Lippuralli SBIT 2008 (EI PRE-SALE, lippuasiat vain tänne!)
Moderator: The Killer Krew
-
- Hang-Around
noo ei se nyt nopeuta asiaa, ei nyt mitään muuta mieleen tullut. Jotain siinä kannattaa tiskillä silti sanoa jos on kiire saada liputdarealjyra wrote:Hevari wrote:Jos sanovat just tollasta 'mihis teil o kiire?', sanoo vaan 'nyt nainen perkule, tää on elämääkin tärkeempi asia! kenttälippu kiitos!'![]()
Ja tämähän aivan varmasti nopeuttaa toimintaa?

-
- Sateentekijä
2006 itselläni oli sama tilanne, eli asuin vielä kotona josta oli rapiat 100km lähimpään lippupalvelupisteeseen. Vaikka on ollut paljon puhetta, että linjat ovat tukossa jne. niin ainahan se kannattaa yrittää. Netti on melko saletti ettei toimi, mutta puhelimella oma kokemukseni on ettei se ainakaan mahdotonta ole. Hyvissä ajoin vain alat pommittamaan.Maiden pekko wrote:Saako noi liput ostettuu puhilimitse helposti?
Ja sen mitä olen lukenut/kuullut niin kun suureen tapahtumaan tulee liput myyntiin ja suurin osa kapasiteetistä on käynnissä niin koneetta saattavat mennä "sekaisin" ja näyttää ettei lippuja ole. Näin kävi mm. 2006 kesällä slayerin kanssa. Pari kaveria oli jonottamassa kenttälippuja ja vähän yli 9.00 kone näytti ettei kentälle ole lippuja ja kaverit otti sitten katsomopaikan. Minä taas kokeilin 16.00 aikoihin netistä jos kentälle saisi lippuja ja sillon kyllä olisi saanut vaikka 12 kpl lippuja kerralla kentälle. Ja vaikka nyt ei saisi kenttälippua niin tuskin kannattaa mennä köyden jatkoksi, uskon että huuto.netsitä hieman ennen keikkaa voi saada lipun jopa halvemmalla.Peke wrote:Olen kuullut, että eri myyntipisteissä on tietyt kiintiöt joita he voivat myydä. Tämä ei välttämättä ole fakta.Sandal wrote:Lielahen cittarin myyjät ei osaa. saatana kävin ostamas motöriin lippui ja myyjä sano ettei oo kentälle enää lippui no ostin sit tyhmänä istumapaikan ja katoin kotona netist ja siel näytti et on kenttä lippui viel jäljelPrayer wrote: Ja mihin lippupalveluun Tamperelaiset ovat menossa? Vai onko tuo Lielahden Cittari helpoimmini lähestyttävä paikka?
Sopivasti Sodomilla!
http://www.myspace.com/hcvasara
http://www.myspace.com/hcvasara
Jaa-a, vai maanantaina pitäisi sitten lippu hommata.
En tuosta nyt mitään hillitöntä stressiä ota, kyllä ne liput jostain aina saa. Täytyy varmaan internetin ja parin puhelimen kanssa samaan aikaan yrittää läpi jos vaikka tärppäisi. Lähin lippupiste perkele vieköön Turussa.
huuto.nettihän suorastaan vilisee näitä jo pari tuntia lipunmyynnin alusta, joten mahdollisuuksia on kyllä monia. Joten nou hätä.

huuto.nettihän suorastaan vilisee näitä jo pari tuntia lipunmyynnin alusta, joten mahdollisuuksia on kyllä monia. Joten nou hätä.
-
- Taka-ampuja
Jep. Siellähän mä. Että mukaan vaan.Journeyman91 wrote:^^Kannattaa jo siihen lipunmyyntipisteelle saapuessa vähän ohjeistaa myyjää, että nyt olisi tämmöinen tapahtuma, johon menee liput ihan saatanan äkkiä ja että kannattaa ottaa kaikilta jonossa olijoilta jo ylös minne haluaa lipun, ja sitten tulostella ne putkeen, ettei käy niinkuin Ozzyn keikalle lippua hankkiessa, että myyjä litkii kahviaan kellon lyödessä yhdeksän ja ihmettelee että mikäs kiire pojilla on.![]()
Meinaatko muuten Tallikedolla jonottaa?
No kyllähän ne osaa lippuja siis myydä, mutta tälläiseen tapahtumaan on hiukan eri asia myydä lippuja, kun johonki jääkiekko otteluun tai Tiktakin konserttiin

