Niin mie käsitin ton viestin, että siinä tota IMOC:ia kyseltiin? Ja sinne siis rekkaaminen on ilmaista, mutta sillä ei saa näitä FC:n jäsenille tarkoitettuja osioita käyttöön. FC:hän on tietty asia erikseen.
Nyt kyseltiin tätä maidenin nettiklubia jolla pääsisi käsiksi lippujen ennakkomyyntiin jne.Vai onko sellaista edes : D. Pittääpoä ny taas mennä lueskelee sitä sivvuuu.
Edit.... Siis tuohon IMFC nettiklubiin joka maksaa 10 puntaa ja jolla pääsee käsiki niihin lippuhin ja arvontoihin. Siis ei kaikilla herkuilla
No näin MINÄ tämän asian käsitin:
-Foorumille rekkaaminen on ilmaista.
-IMOC maksaa 10puntaa/vuosi ja sillä saa mm. FTTB-arvonnan.
-IMFC 22.5puntaa/vuosi Euroopan jäsenyys. Sillä saa pre-sale-koodeja joillekin keikoille, joilla liput voi ostaa netistä muutama päivä ennen "ei-klubilaisia".
Eilen asioin Eddien tavaratalossa ja ostin FC-jäsenyyden ihan noiden pre-salesien innoittamana. Alunperin oli tarkoitus liittyä vain OC:iin.
Jotenkin noiden klubien hieman hienosäädetystä liittymistavasta on koitunut aikalailla päänvaivaa kun niistä ei ole juurikaan informoitu.(?) Minulla ainakin meni monta hetkeä ymmärtää miksi pystyin rekkaamaan foorumiin jota kutsutaan Fan Club forumiksi (vai mikä se oli) ilman että olen maksanut kellekkään mitään. Eihän toi foorumi ole ennen ollut ilmainen. Ja missä sitten on selkeästi ilmoitettu että "tästä lähin, foorumi on ilmainen".
ironmaiden.com:in Why to join FC- sivullahan vain todetaan että "rekkaa foorumiin" sen enempää selittelemättä.
No ei sillä (minulle) ole enää väliä, alles klar.
We'd go where no man has gone before. And stay twice as long.
Tuli semmonen kysymys mieleen, että jos laitan uusimiskaavakkeen menemään käteisen kanssa, niin tarviiko Credit card details kohtaan laittaa mitään?
There are times when I've wondered
And times when I've cried
When my prayers they were answered
At times when I've lied
But if you asked me a question
Would I tell you the truth
Now there's something to bet on
You've got nothing to lose
InYourFace90 wrote:Tuli semmonen kysymys mieleen, että jos laitan uusimiskaavakkeen menemään käteisen kanssa, niin tarviiko Credit card details kohtaan laittaa mitään?
Tuskinpa siinä enää luottokortilla mitään tehdään, jos kylmää käteistä on kuori täynnä.
A.I wrote:Nyt kyseltiin tätä maidenin nettiklubia jolla pääsisi käsiksi lippujen ennakkomyyntiin jne.Vai onko sellaista edes : D. Pittääpoä ny taas mennä lueskelee sitä sivvuuu.
Edit.... Siis tuohon IMFC nettiklubiin joka maksaa 10 puntaa ja jolla pääsee käsiki niihin lippuhin ja arvontoihin. Siis ei kaikilla herkuilla
Eikös IMFC eli Iron Maiden Fan Club jäsenyys maksa 22,50 £ / vuosi ja nämä jäsenet saavat mm. etuosto-oikeuden joihinkin keikkoihin. IMOC eli Iron Maiden Online Club maksaa 10 £ / vuosi ja sillä pääsee lueskelemaan netistä erilaisia juttuja ja osallistuu erilaisiin arvontoihin. IMFC jäsenyyteen luonnollisesti kuuluu kaikki IMOC edut eli ei tarvitse maksaa 32,50 £ / vuosi saadakseen kaikkia etuja. Oikaiskaa, jos olen ymmärtänyt väärin.
Aika moninmutkaisen jutun ovat osanneet luovia. Ovatkohan saaneet vihiä vähän omista toimintaperiaatteistani !?
