaraa leivän päälle,mutta uusinta sinkkujulkaisuissa muuten Maiden voisi hiukan rajoittaa rahan himoaan, nimittäin eiköhän sieltä kohta pärähdä Aces high sinkkua sun muuta kiertuaan kyljessä.
No viisaasti se maiden kyllä teki, sillä jos tässä paketissa olisi ollut Maiden england, niin suurelle yleisölle, se sitä seuraava historia paketti olisi ollut huomattavasti "ei niin kiinnostava". Perkele täällä odotetaan jo kieli pitkällä kauhun sekaisin tuntein,miten Maiden suoriutuu Blazen ajasta tulevalla dvd setillä.Eiköhän se aika ohiteta nopeasti ja isketä Reunion keikkaa kehiin, toivottavasti olen väärässä, sillä juuri tuo ajanjakso oli varsin mielenkiintoinen pändin historiassa ja jokin onnistunut Blaze keikka olisi mainion mainio nähdä virallisena pätkänä.
Olisivat nyt pistäneet sitten koko Rion tuohon pakettiin, no toki sekin löytyy jo hyllystä ennestään, mutta parempi kuvan laatu ei olisi pahitteeksi. Helvetin kova keikkahan se on.
Maiden sells...but who`s buying

Samapa tuo minulle sinänsä, sillä kyllähän tuokin uusi paketti hyllyyn tiensä myös minulla löytää ja Paddyt sun muut saavat makkaraa leivän päälle,mutta uusinta sinkkujulkaisuissa muuten Maiden voisi hiukan rajoittaa rahan himoaan, nimittäin eiköhän sieltä kohta pärähdä Aces high sinkkua sun muuta kiertuaan kyljessä.
No viisaasti se maiden kyllä teki, sillä jos tässä paketissa olisi ollut Maiden england, niin suurelle yleisölle, se sitä seuraava historia paketti olisi ollut huomattavasti "ei niin kiinnostava". Perkele täällä odotetaan jo kieli pitkällä kauhun sekaisin tuntein,miten Maiden suoriutuu Blazen ajasta tulevalla dvd setillä.Eiköhän se aika ohiteta nopeasti ja isketä Reunion keikkaa kehiin, toivottavasti olen väärässä, sillä juuri tuo ajanjakso oli varsin mielenkiintoinen pändin historiassa ja jokin onnistunut Blaze keikka olisi mainion mainio nähdä virallisena pätkänä.
Olisivat nyt pistäneet sitten koko Rion tuohon pakettiin, no toki sekin löytyy jo hyllystä ennestään, mutta parempi kuvan laatu ei olisi pahitteeksi. Helvetin kova keikkahan se on.
Maiden sells...but who`s buying

-
- Kärpästen Herra
^noh chillaa nyt hieman ja jätä noi karseet yleistykset pois. Ihme ruíkutusta. Enpä ole paljoa törmännyt "monen moisiin uusintajulkaisuihin ". Voisitko mainita muutaman edelliseen keksimääsi kategoriaan kuuluvan? Editsii: En jaksa jotain sinkkujulkaisuja edes huomoida... saatikka ostaa, jos niitä sitten on uudelleenjulkaistu paljon niin ihan sama. Ihmettyttää vaan kun bändi julkaisee faneja palvelevaa kamaa, niin joillakin se itku tulee vaikka kaivamalla rystystä silmässä.
Minusta on ihan OK , että LAD matsku on omana DVD-settina ja Maiden England ja siihen liittyvä SIT-SOASS aika sitten joskus omanaan.
Muuten paljonko luulet että bändi yleensäkää hyötyy jonkun yksittäisen sinkun myynnista? Rahastusta? Vai Fanien palvelua?
Minusta on ihan OK , että LAD matsku on omana DVD-settina ja Maiden England ja siihen liittyvä SIT-SOASS aika sitten joskus omanaan.
Muuten paljonko luulet että bändi yleensäkää hyötyy jonkun yksittäisen sinkun myynnista? Rahastusta? Vai Fanien palvelua?
Last edited by Peke on Sat Nov 10, 2007 22:58, edited 1 time in total.
-
- Kärpästen Herra
Jaa... no minä nyt en jaksa jotain sinkkujulkaisuja edes huomioida... saatikka ostaa, jos niitä sitten on uudelleenjulkaistu paljon niin ihan sama. Ihmettyttää vaan kun bändi julkaisee faneja palvelevaa kamaa, niin joillakin se itku tulee vaikka kaivamalla rystystä silmässä.
-
- Azazel
No ainakin nämä voisi sopia tuohon keksimääni kategoriaanPeke wrote:^noh chillaa nyt hieman ja jätä noi karseet yleistykset pois. Ihme ruíkutusta. Enpä ole paljoa törmännyt "monen moisiin uusintajulkaisuihin ". Voisitko mainita muutaman edelliseen keksimääsi kategoriaan kuuluvan?