Jotenki kyllä epäilyttää, että saakohan noita kenttälippuja enää, kun tuntuu että ainakin puolet on mennyt jo. Ja sitten vielä tosiaan ne yritykset, jotka ostaa lippuja. Se on pakko kyllä olla siellä lippupisteellä heti ekana. Sillon voi saada vielä kenttälipun ja sillonki vaatii tuuria. No jospa se tuuri olisi kerranki mun puolella. vajaa neljä päivää viel pitäis jaksaa odottaa. Ei pysty vaikkakin on pakko.
Can i play with madness - The prophet stared at his crystal ball
-
- Hiippari
Kai sitä johonkin päin Tamperetta pitäis mennä, mutta ei vielä tiedä mihin. Pitäis ehkä kattella joku mahdollisimman syrjäinen paikka. Jokuhan oli vissiin Lielahteen menossa jonottamaan. Siellähän vois olla vähemmän jonoa ku keskustassa.Zanzaa wrote:Mä oon tulossa Tren StokallePrayer wrote:Eikös Stockan Deli kahvila aukene jo 7.00 aikaan? Siellä ainakin voisi sisätiloissa odotella.
Ja onkos täällä muuten ketään muita Tampereen Stockalle jonottamaan menijöitä?
-
- Taka-ampuja
Hyvä niin, jos näyttää vihreetä. Itse en kyllä tajua, mitä tarkoitat
.
On tulossa muuten pitkä viikonloppu pitkään aikaan. Onneksi huomenna ja lauantaina on töitä, että saa jotain muuta ajateltavaa. Mä tässä mietin, että toivottavasti olen tarpeeksi kylmähermoinen sitten kun tosi paikka tulee

On tulossa muuten pitkä viikonloppu pitkään aikaan. Onneksi huomenna ja lauantaina on töitä, että saa jotain muuta ajateltavaa. Mä tässä mietin, että toivottavasti olen tarpeeksi kylmähermoinen sitten kun tosi paikka tulee
Can i play with madness - The prophet stared at his crystal ball
En uskoisi että faniklubilaisia Suomessa niin paljoa kuitenkaan on, että pelkkä pre-sale heilauttaisi mittareita niin paljoa.Sameli wrote:Noniin, Lippupalvelussa valot palaa vihreää, joten eihän tässä mikään hätä ole, vai eikö Pre-salen myyntiä olla tuosta vähennetty? Noh, maanantai aamuna vaan tarpeeksi aikaseen odottelemaan niin eiköhän kenttätiketti ole kätösessä.
Maanantaina jonottamaan olen menossa myöskin.
Tosin en aivan täysin ymmärrä tätä kaikkien hinkua kentälle. Fiilistä siellä ei tietenkään voita mikään, mutta oman mielenterveyteni takia en ole kyllä menossa stadikan keikoille kentälle, elleivät tosissaan saa parennettua sitä järkkäilyä siellä.
Ja minun säkälläkin kuitenkin jäisi juuri joittenkin hujoppien taakse...
No, kaipa tämä on niitä jedem das seine-juttuja.
-
- Berserkki
Mikäs katsomo on stadionilla se josta näkee/kuulee parhaiten?
Vai näkeekö/kuuleko niistä mistään mitään? Koskaan en ole stadionilla ollut joten itsellä ei mitään tietoa. D34? A12?
Vai näkeekö/kuuleko niistä mistään mitään? Koskaan en ole stadionilla ollut joten itsellä ei mitään tietoa. D34? A12?
Last edited by The Hellion on Fri Nov 09, 2007 16:03, edited 1 time in total.
-
- Peräruiske
-
- Roudari
Hirvittää ihan kauheesti toi lippuhomma. Netin kautta yks kaveri olis tilaamassa lippuja. Isoveli sano että kummallekkin Maidenin keikalle millä on ollut (2003 & 2005), niin hän on saanut kentälle liput vaikka on netistä tilannut.
Ja Stadikkahan on isompi paikka kuin Hartwall Areena, mutta jännittää silti.
Kentälle haluaisin kaverini kanssa. Saa nähdä että mitä tulee, vielä pari päivää..
Ja Stadikkahan on isompi paikka kuin Hartwall Areena, mutta jännittää silti.
Kentälle haluaisin kaverini kanssa. Saa nähdä että mitä tulee, vielä pari päivää..
"Look, there's an albatross! ...Oh, I'm sorry, but it's a seagull."
-
- Vempare
Itellä kans aina aika huolellinen stressi nuitte lippujen suhteen.
Viimekeikalle jonoteltii kenttälippuja ja kun lippupalvelun täti tuli jakamaan vuoronumeroita,niin 1 oli toki mulla.
Kyllä ne liput saa jos jonottaa,mutta tosin todella huonolla munkilla voi jäähä saamatta.
Enemmän "stressiä" luo se että millasille paikoille pääsen kentälle.
Viimevuonna 6h ennen keikkaa pakkaseen jonottelemaan Hartwallin ulkopuolelle (
).
Kyllähän siitä sitten eturivipaikka irtosi.
Maanantaina olis taas tarkotus mennnä tapiolaan hyvissä ajoin jonottelemaan.
Viimekeikalle jonoteltii kenttälippuja ja kun lippupalvelun täti tuli jakamaan vuoronumeroita,niin 1 oli toki mulla.
Kyllä ne liput saa jos jonottaa,mutta tosin todella huonolla munkilla voi jäähä saamatta.
Enemmän "stressiä" luo se että millasille paikoille pääsen kentälle.
Viimevuonna 6h ennen keikkaa pakkaseen jonottelemaan Hartwallin ulkopuolelle (

Kyllähän siitä sitten eturivipaikka irtosi.
Maanantaina olis taas tarkotus mennnä tapiolaan hyvissä ajoin jonottelemaan.

-
- Azazel