^Mun mielestä kaikista helpoimmalla pääse ku liittyy suoraa Iron Maiden Fan Club:iin, saa kaikki edut. Ja ei tuo IMFC loppujenlopuksi es ole hirveästi kalliimpi kuin tuo IMOC.
"My son ask for thyself another Kingdom,
for that which I leave is too small for thee"
Piti nyt vihdoin liittyä Fanclubiin, mutta kortilla maksettaessa herjaa seuraavaa:
"Declined: We do not currently process transactions from the country your Internet Service Provider is located in."
Kaipa tuo menee huomiseksi ohi. Pitäis melkeen huomenna saada maksettua että ehtis tuohon pre-saleen mukaan... Ei yhtään huvittais heräillä kuudelta jonottelemaan
Onko kukaan maksanut liittymismaksua PayPalilla? Siinä Priva-viestissä sanotaan jotta: "Paying by PayPal 'echeque' can take up to 7 days to clear. Blame PayPal, not us!"
Sekä siellä aktivointikaavakkeessa sanotaan:
"Eddie's Megastore Transaction Reference (the long number on your email receipt)*" "*Not anything from a PayPal receipt and not your activation number from joining the website!"
Eli aktivoituuko PayPAlilla maksettu automaattisesti ja nyt täytyy vaan odottaa vai mitä tässä pitäisi tehdä?
Maksoin jo reilu viikko sitten eikä se ainakaan vielä itsestään ole aktivoitunut.
PayPal-kuitissa on myös jonkinlainen Transaction ID pitäisikö sitä kuitenkin yrittää tuohon tyrkyttää.
Toni Brigatti wrote:
Eikös IMFC eli Iron Maiden Fan Club jäsenyys maksa 22,50 £ / vuosi ja nämä jäsenet saavat mm. etuosto-oikeuden joihinkin keikkoihin. IMOC eli Iron Maiden Online Club maksaa 10 £ / vuosi ja sillä pääsee lueskelemaan netistä erilaisia juttuja ja osallistuu erilaisiin arvontoihin. IMFC jäsenyyteen luonnollisesti kuuluu kaikki IMOC edut eli ei tarvitse maksaa 32,50 £ / vuosi saadakseen kaikkia etuja. Oikaiskaa, jos olen ymmärtänyt väärin.
Aika moninmutkaisen jutun ovat osanneet luovia. Ovatkohan saaneet vihiä vähän omista toimintaperiaatteistani !?
Melkoisen hämmentävää. Payment page sanoo kuitenkin IMOCin tapauksessa seuraavaa:
Online-Only Membership
Online membership of the website for 1 year. Access all the fc-only stuff on ironmaiden.com, get pre-sale tickets, prize draws and more.
Online membership does not include the FC magazine or any other products.
Eli pelkkä kymmenen puntaa maksava Iron Maiden Online Clubin jäsenyys oikeuttaisi tämän mukaan myös keikkojen pre-saleen.
Itse ekisteröidyin ensin forumin käyttäjäksi, ja sieltä privaviestissä mainitun maksusivun kautta maksoin IMOC-setin Paypal-vaihtoehdolla. Tämän jälkeen pääsin heti FC-osioon (Foorumi, uutiset yms.). Kein problem.
Pahavaatturi wrote:Itse ekisteröidyin ensin forumin käyttäjäksi, ja sieltä privaviestissä mainitun maksusivun kautta maksoin IMOC-setin Paypal-vaihtoehdolla. Tämän jälkeen pääsin heti FC-osioon (Foorumi, uutiset yms.). Kein problem.
Ok. Minä en pääse lukemaan viestejä tai muuta. Tarvii varmaa lähettää viestiä.
Ratsupoliisi wrote:Mulla sama homma. Maksoin jo 23.päivä sen täyden jäsenyyden, mutta ei oo vielä aktivoitunu, joten en pääse niihin osioihin mihin jäsenyy oikeuttais.
Minä kysyin tuolta ohjeistusta, laitan tänne jos ja kun vastausta saan.
Eebo wrote:Onko kukaan maksanut liittymismaksua PayPalilla? Siinä Priva-viestissä sanotaan jotta: 1-"Paying by PayPal 'echeque' can take up to 7 days to clear. Blame PayPal, not us!"
Sekä siellä aktivointikaavakkeessa sanotaan:
"Eddie's Megastore Transaction Reference (the long number on your email receipt)*" "*Not anything from a PayPal receipt and not your activation number from joining the website!"