Pistetään vielä kirpaisevat kommentitkin tuohon perään ikäänkuin ideaa tukemaan, heh, elkee sitten ottako tosissaan näitä vittuiluna. Se nyt vaan on minun oma henk koht mielipide, että aika paljon Iron Miaden nimiseltä pändiltä julkaisuja tulee nykyään niin uusina sinkkuina monine eri versioineen /uusinta sinkkuina, livelevyinä kokoelmina. Ja saa tullakin, ei se minua haittaa sen enempää koska en niitä kuitenkaan osta. Lähinnä nyt tuosta uudesta dvd:een sisällöstä sain kimmokkeen kirjoittaa tuon viestini. No mutta laitetaan nyt muutama siis jotka olisi ehkä voineet jäädä julkaisematta..
The Number Of The Beast 2005
From Maidenfans.com
whereas the older fans would simply argue that the record company is only trying to make money out of the faithful Maiden fanbase who would buy just about anything that the band releases. I leave you judge of that...
The Trooper 2005
..This release, in all its different formats, was certainly not necessary and leaves a bitter taste in the mouth of the older fans who already had the original 7" single.[/size]
Run To The Hills 2002
– Part I –
Run To The Hills 2002
– Part II –
^Noita nyt ei periaatteessa kyllä viitsi moittia koska meni Cliven avustamiseen!
Eli siis tämä nyt sattuu olemaan oma henk koht mielipiteeni asiasta ja siitä ei tarvitse kenenkään vetää palkoa nenäänsä. Ei näitä musahommia kannata niin vakavasti ottaa, vaikka intohimoista puuhaa muuten olisikin.
Ja itseasiassa tänään mietin että ehkä on sittenkin hyvä että Maiden England tulee myöhemmin, koska esim Donongton 1988 olisi täten mahdollista bonus herkkua, mutta jos nyt olisi ollut mukana, niin tuskinpa olisi mahtunut enää moisia herkkuja kylkeen.
EDIT: No olipas muut nopeita

-
- Kärpästen Herra
^no kuten sanoin edellä en ole oikein seurannut noita sinkkujulkaisuja. Pelkästään sinkkujen uudelleen julkaisujen takiako avauduit rahastus- ja uudelleen julkaisuaiheesta?
Mun puolesta julkaistkoon niitä sinkkuja vaikka kuinka. Kyllä ne ostaa jotka niistä jotain saavat... olkoonkin sitten 25 vuotta kuunneltuja ja puhkikuluneita biisejä. Minä en osta. Kai se päätös nyt on ostajalla.... Ei se tyhmä ole kuka myy vaan se kuka ostaa
Mun puolesta julkaistkoon niitä sinkkuja vaikka kuinka. Kyllä ne ostaa jotka niistä jotain saavat... olkoonkin sitten 25 vuotta kuunneltuja ja puhkikuluneita biisejä. Minä en osta. Kai se päätös nyt on ostajalla.... Ei se tyhmä ole kuka myy vaan se kuka ostaa

Kuten mainitsin niin sinkkujen lisäksi on tullut kokoelmaa, livelevyä, puhumattakaan uskomattomasta määrästä Eddie aiheista krääsää. Tuskinpa niitäkään ihan pelkästään hyvää hyvyyttään suunnitellaan...mutta ihan sama rahahan kelpaa kaikille varsinkin jos sitä on paljon saatavissaPeke wrote:^no kuten sanoin edellä en ole oikein seurannut noita sinkkujulkaisuja. Pelkästään sinkkujen uudelleen julkaisujen takiako avauduit rahastus- ja uudelleen julkaisuaiheesta?

Ja tuo on 100% totta että ei se ole tyhmä joka myy..vaan....
Toivottavasti tässä tapauksessa ei ole liikaa "tyhmiä", jottei pändi opi tekemään liian helppoa rahaa, sen sijaan että julkaisisi esim. jotain huomattavasti kiinostavampaa uutta kamaa sinkuillaan jne.
Last edited by scorpions on Sat Nov 10, 2007 23:35, edited 1 time in total.