Missä on mainittu yksiselitteisesti että Ausseissa on kiertueen eka keikka, lukaisin ihan mielenkiinnosta mitä IM.com-sivuilta löytyvässä syyskuun alun tiedotteessa sanottiin ja en siitä ainakaan asiaa niin tulkinnut. Onko jotain muuta tiedotetta asian tiimoilta ollut?
En muista onko tosta tosiaan tullut virallista tiedotetta että ausseissa eka keikka, mutta jos bändin puolelta ollaan olta siinä uskossa lähipäiviin saakka etta eka aussit sit esim intia, japani ym. nii olis tossa tän päivän tiedotteessa voinut vaikka pahoitella että toi intian keikka oli pakko laittaa kiertueen ekas.
Aika moni fani kuitenki on elänyt kauan siinä uskossa että ausseissa aloitetaan ja kauan säästetyt massimot ja lomat on nyt sijoitettu noihin australian "kiertueen ekoihin" keikkoihin.
^Lippupalvelu luulisin ja eiks tossa events-clubissa pidä olla Private-Vip jäsenyys (50e/v) et on mahd. ostaa lippuja ennakkoon (näköjään tän vuoden jäsenyydet loppunmyyty).
Koko päivän jännänny tiedotetta, ja sormet ristissä jospa vaikka NYT tulisivat ne päivämäärät! Ei sitten....
OsmaGunner wrote:
Toivottavasti kuitenkin päädyttäisiin ratkaisuun, että pari-kolme keikkaa Hartwallilla.
Not going to happen......
IM.com wrote:
The second leg of the Tour will take place mid May to mid June with further concerts in North America, followed by the third leg European Tour, extensively covering most of Europe in Stadiums and major Festivals.
"Killing two birds with one stone, it’s particularly violent but it works in metal." - Rob Halford
^^Joo kun noito events-clubin sivuja tutkiskelin niin huomasin että tuo jäsenyys jolla voi lippuja ennakkoon ostaa.
Aika vittumainen tunnelma on mun kaverillani. Ollaan jo pitkään (melkein heti viime keikoista) että seuraavalle keikalle mennään yhdessä yms.
Nyt kun liput tulevat fc-jäsennille pre-saleen (olen itse fc-jäsen ja kaveri aikoo liittyä joulun jälkeen),kaverillani ei olekkaan rahaa ostaa lippuja.
Toivottavasti saisi rahat jotenkin hommattua tohon pre-sale päivään mennessä niin olisi molempien kenttäpaikat varmistettu. jos ei niin joutuun lähteä jonottamaan yksin lippuja.
Penjami Breeg wrote:No ne Maiden-päättäjät tahtoo jotain spesiaalia Guy Fawks- päivällekin kun ei Halloweenia Briteissä vietetä. (eihän?)
Kyllä täällä kummasti vaan noita kupritsoita ja mörköjä jokapuolella näkyy.
Ai?
No pointti on kuitenkin sama. Haluttiin keikkapäivien julkaisuun efektiä ja julkaistiin osa Haloweenina ja osa 5th of Novemberinä.
Minua ei muuten nakerra tämä myöhäinen päivien julkaisu yhtään. Suhtaudun asiaan enemmänkin "eipähän tarvitse murehtia asiaa vähään aikaan"- tyylillä. Tottahan olisi kiva tietää päivät jotta voi ajoittaa muut kesän puuhat oikein mutta 5 päivää tulee tuskin olemaan ratkaisevaa minun kohdallani. Olen sitäpaitsi henkisesti varautunut niihin omalta kantilta huonoimpiin paikkoihin ja päiviin. Todellisuus voi yllättää vain positiivisesti.
We'd go where no man has gone before. And stay twice as long.
Huhhuh ku nous sydän kurkkuun kun etusivua luin! Jestas, en malta odottaa että nuo päivämäärät julkastaan. Innolla nyt vain odotellaan, ja rahaa on hyvin säästössä lippua varten
"Look, there's an albatross! ...Oh, I'm sorry, but it's a seagull."
Luin tuota etusivun juttua ja ymmärsin, että liput tulee myyntiin 9.11.2007. Ehtisin pelästyä, että mulla on työpäivä sillon ja onkin, mutta onneksi vasta 12 töihin. Kello soittamaan klo 5.30 ja samantie paikalliseen lippukauppaan. Tiedän että ehkä liian aikaisin, mutta mä kun en ota mitään riskejä.
