Vaikuttaa koko homma siltä, että Suomen Lippupalvelun järjestelmät eivät vaan taivu tuollaisiin henkilökohtaisiin koodeihin, ja siksi luotettiin kaikkien ostavan vain sen neljä lippua. No, luottamisen ja määräämisen välillä on melkoinen ero.
Epäilen kuitenkin vahvasti, että lähettäisivät neljää lippua enempää samaan osoitteeseen. Tai jos lähettävät, niin tuskin mitään trokattavia määriä tyyliin kymmenen tai yli. Kyllähän sielläkin päässä pitäisi kellojen kilistä, että joku älähtää varmasti, mikäli viralliseen lipunmyyntiin jää lippuja naurettava määrä. Pre-saleen osallistujia on tuskin ollut edes kovin montaa sataa.
Kaiken järjen mukaan maanantaina pitäisi olla about 90% lipuista myytävänä, mikä tarkoittaa määrällisesti 36000+ lippua. Stadikan kapasiteetti on kai 40000:n tienoilla, ellei ylikin. Loppuunmyyntipuheita lienee siis turha viljellä . Ainakaan vielä.
Welldonelta vastasivat mailiin, että vain 4 lippua per tilaaja lähtee lippupalvelusta eteenpäin. Tosin se ei tuosta selvinnyt miten käy niiden lippujen, jotka ovat ostaneet "ei fan-clubilaiset" joita ainakin tuosta Ipen viestistä päätellen on aika reippaasti.
Mutta eiköhän niitä lippuja siellä vielä ihan riittävästi ole, joten maanantaina aamusta taas uurnille.
Liput tilasin 9.01. eikä ole vielä näkynyt. Ja Helsingissä vielä asun...
There are times when I've wondered
And times when I've cried
When my prayers they were answered
At times when I've lied
But if you asked me a question
Would I tell you the truth
Now there's something to bet on
You've got nothing to lose
poolrules wrote:Welldonelta vastasivat mailiin, että vain 4 lippua per tilaaja lähtee lippupalvelusta eteenpäin. Tosin se ei tuosta selvinnyt miten käy niiden lippujen, jotka ovat ostaneet "ei fan-clubilaiset" joita ainakin tuosta Ipen viestistä päätellen on aika reippaasti.
Mutta eiköhän niitä lippuja siellä vielä ihan riittävästi ole, joten maanantaina aamusta taas uurnille.
Ettei vaan olisi viestini osunut öljyputkeen?
Näköjään joku muukin astui miinaan, selvennetääs asiaa:
Eli itse EN ole tilannut yhtään lippua, päinvastoin eräältä nuorehkolta naiselta Tampereelta sain sen kuuluisan "neljännen" lipun keikalle. Itse en edes kuulu fun klubiin, en ole pitänyt ajankohtaisena, ehkä vielä joskus. Eli näistä 167 lipun ostoksista voitte nähdä vain unta - not?
Ipe wrote:Eli itse EN ole tilannut yhtään lippua, päinvastoin eräältä nuorehkolta naiselta Tampereelta sain sen kuuluisan "neljännen" lipun keikalle. Itse en edes kuulu fun klubiin, en ole pitänyt ajankohtaisena, ehkä vielä joskus. Eli näistä 167 lipun ostoksista voitte nähdä vain unta - not?
Apua ny muuten kylmäs Toivottavasti tunnet meitä tamperelaisia täältä enemmänkin, mun liput meni ulkomaille
Vai tarkoititko Vammala?
In fact, if you don't understand this next song, you might as well fuck off and die - Bruce Dickinson
Ipe wrote:^ Heh, tarkoitin sitä toista nuorta pitkätukkaista tyttöä, eli Voimista.
No stress!
Huh! Arvaa olinko paniikissa
Mää aattelin jo, että oonko mää kännipäiten luvannu ja sitte unohtanu. Mää kun välillä unohdan jopa mitä olen syönyt aamupalaksi
In fact, if you don't understand this next song, you might as well fuck off and die - Bruce Dickinson
Edward Mannerheim wrote:Lippupalvelu tässä on koheltanut, toivottavasti nämä sähläykset eivät johda siihen, että tämä oli se kuuluisa ensimmäinen ja viimeinen kerta kun faneille annettiin ennakko-osto-oikeus. Luulisi olevan suht helppoa toteuttaa, että vain sen maksimimäärän lippuja saa tilattua.
No, ymmärtääkseni Suomen päässä homma on sentään muilta osin pelittänyt kiitettävästi.
Tiedän, että tämä saattaa nyt kuulostaa monesta henkilöstä v.ittuilulta, mutta henk koht en pitäis lainkaan tuota huonona, että noin kävis. Siis että olis eka ja viimeinen kerta kun annetaan etuosto-oikeus. . Ja mitä tulee tuohon maksimimäärään, niin olen siinä samaa mieltä, että kyllähän sen pitäis olla helppo tosiaan toteuttaa, että jos on x määrä lippuja niin se on sillon se x määrä, eikä yhtää enempää. Siis luulis ainakin.
Can i play with madness - The prophet stared at his crystal ball
^ Nojoo. Eipä siitä minulle haittaakaan ole että jotkut muut saavat lippunsa aikaisemmin. Itse vain en ole keksinyt perustelua sille miksi pitäisi kuulua fanclubiin.
Stratocaster wrote:^ Nojoo. Eipä siitä minulle haittaakaan ole että jotkut muut saavat lippunsa aikaisemmin. Itse vain en ole keksinyt perustelua sille miksi pitäisi kuulua fanclubiin.
Noh.... vaikka että saa lippunsa aikaisemmin
...
......
No onhan se tavallaan hyvä, että voi ostaa aikasemmin, mutta minusta tähän kaikkeen keikkaodotukseen ja fiiliksiin kuuluu se, että joutuu jonottamaan ja tekemään jotain sen eteen, että näkee oman lempibändinsä livenä. Se lisää jotenki sitä tunnelmaa sitten paikanpäällä kun muistelee, että kuinka paljon näki vaivaa lippunsa eteen.
Last edited by Ironmaiden82 on Sun Nov 11, 2007 14:24, edited 1 time in total.
Can i play with madness - The prophet stared at his crystal ball
Ironmaiden82 wrote:No onhan se tavallaan hyvä, että voi ostaa aikasemmin, mutta minusta tähän kaikkeen keikkaodotukseen ja fiiliksiin kuuluu se, että joutuu jonottamaan ja tekemään jotain sen eteen, että näkee oman lempibändinsä livenä. Se lisää jotenki sitä tunnelmaa sitten paikanpäällä kun muistelee, että kuinka paljon näki vaivaa lippunsa eteen. Eikä saanut sitä ilman mitään vaivaa . Ainakin minusta
Niin tai sitten kokee asian niin omakseen, että esim. liittyy faniklubiin saadakseen etuja. Itse en ainakaan kaipaa enää yhtäkään jonotuskeikkaa vesi- tai räntäsateessa, jonka kruunaa asiointi jonkun kädettömän ja kahvitunnille hinkuavan lipunmyyjän kanssa. Varsinkaan kun on joskus käynyt niinkin, että kaikesta "fiilistelystä ja mukavasta jonottamisesta" huolimatta on jäänyt ne himoitut keikkaliput saamatta. Niitä kertoja ei hyvällä muistella - ikinä.