2-Eli aktivoituuko PayPAlilla maksettu automaattisesti ja nyt täytyy vaan odottaa vai mitä tässä pitäisi tehdä?
Maksoin jo reilu viikko sitten eikä se ainakaan vielä itsestään ole aktivoitunut.
PayPal-kuitissa on myös jonkinlainen Transaction ID pitäisikö sitä kuitenkin yrittää tuohon tyrkyttää.
Minulla ei ole mitään kokemuksia PP:stä mutta tuskin se PP:n osallisuus vaikuttaa mitenkään vaadittaviin toimenpiteisiin.
1- Uskoisin että tuo tarkoittaa vain että PayPal sählää niiden sun tietojes kanssa viikon ennen kuin maksu menee läpi.
2-Ei se kai automaattisesti mitään tee. Pistät sen Transaction number:in (pitäis tulla sähköpostiin ikään kuin "kuitin" virassa kun olet maksanut/kun maksu on perillä) tuohon kaavakkeeseen niin parin päivän päästä sun online account on aktivoitu.
Ratsupoliisi wrote:Mulla sama homma. Maksoin jo 23.päivä sen täyden jäsenyyden, mutta ei oo vielä aktivoitunu, joten en pääse niihin osioihin mihin jäsenyy oikeuttais.
Sama juttu, sun pitää ite hoitaa toi homma. Täytä tuo kaavake minkä Eebo linkitti (tossa ylemmässä lainauksessa). Sullakaan ei varman vielä ole Membership number:a (joka tulee postissa) niin täytä e-mailiin tulleella Transaction number:lla.
Kertokaas nyt miten tuo toimi. Kun itse olen alaikäinen niin minullahan ei Visaa ole joten pitäisi äidin nimiin laittaa tuo. Siihen additional infoonko pistetään siis se että haluaisin sen jäsenyyden omiin nimiin.. Vai?
"Suuteleminen ennen avioliittoa on esiaviollista seksiä." -Veli Saarikalle
HikiNeito wrote:Kertokaas nyt miten tuo toimi. Kun itse olen alaikäinen niin minullahan ei Visaa ole joten pitäisi äidin nimiin laittaa tuo. Siihen additional infoonko pistetään siis se että haluaisin sen jäsenyyden omiin nimiin.. Vai?
Eiköhän tämäkin ole selvitetty jo useampaan otteeseen täällä. Tutki edellisiä sivuja, niin viisastut.
Hmm. Tilasin nytten tuon ja pistin additional infoon ne tiedot että mulle tulis. Äiti soitti just ja sano että sieltä tuli tämmöinen automaattiviesti ja sanoi että tiedoista puuttui "Delivery address" Vaan kun ei tämmöistä näkyny mailla halmeilla
Mikäs tämä nyt on ja menikö noi rahat sitte hukkaan?
AttE wrote:Kai pistitte myös jotakin tuohon billing adress kohtaan(maksajan osoite) ettekä vai additional infoon osoitetta johon paketti tulee sinulle.
Jos billing adress laitettiin niin sitten en tiedä että mistä voi johtua.
Kyllä minä mielestäni sen laitoin. Pitääkö tota kokeilla uudestaan tilata? Ottaako ne sitten toisenkin maksun?
kyllä minä ainakin kokeilisin uudestaan. Jos veloittavat 2 kertaa niin heti vaan sähköpostia että on veloitettu 2 kertaa ja voisivatko hyvittää tuon toisen summan takaisin.
AttE wrote:kyllä minä ainakin kokeilisin uudestaan. Jos veloittavat 2 kertaa niin heti vaan sähköpostia että on veloitettu 2 kertaa ja voisivatko hyvittää tuon toisen summan takaisin.
Joo äiti kun sai sen Megastoren osotteen niin se kokeilee nyt itte uudestaan sitä (asuu muualla).
Pankista oli kans tullu viestiä että maksu on otettu joten katotaan nyt että ottaako ne toisenkin kerran.
Jos "delivery adress" puuttuu niin luulis että olet lähettänyt vajaan osotteen. Kaikki *:llä merkityt on PAKOLLISIA. Osote, posti nro., kaupunki, maa (sähköposti, puhelin, maksaja)
-.-