Can i play with madness - The prophet stared at his crystal ball
^ Siis mtäh? Toi pre-sale 8. 11. on vain Fan Clubin jäsenille eikä niitä lippuja mistään lippukaupasta saa. Ne liput tulee sitten varmaan joskus kevättalvesta myyntiin muille.
Edit/ Tai siis näin minä ymmärsin, en sitten tiedä, että mistä hitosta toi 9. 11. on revitty.
puolisukeltaja wrote:^ Siis mtäh? Toi pre-sale 8. 11. on vain Fan Clubin jäsenille eikä niitä lippuja mistään lippukaupasta saa. Ne liput tulee sitten varmaan joskus kevättalvesta myyntiin muille.
Ai. Sori käsitin tuon lauseen sitten väärin, mitä siellä luki. No parempi niin.
Edit. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta
Iron Maiden Fan Clubin jäsenet voivat ostaa lippuja kaikkiin Skandinavian keikkoihin yhden päivän ajan torstaina 8.11. ennen normaalin myynnin alkamista.
Eli yleiseen myyntiin 9.11. Tietenkin voin olla väärässä
Edit2. Ei tarvii korjata, koska ei se ollutkaan niin. Ymmärsin väärin. Eli kyllä ne tulee myyntiin sitten joskus keväällä kenties
Last edited by Ironmaiden82 on Wed Oct 31, 2007 23:21, edited 2 times in total.
Can i play with madness - The prophet stared at his crystal ball
Saattaa olla lähtö FC New York reissuun ja sitten LA.
Luultavasti ensi kiertueen aikana ainoat mahdollisuudet nähdä miesystävää on kiertää samat keikat, joten kyllä siinä aika suuri vaikutus on myös omiin valintoihin.
In fact, if you don't understand this next song, you might as well fuck off and die - Bruce Dickinson
Jos keikka/keikat on ennen 7.7.2008 ku**n hunajaa, mutta jos jälkeen niin itken verta.
Voisivat tehdä live-dvd:n tästä, on tämä sen verran harvinaista herkkua.
No, jos keikat menee loppukesään/ alkusyksyyn niin kaipa se pitää ulkomaille suunnistaa, on tämä nähtävä, sitten hinnalla millä hyvänsä.
Papli wrote:Jos keikka/keikat on ennen 7.7.2008 ku**n hunajaa, mutta jos jälkeen niin itken verta.
Voisivat tehdä live-dvd:n tästä, on tämä sen verran harvinaista herkkua.
No, jos keikat menee loppukesään/ alkusyksyyn niin kaipa se pitää ulkomaille suunnistaa, on tämä nähtävä, sitten hinnalla millä hyvänsä.
Täytän 7.7. 18v, joten olisi aika loistavaa jos keikka olisi silloin.
There are times when I've wondered
And times when I've cried
When my prayers they were answered
At times when I've lied
But if you asked me a question
Would I tell you the truth
Now there's something to bet on
You've got nothing to lose
Kaikki on kokoajan toivonu että keikka tulis tonne heinäkuun alkuun. Itse toivoisin ettei tulisi ainakaan sille 4-6.7.08 välille kun silloin konfirmaatio ja Simerock... Heinäkuussa muutenkin varmaan kesälomamatkaa pukkaa.
Helsinki 7.7.05.
Tampere 12.11.06.
Helsinki 18.7.08.
Pori 8.8.10
Helsinki 8.7.11.
Tampere 3.6.23
Ajattelin lähteä lopputalvesta Intiaan. Käymään Pasin ja Iiviksen kanssa kaljalla. Sieltä tulen takaisin kotiin. Joku lähdössä messiin? Voitais mennä kimpassa...
Weikkonen wrote:Kaikki on kokoajan toivonu että keikka tulis tonne heinäkuun alkuun. Itse toivoisin ettei tulisi ainakaan sille 4-6.7.08 välille kun silloin konfirmaatio ja Simerock... Heinäkuussa muutenkin varmaan kesälomamatkaa pukkaa.
Itse toivon heinäkuun alkuun keikkaa juuri sen takia, kun tänään selvisi, että pitäisi inttiin juuri 7.7. lähteä.
Niin, että pitikin sattua
Tuo FC paketti on nyt pakko ostos. Kaikkien aikojen mahtavimmalle keikalle on pakko saada kunnon paikat, ettei tuo menisi kiikareilla tiirailemiseksi ja kaiken lisäksi Heaven Can Wait laulamisen mahdollisuus lavalla olisi jotain kokematonta. Toivottavasti tuo keikka ei mene rippileirini päälle. Täytyy muuten karata sieltä!